Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 672055 kertaa)

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #450 : Elokuu 09, 2011, 14:33:50 »
Kohta Tenshi alkaa olla valmis.. Kuvia otan kun kerkeen ; )

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #451 : Elokuu 11, 2011, 00:39:40 »
Öriöri, kysynpäs nyt foorumillaki mielipidettä (koska luulen ettei 10 ihmisen mielipide riitä vaikka 9/10 kehottanu rumiaa lol) et vetäisinkö Traconin sunnuntaiks Rumian (koska himoan sitä päärusettia + peruukki löytyy) vai Marisan (koska hakkerohuoraus ja pantsut) ónò koskakoska taidankin touhouvania lissusta suoriutua yllättävän nopeesti ni taidanpa nuo kummatki keretä vääntämään (koska ehe ehe niihi vois käyttää samaa alus- ja päälihametta ja ei tarvis tehä ku kaks erilaista yläosaa >FD)

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #452 : Elokuu 11, 2011, 00:53:48 »
Öriöri, kysynpäs nyt foorumillaki mielipidettä (koska luulen ettei 10 ihmisen mielipide riitä vaikka 9/10 kehottanu rumiaa lol) et vetäisinkö Traconin sunnuntaiks Rumian (koska himoan sitä päärusettia + peruukki löytyy) vai Marisan (koska hakkerohuoraus ja pantsut) ónò koskakoska taidankin touhouvania lissusta suoriutua yllättävän nopeesti ni taidanpa nuo kummatki keretä vääntämään (koska ehe ehe niihi vois käyttää samaa alus- ja päälihametta ja ei tarvis tehä ku kaks erilaista yläosaa >FD)
Rumia olisi kivaa nähdä edes joskus tehtynä oikein, joten Rumia.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #453 : Elokuu 11, 2011, 05:20:03 »
Öriöri, kysynpäs nyt foorumillaki mielipidettä (koska luulen ettei 10 ihmisen mielipide riitä vaikka 9/10 kehottanu rumiaa lol) et vetäisinkö Traconin sunnuntaiks Rumian (koska himoan sitä päärusettia + peruukki löytyy) vai Marisan (koska hakkerohuoraus ja pantsut) ónò koskakoska taidankin touhouvania lissusta suoriutua yllättävän nopeesti ni taidanpa nuo kummatki keretä vääntämään (koska ehe ehe niihi vois käyttää samaa alus- ja päälihametta ja ei tarvis tehä ku kaks erilaista yläosaa >FD)
Rumia olisi kivaa nähdä edes joskus tehtynä oikein, joten Rumia.

Niinpä.
(Itse olen suunnitellut joskus cossaavani vain exrumiaa, mutta en ainakaan seuraavan vuoden sisään.)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #454 : Elokuu 11, 2011, 08:23:22 »
Öriöri, kysynpäs nyt foorumillaki mielipidettä (koska luulen ettei 10 ihmisen mielipide riitä vaikka 9/10 kehottanu rumiaa lol) et vetäisinkö Traconin sunnuntaiks Rumian (koska himoan sitä päärusettia + peruukki löytyy) vai Marisan (koska hakkerohuoraus ja pantsut) ónò koskakoska taidankin touhouvania lissusta suoriutua yllättävän nopeesti ni taidanpa nuo kummatki keretä vääntämään (koska ehe ehe niihi vois käyttää samaa alus- ja päälihametta ja ei tarvis tehä ku kaks erilaista yläosaa >FD)
Rumia olisi kivaa nähdä edes joskus tehtynä oikein, joten Rumia.

Niinpä.
(Itse olen suunnitellut joskus cossaavani vain exrumiaa, mutta en ainakaan seuraavan vuoden sisään.)
Vedä toki rumia

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #455 : Elokuu 11, 2011, 10:26:35 »
Öriöri, kysynpäs nyt foorumillaki mielipidettä (koska luulen ettei 10 ihmisen mielipide riitä vaikka 9/10 kehottanu rumiaa lol) et vetäisinkö Traconin sunnuntaiks Rumian (koska himoan sitä päärusettia + peruukki löytyy) vai Marisan (koska hakkerohuoraus ja pantsut) ónò koskakoska taidankin touhouvania lissusta suoriutua yllättävän nopeesti ni taidanpa nuo kummatki keretä vääntämään (koska ehe ehe niihi vois käyttää samaa alus- ja päälihametta ja ei tarvis tehä ku kaks erilaista yläosaa >FD)
Vedä Ruumia :'D
Pusi pusi ja cosplay

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #456 : Elokuu 11, 2011, 12:50:00 »
Rumia! Rumia! Rumia!
Joka kerta on aina monta Marisaa, mutta Rumiat ovat harvinaisempia, joten ehdottomasti Rumia.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #457 : Elokuu 11, 2011, 15:24:57 »
Rumia!

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #458 : Elokuu 11, 2011, 15:57:52 »
pistä vaa Rumia =)

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #459 : Elokuu 11, 2011, 22:05:59 »
Rumia! Rumia! Rumia!
Joka kerta on aina monta Marisaa, mutta Rumiat ovat harvinaisempia, joten ehdottomasti Rumia.

nyt tuli paha olo kun tajusin että itsekin olen massacossija D:

toivottavasti nyt marisani loistaa edes jollain tavalla....


jos sitten vaikka huonoudellla ja sitten foorumilla muistellaan sitä "huonoa marisaa jonka nappi tippu" etc..

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #460 : Elokuu 11, 2011, 22:08:04 »
Mäkin liityn tähän Rumian kannattajien joukkoon. :)
Marisoita coneissa aina riittää mutta usein ei edes yhtään Rumiaa.  

nyt tuli paha olo kun tajusin että itsekin olen massacossija D:
Mielestäni ei cossilla ole väliä kunhan sulla itsellä on hauskaa~
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #461 : Elokuu 11, 2011, 22:14:17 »
Mäkin liityn tähän Rumian kannattajien joukkoon. :)
Marisoita coneissa aina riittää mutta usein ei edes yhtään Rumiaa.  

nyt tuli paha olo kun tajusin että itsekin olen massacossija D:
Mielestäni ei cossilla ole väliä kunhan sulla itsellä on hauskaa~

itsekin sanon toki muuten että Rumia :3
mutta paineet vaan on kun on itse tehty cossi ja vaivaa nähty ja toiveissa että olis hyvä D:

ja ite ylpeä esim hatusta, mutei uskalla kun pelkää että ei ole hyvä..

mutta joo, en malta odottaa että näen rumian :3

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #462 : Elokuu 11, 2011, 23:19:46 »
Taitaapa sitte Rumia voittaa näillä erin 19-1 XD no, Marisana varmasti ehin hutsuilemaan viel muuallaki ja kerkeenpähä hankkimaan paremman peruukinki ku myöhemmäksi lykkään. o3o
// miten niin tuun näyttämään läskiltä..

no eihän tossa oo ku vaivaset kaks alushametta (ja alimmaisinki niin iso et se kelpais matoks mun huoneeseen) </3 ylimuhkeeperse.fi

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #463 : Elokuu 13, 2011, 13:30:31 »
Taidankin tehdä seuraavaksi cossikseni Touhou 13 Toyosatomimi no Mikon eli sen 6 Bossin. Rakastuin vain niin siihen hahmoon. Talven desussa luultavimmin cossin.

Pitchin

  • Master Lurker
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 675
  • The Typotin
    • Profiili
    • Artblogin tapane
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #464 : Elokuu 13, 2011, 13:54:57 »
Taidankin tehdä seuraavaksi cossikseni Touhou 13 Toyosatomimi no Mikon eli sen 6 Bossin. Rakastuin vain niin siihen hahmoon. Talven desussa luultavimmin cossin.
Oioioijoi ovo sen haluan nähdä
There's a very fine line between not listening, and not caring. I like to think that I walk that line every day of my life.