Kirjoittaja Aihe: Lemmikit ja eläimet  (Luettu 51504 kertaa)

lilykahlua

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 57
    • Profiili
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #60 : Marraskuu 03, 2011, 08:09:16 »
Kaikkilla on hienoja eläimiä mulla ei oo mun sisko halusi osta yski nainen oli niin rasisti etä ei myynyt sille

Anakichi

  • Vieras
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #61 : Marraskuu 03, 2011, 08:47:50 »
Kaikkilla on hienoja eläimiä mulla ei oo mun sisko halusi osta yski nainen oli niin rasisti etä ei myynyt sille

mitä kuttua!?  D:

tollanen on kyllä ihan perseestä..

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #62 : Marraskuu 03, 2011, 09:42:25 »
Kaikkilla on hienoja eläimiä mulla ei oo mun sisko halusi osta yski nainen oli niin rasisti etä ei myynyt sille

Ole onnellinen. Kolmen koiran kanssa eläminen ei ole mitänkään kivaa, varsinkaan kun äiti ei voi oikein tehdä mitään niiden kanssa.

Mutta joo, pitäisi jossain vaiheessa postata tänne kuvia koiristani, vaikka jotain vanhoja mitä äiti on ottanut vuonna miekka ja pipo.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #63 : Marraskuu 08, 2011, 18:54:16 »
Vihdoinkin jaksan kirjoitellä tähänkin lankaan ja vihdoin on edes jotain kuvia käytettävänä. Mainittakoot että en juurikaan jaksa koirien kanssa mutta pidän kissoista paljon.

Meillä on siis sekä kissa ja koira:


Sissi (eiks ookki heino nimi...) on sekarotukissa joka on ihan uskomattoman ujo. Jotain 9 vuotta vanha. Tulee joskus syliin, mutta ei juurikaan anna ottaa itseään syliin. Kaverini sanoi että se ei osaa enää kehrätä kunnolla, ja olen vähän samaa mieltä. :-P



Koira on Samojedi ja nimeltään Kaamos (mutta melkein kaikki kutsuu sitä nimellä "Kamu" koska vanhemmat ei tykänny nimestä >_>). Täyttää keväällä 4 vuotta. Aika iso (varsinkin koska se on niin pörröinen) ja melkein kaikki sanoo sitä jääkarhuks. Innostuu ihan liikaa aina kun tapaa uusia ihmisiä ja rupeaa usein hyppimään päällekin XD.


Kissa + koira johtaa usein siihen että koira haluaa leikkiä ja kissa juoksee pakoon. Ja joskus vähän tällaista:
Pusi pusi ja cosplay

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #64 : Marraskuu 23, 2011, 21:35:05 »
Vihdoinkin jaksan kirjoitellä tähänkin lankaan ja vihdoin on edes jotain kuvia käytettävänä. Mainittakoot että en juurikaan jaksa koirien kanssa mutta pidän kissoista paljon.

Meillä on siis sekä kissa ja koira:

*kuvia*
Onpa söpöjä palleroita ;v;


"fak juu sun mitään tarvi ommella karvotan tänki kankaan hähää"

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #65 : Marraskuu 23, 2011, 21:41:23 »
Janra toi Kaamos on niin lutunen!! >3< (Jooh meen aina sekasin kun nään samojedin. Ne on vaan niin pörrösiä ja valkosia! <3)

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #66 : Marraskuu 23, 2011, 22:31:38 »

"fak juu sun mitään tarvi ommella karvotan tänki kankaan hähää"[/size]
Nauranu jo useamman minuutin tuolle :''D. Ilme just sellanen "moi löysin hyvän paikan ihan ittelleni".
Pusi pusi ja cosplay

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #67 : Marraskuu 27, 2011, 19:12:59 »

"fak juu sun mitään tarvi ommella karvotan tänki kankaan hähää"[/size]

Miten se just tossa näyttää niin söpöltä, ihan kuin se tietäis että tää kuva tulee päätymään nettiin joten sen pitää näyttää mahdollisen halittavalta (tai sitten se yritti vedota siihen ettet häädä sitä? XD).
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


Anakichi

  • Vieras
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #68 : Marraskuu 30, 2011, 19:59:43 »
^   O  ^  O

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #69 : Tammikuu 07, 2012, 01:14:29 »


Juu notta tossa on kuva meijän papasta :'DD  Raukasta on tullu dementikko, ja lievästi homo, ku se kulkee toi vaaleenpunanen rätti suussaan jokapuolelle ja käyttäytyy ku pentu :'D



Ja täsä on meijän vajokki :'D Eipä muuta kommentoitavaa.

Jerzu

  • Vieras
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #70 : Joulukuu 23, 2012, 04:39:35 »
Kuulin että täällä tykätään kissoista.
Spoiler (click to show/hide)

Archaleorn

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 75
  • Valkaistu ananas
    • Profiili
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #71 : Joulukuu 23, 2012, 12:03:31 »
^
Kuulit oikein, minä tykkään. Aivan ihana kaveri. ^^

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #72 : Helmikuu 21, 2013, 08:45:19 »
Mun koiralla ICEllä on hirveä fetissi työmiesten haalareihin ja työmiehiin... Aina kun ICE näkee jossain työmiehen töissä, ICE innostuu...
Onks kenenkään muun lemmikeillä jotain vastaavaa?

Jerzu

  • Vieras
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #73 : Helmikuu 21, 2013, 13:53:35 »
Ninja tykkää vieraitten kengistä ja hakee tavaroita kuin koira.

Lumityttö

  • its Marisa-SAMA to you
  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 84
  • one false move and i'll masterspark you ~Ze <3
    • Profiili
Vs: Lemmikit ja eläimet
« Vastaus #74 : Helmikuu 26, 2013, 20:32:32 »
mulla oli joskus valkonen karvapallo nimeltään Viltsu. uros volpino italiano joka tykkäs paneskella uroskoiria -_- mutta no jaa kuhan poika on onnellinen niin mikäs siinä FD Viltsu oli tosiaan minun eka koira mutta viltsun oman onnen vuoksi luovuin siitä ja annoin sen uuteen kotiin. ja nyt se on onnellinen :)
Spoiler (click to show/hide)

kotona vielä heiluu kääpiövillakoira mix narttu Dia FD joka tykkää taas pelleillä narttujen kaa varsinki jos niillä on juoksut FD hemmetti että minun elukat on homoja FD
Spoiler (click to show/hide)

ja sitten onhan tuolla yksi käärme nimeltään Orro. laji on kalifornian kuningaskäärme :D
Spoiler (click to show/hide)

kaksi rottaa kans asustelee täällä Minttu ja Kaakao FD
Spoiler (click to show/hide)

ja toki Orrolla täytyy olla myös ruokaa eli täällä on sitte myös Hiiriä joita breedailen sille ruuaksi sitte FD elävinä on tällä hetkellä tossa yks uros nimeltään Hessu ja naaraita on sitte tossa Pirtelö ja pirtelön muksu Nuudeli. ja sitte on Pirtelön sisaruksia joiden nimet on Pippuri, Vanilja, Lakritsi, Salmiakki. eli nopean laskemisen jälkeen 7 elossa olevaa aikuista hiirtä plus että pirtelä sai tossa yheksän poikasta joista yks säästyy sitte mutta nimeä ei ole vielä sille tiedossa FD jotain ruokaan liittyvää tosin xD anteeksi hiiristä ei nyt ole kuvia ja no rotista ei tällä hetkellä ole parempaa kuvaa mutta no jaa.