Todellisuus > Off-topic keskustelu

Alkoholilanka

<< < (3/81) > >>

ObD:

--- Lainaus käyttäjältä: Gyrael - Joulukuu 17, 2011, 02:00:53 ---Kelkka on varsin hyvä drinkki, jos pitää itse appelsiinin makuisista juomista. Tämä drinkkihän koostuu siis n. 2cl vodkaa, 2cl passionia sekä 10 cl appelsiinimehua. Juoma on omasta mielestäni hyvää mutta pitää muistaa, että sitä ei välttämättä voi juoda kuin yhden tai kaksi illassa riippuen toki siitä, kuinka paljon on kokemusta alkomahoolien hörppäilystä.

--- Lainaus päättyy ---
pitää kokeilla joskus ^^

NanomaShiina:
Itse olen aikas nirso juomien kanssa ja tämän takia juonkin yleensä jotain makeaa likööriä sekoitettuna johonkin limppariin. Pisangia on tullut juotua alku aikoina kyllästymiseen asti, lopetin sen juomisen kesällä ja n. puoli vuotta on litkitty lähes ainoastaan Livikoa.

Itse en juuri alkoholin mausta pidä, jonka takia olen noissa pysynyt. Liviko on siit kätevä, et jos loppu limppari kesken ni voi juoda jo pullon suustakin, ei maistu lähes lainkaan 20-prossuselta, alkoholin maku jopa sopiva itselle.

Kuitenki itteäni alkaa nuo juomat tympiin ja pitäis ettii jotain uutta ja jännää...   Rommi on itseasiassa ollut hyvää, mut ite en osaa ikinä laimentaa sitä sopivan tasoiseksi.... raakanahan se on liian merirosvomaista....

Jagdpanther:
Koska olen pikkupienissä, niin saanen tehdä oman huoma-arvosteluni.

Kurko Long Drink Greippi 4,7%
Maku: hedelmäisen makea.
Jälkimaku: jännä, en osaa selittää sitä.
Tuoksu: greipin lievä aromi.

Eli oma kantajuomani ryyppyilloille näin kaljan inhoajana. Parhaimman nautinnon saa kylmänä juodesa (shit, sherlock). Huonompana puolena on ähkyn tunne ennen kuutta tölkkiä, varsinkin saman merkin Piranha -juomassa. Kännitunne saapuu neljännen/viidennen tölkin aikana.

Arvosana: 9½/10

ObD:

--- Lainaus käyttäjältä: Jagdpanther - Joulukuu 17, 2011, 19:43:07 ---Koska olen pikkupienissä, niin saanen tehdä oman huoma-arvosteluni.

Kurko Long Drink Greippi 4,7%
Maku: hedelmäisen makea.
Jälkimaku: jännä, en osaa selittää sitä.
Tuoksu: greipin lievä aromi.

Eli oma kantajuomani ryyppyilloille näin kaljan inhoajana. Parhaimman nautinnon saa kylmänä juodesa (shit, sherlock). Huonompana puolena on ähkyn tunne ennen kuutta tölkkiä, varsinkin saman merkin Piranha -juomassa. Kännitunne saapuu neljännen/viidennen tölkin aikana.

Arvosana: 9½/10

--- Lainaus päättyy ---

Ite en tykkää juoda noita kaupan 4,7% vahvoja. Ne jotenki saa aikaseks aamun närästyksen ja niitä 10 juotua menee pahasti maku. Original Long Drink 5,5% on imo paljon parempi, mutta maksaa ihan liikaa ;_;

Mataneko:

--- Lainaus käyttäjältä: ObD - Joulukuu 13, 2011, 20:51:59 ---Aattelin kysyy nyt teiltä et onko Jägermeister liian mainstream?

Kun joskus muinoin jonnevuosinani alaikäisenä otin sitä mukaan joihinki julkisiin ryyppäjäisiin, perusteinit ruinas sitä koska "jekkukola on niin hyvää". Itse en ole vain kuin kerran sortunut jekkukolaan, juon mestarimetsästäjäni mieluiten raakana. Teidän mielipiteitä sen suosiosta?

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se jekku nykyään jossainmäärin aika teinijuoman maineessa, mutta myönnän kyllä itse tykkääväni, koska olenhan nuorekas mieleltäni. Mielelellään raakana, mutta energiajuomasekoitukset menee myös. Jekun sotkemista colaan en tosin ole koittanut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta