Todellisuus > Off-topic keskustelu

Hauskoja tilanteita

<< < (3/32) > >>

Jagdpanther:

--- Lainaus käyttäjältä: Selleri - Joulukuu 15, 2010, 18:17:26 ---Mikseivät lapset saa olla lapsia? Vai missä se lapsuuden ja aikuisuuden raja nykyään kulkee...?

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on hyvä kysymys, lapseksi sitä olonsa vielä tuntee, vaikka vanhuksen päiviä jo vietetään.

Mutta asiaan: Mieleeni tulee (ei ehkä niin) hauska tapaus ollessani vielä peruskoululainen, kun tunnin aiheena oli tupakka ja sen haitat. Opettaja sanoo, että "tupakka aiheuttaa hirveän räkäistä ja limaista yskimistä", niin enköhän minä siinä vaiheessa juuri räkäissyt semmoisen yskäisyn. Luokkatoverit repesivät nauramaan, ja opettaja hymyillen sanoo: "melkein tuonkaltainen".

Numbbi:
Noista yläasteen ruoka pelleilyistä kasvaa vasta sitten kun menee lukioon/amikseen.

Tuli vaan mieleen hulvaton hetki ruokalassa yläasteella kun kaveri piteli sämpylää kädellä sitten toinen kaveri löi siihen käteen joten sämpylä lensi pari kolme pöytää taaksepäin juuri sinne mistä sen hetken 9. luokkalaiset oli häipynyt ihan minuutti sitten.

Nauroin.

Hilselinko:
Tulihan mieleen hauska stoori omasta elämästäni. Oltiin Sellerin kanssa RastlinW mökillä kattomassa Code Geassin ekaa kautta läpi ja oltiin päätetty että katotaan se läpi YHDELTÄ ISTUMALTA. Siinä siten nökötettiin videotykin edessä tunti jos toinenkin ja loppujen lopuks päästiin toisistaviimeisimpään jaksoon ja katsottiin että kello oli jo 1 aamulla. Aikaisen nousun takia päätimme mennä nukkumaan ja RastlinW saoi pitävänsä huolen herätyksestä, niin että kerkeämme nousta, syödä ja siivota enne kuin hänen äitinsä heittäisi meidät takaisin Klaukkalaan.
         Kuitenkin RastlinW laittoi herätyksen siihen aikaan milloin hänen äitinsä tuli hakemaan meitä ja saimme ikävän nopean herätyksen, kun pakkasimme itsemme, tavaramme ja puimme päälle tuona viileänä aamuna rastlinin äidin katsellella eteisestä meidän puokkoiluamme. ^^



Aivan ja tämä tarina voidaan lukea myös minun ja Sellerin animen ja mangan eli suoraan sanotusti meidän otakuilun aloitushetkeksi.

Käpä:
Eräs hauska tilanne sattui eräänä kauniina kesäpäivänä...

Olin juuri saanut nukutuksi omat univelkani pois ja sitten herätessäni menin vessaan ja katsoin itseäni peilistä... Kyllä oli siinä nauramista kun peilissä näkyi joku erittäin rähjäinen puliukko, kunnes sitten tajusinkin että se olikin minä itse...

Nauran sille vieläkin... höh höh

Hilselinko:

--- Lainaus käyttäjältä: Käpä - Joulukuu 16, 2010, 15:02:52 ---Eräs hauska tilanne sattui eräänä kauniina kesäpäivänä...

Olin juuri saanut nukutuksi omat univelkani pois ja sitten herätessäni menin vessaan ja katsoin itseäni peilistä... Kyllä oli siinä nauramista kun peilissä näkyi joku erittäin rähjäinen puliukko, kunnes sitten tajusinkin että se olikin minä itse...

Nauran sille vieläkin... höh höh

--- Lainaus päättyy ---

oi voi, kun nnäkisit itsesi joskus kun heräät 5 tunnin yöunoltasi Rastlinin luota ja kömmit Betaniumin seurassa sieltä huoneestanne pois... olette hulvattoman näköisiä, kuuloisia, oloisia ja hajuisia. ^^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta