Gensokyo > Omat teokset

Touhou.fi esittää: Bad Apple -varjoanimaatio näyteltynä

<< < (3/35) > >>

Datafox:
Jos teen jonkun hahmon ajoissa, saatan tulla mukaan. Seuraava cossi on kylläkin Tokiko, joten en tiedä ehdinkö tehdä mitään. Mutta olen ainakin hengessä mukana, ja voin auttaa videoeditoinnissa. Jos aikeissa on tehdä varjo"animaatio", voi green screenille olla käyttöä, ja olisi sellainen joka tapauksessa aikomus hankkia.

Miss Alice:
Minä selviydyn tästä myrskystä voittajana ja varaan itselleni Shikieikin!

MKtsudo:

--- Lainaus käyttäjältä: Datafox - Marraskuu 04, 2011, 20:54:00 ---Jos teen jonkun hahmon ajoissa, saatan tulla mukaan. Seuraava cossi on kylläkin Tokiko, joten en tiedä ehdinkö tehdä mitään. Mutta olen ainakin hengessä mukana, ja voin auttaa videoeditoinnissa. Jos aikeissa on tehdä varjo"animaatio", voi green screenille olla käyttöä, ja olisi sellainen joka tapauksessa aikomus hankkia.

--- Lainaus päättyy ---
Tota green screeniä voidaan harkita kyllä ainakin tietyissä kohdissa, joissa fysiikka tulee vastaan aika pahasti, ja katsoa miten se toimisi, mutta pääosa varmaan tästä kuvataan silti ihan elävää taustaa vasten.

yuki_tears:
Useamman voi varata? Varaisin sitten Eirinin, Yukarin ja Yuyukon. (Patchoulikin minulta löytyy jos sitä tarvitsee.^^)

MKtsudo:
^ Noh, jätetään se reiluuden nimissä silti vielä listaamatta. =P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta