Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 672041 kertaa)

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #465 : Elokuu 13, 2011, 14:51:12 »
Taidankin tehdä seuraavaksi cossikseni Touhou 13 Toyosatomimi no Mikon eli sen 6 Bossin. Rakastuin vain niin siihen hahmoon. Talven desussa luultavimmin cossin.
Itsekin meinasin samaa... täytyy kattoa joudunko vaihtamaan jos joku muukin vielä aikoo XD
Pusi pusi ja cosplay

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #466 : Elokuu 13, 2011, 15:10:53 »
Taidankin tehdä seuraavaksi cossikseni Touhou 13 Toyosatomimi no Mikon eli sen 6 Bossin. Rakastuin vain niin siihen hahmoon. Talven desussa luultavimmin cossin.
Ooh. Se oli kyllä hieno hahmo. Melkein tekisi itsekin mieli cossia kyseistä hahmoa, mutta myös 4 ja 5 bossit olivat sellaisia että voisin hyvinkin harkita. Talven desuun en itse pääse. Aiotkos tuossa cossissa tulla myös johonkin muuhunkin coniin? Esim. ensi vuoden kesädesuun? Tekisi mieli vetästä kunnon ryhmäcosplay jossa olisi kaikki uudet hahmot, mikäli kiinnostuneita olisi tarpeeksi.

Edit: 5 bossia aion cossia. On vain niin mahtava hahmo. :)

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #467 : Elokuu 13, 2011, 16:55:21 »
Tenshi valmis =).. värikkäät timantit hameen helmasta viellä puuttuu ja mitä lie hedelmiä lakkiin pitäis tehä XD


Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #468 : Elokuu 13, 2011, 17:27:02 »
Aivan ihuna cossi! Awesome work (:

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #469 : Elokuu 13, 2011, 18:37:20 »
Tekisi mieli vetästä kunnon ryhmäcosplay jossa olisi kaikki uudet hahmot, mikäli kiinnostuneita olisi tarpeeksi.

Itse mietin jos joskus cossaisin 4 bossia tai 5 midbossia. Tosin en ole varma tuleeko toteutumaan, koska cosplays-to-do-listassa on monta muutakin. DX
nyaa saatnan homoperseet nyaa

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #470 : Elokuu 13, 2011, 21:28:34 »
Tekisi mieli vetästä kunnon ryhmäcosplay jossa olisi kaikki uudet hahmot, mikäli kiinnostuneita olisi tarpeeksi.

Itse mietin jos joskus cossaisin 4 bossia tai 5 midbossia. Tosin en ole varma tuleeko toteutumaan, koska cosplays-to-do-listassa on monta muutakin. DX

Ite olisin 4bossi

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #471 : Elokuu 13, 2011, 21:32:04 »
Taidankin tehdä seuraavaksi cossikseni Touhou 13 Toyosatomimi no Mikon eli sen 6 Bossin. Rakastuin vain niin siihen hahmoon. Talven desussa luultavimmin cossin.
Ooh. Se oli kyllä hieno hahmo. Melkein tekisi itsekin mieli cossia kyseistä hahmoa, mutta myös 4 ja 5 bossit olivat sellaisia että voisin hyvinkin harkita. Talven desuun en itse pääse. Aiotkos tuossa cossissa tulla myös johonkin muuhunkin coniin? Esim. ensi vuoden kesädesuun? Tekisi mieli vetästä kunnon ryhmäcosplay jossa olisi kaikki uudet hahmot, mikäli kiinnostuneita olisi tarpeeksi.

Edit: 5 bossia aion cossia. On vain niin mahtava hahmo. :)

Kyllähän sitä voisi, mutta pitäisi katsoa jompi kumpi päivä kesän desusta, koska toisena cossaisin Shiemiä ao no exorcististä. Mutta ainakin siellä talven desussa Toyosatomimi olisin. Katsoo nyt missä sen jälkeen sinä hahmona esiintyisin.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #472 : Elokuu 13, 2011, 21:49:35 »
Taidankin tehdä seuraavaksi cossikseni Touhou 13 Toyosatomimi no Mikon eli sen 6 Bossin. Rakastuin vain niin siihen hahmoon. Talven desussa luultavimmin cossin.
Ooh. Se oli kyllä hieno hahmo. Melkein tekisi itsekin mieli cossia kyseistä hahmoa, mutta myös 4 ja 5 bossit olivat sellaisia että voisin hyvinkin harkita. Talven desuun en itse pääse. Aiotkos tuossa cossissa tulla myös johonkin muuhunkin coniin? Esim. ensi vuoden kesädesuun? Tekisi mieli vetästä kunnon ryhmäcosplay jossa olisi kaikki uudet hahmot, mikäli kiinnostuneita olisi tarpeeksi.

Edit: 5 bossia aion cossia. On vain niin mahtava hahmo. :)

Kyllähän sitä voisi, mutta pitäisi katsoa jompi kumpi päivä kesän desusta, koska toisena cossaisin Shiemiä ao no exorcististä. Mutta ainakin siellä talven desussa Toyosatomimi olisin. Katsoo nyt missä sen jälkeen sinä hahmona esiintyisin.
mä haluaisin ehkä tehä Soga no Tojiko. se näyttää mielenkiintoiselle hahmolle

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #473 : Elokuu 13, 2011, 21:55:47 »
Tämähän sujuu hyvin, kun on jo näin paljon innostunutta porukkaa. Ilmeisesti Ten Desiresin muutkin hahmot saivat huomiota kuin vain Toyosatomimi no Miko.

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #474 : Elokuu 13, 2011, 22:07:40 »
Itsellänihän on jo Yoshikan asu valmiina kaapissa odottamassa, joten ehkä maltan mieleni ja sallin muillekin mahdollisuuden näiden uusien hahmojen cossimiseen.

Tuffe

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 214
  • ok
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #475 : Elokuu 13, 2011, 22:17:56 »
Itse haluaisin cossata noista touhou 13 hahmoista Kyouko Kasodania taikka Seiga Kakua. Ehkä tuon Kyoukon joskus teen.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #476 : Elokuu 14, 2011, 01:17:50 »
mä haluaisin cossaa soldierii teeäf kakkosesta

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #477 : Elokuu 14, 2011, 10:46:11 »
Touhou 13 ryhmä kuulostaa kivalta, ja aion muutenkin cossia Traconissa Kyoukoa c:

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #478 : Elokuu 14, 2011, 14:27:42 »
Touhou 13 ryhmä cosplay on hieno idea.^^ Missä ja milloin se olisi?
Itse cossisin sitä Toyosatomimi no mikoa (kuten jo aiemmin mainitsin.) Pitäisi mennä tässä lähipäivinä ostamaan kankaat siihen. :D Sen miekankin saan ilmeisesti siihen hankittua, kun kaveri löysi sopivan miekan siihen netistä.^^ Nyt vain mietin mitä teen sen peruukin kanssa.

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #479 : Elokuu 14, 2011, 16:22:49 »
Touhou 13 ryhmä cosplay on hieno idea.^^ Missä ja milloin se olisi?
Itse cossisin sitä Toyosatomimi no mikoa (kuten jo aiemmin mainitsin.) Pitäisi mennä tässä lähipäivinä ostamaan kankaat siihen. :D Sen miekankin saan ilmeisesti siihen hankittua, kun kaveri löysi sopivan miekan siihen netistä.^^ Nyt vain mietin mitä teen sen peruukin kanssa.
Oisko TalviDesu mitään?