Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Mitä luet tällä hetkellä?

<< < (2/19) > >>

Skwrl:
Työn alla on MouseGuard -pöytäroolipelin sääntökirja, joka pitäisi opetella niin hyvin että voisi pelauttaa kaikenlaisia jänniä seikkailuja kaveriporukalle lähitulevaisuudessa~

Kesken on myös kaverilta lainattu Kikis expressbud, jossa olen vasta ihan alussa. Kyllä, kyseessä on Eiko Kadonon kirja, johon Ghibli-elokuva Kikin lähettipalvelu perustuu, mutta eroja kirjan ja leffan välillä löytyy jo heti alkumetreiltä.

Jaakui Pirinen:
Hideo Azuman Disappearance Diaryä, juonesta ei voi oikein muuta sanoa kun että mielenkiintoinen. Dyykkaamista ja dokailua yms. o-O

Le_Yon:
Tällä hetkellä luen A Song of Ice and Firen viidettä osaa A Dance with Dragonsia ja yliopistolla taukolukemisena toimii Darksiders: The Abomination Vault, joka liittyy samannimiseen pelisarjaan. Satunnaisesti tulee myös luettua Freezing nimistä mangaa.

Juhozki:

Vee:
Olen viime aikoina uusimpien sarjojen, joita olen seurannut, lisäksi lueskellut tässä viime aikoina aiemmin lukeneitani mangoja lävitse. Tänään sain loppuun YKK:n, jonka sisältämä mahtava taide jaksaa vieläkin pistää haukkomaan henkeään. Tarina roboteista on loistavan elämänmakuinen. Mitähän sitten seuraavaksi kelaisin läpi uusimpia chaptereita tiettyihin mangoihin odotellessa.. Ehkä luenkin jonkin kirjan. Saa nähdä.

Aku Ankkoja aloitin harrastuksenomaisesti keräilemään vuonna 1999 (ei helvetti siitäkin on jo aikaa), josta lähtien olen kuukausittain taskukirjan ostanut, jonka lisäksi joitain erikoisjulkaisuja seurannut ja pyrkinyt ostamaan. Itse lehteä tilasin pidemmän aikaa, mutta viime aikoina olen joutunut peruuttamaan pitkäaikaisen tilaukseni rahapuolen puutteista johtuen.

Kirjoja en ole lukenut vähään aikaan. Olin aiemmin kova sci-fi ja fantasiaintoilija, sekä postmodernin kirjallisuuden ystävä, mutta viime aikoina olen jättänyt lukemisen vähemmälle. Syitä on varmaan monia, päällimmäisenä oma laiskuus. Pitäisi kieltämättä lukea lisää, kirjallisuuspiirien ja tapahtumien seuraaminen vain tuntuu rasittavan raskaalta puuhalta, enkä koskaan viitsi aloittaa sitä.

Joitain nettisarjiksia seuraan, mainitaan nyt vaikka tämä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta