Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 671970 kertaa)

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #540 : Syyskuu 09, 2011, 22:14:35 »
Touhou rupee vaikuttaa sen verran pahasti aivoihin et rupeen himoitsemaan jo muiden sarjojen pikkutyttöjä cossittavakseni :----(

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #541 : Syyskuu 10, 2011, 06:25:42 »
Touhou rupee vaikuttaa sen verran pahasti aivoihin et rupeen himoitsemaan jo muiden sarjojen pikkutyttöjä cossittavakseni :----(

Poppana! Olisi kyllä kiva nähdä että tehotyttöjen animeversioita cossattaisiin.^^

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #542 : Syyskuu 10, 2011, 16:27:55 »
Mites tuota aikaisemmin suositeltua Paverpolia oikein pitäisi käyttää? Kun mukana ei ole ohjeita... Pullosta suoraan proppiin vai onko parempaa tapaa? Ja pitääkö jotain erityistä huomioida sitä käytettäessä? Ensimmäistä kertaa tehdessä otan oikein varman päälle, etten nyt sähellä mitään tyhmää.
suoraan pullosta proppiin vähän kannattaa sekottaa sitä. ja paverpoli tarttuu kaikkeen mutta ei ihoon että suojaa vaatteesi ja käytä hanskoja jos haluat suojata kynsiä

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #543 : Syyskuu 11, 2011, 19:41:09 »

Jelpatkaa vähän ;n; mikä teidän mielest olis paras noista Marisaan? (ite kannatan reunimmaisia eniten mut gah, en osaa päättää)

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #544 : Syyskuu 11, 2011, 19:45:14 »

Jelpatkaa vähän ;n; mikä teidän mielest olis paras noista Marisaan? (ite kannatan reunimmaisia eniten mut gah, en osaa päättää)
Riippuu pelistä.
Vasemmanpuoleinen sopii myöhempiin peleihin, oikeanpuoleinen (vähemmillä kiharoilla) aikasempiin.

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #545 : Syyskuu 14, 2011, 19:34:59 »
ou jee.. Seiga Kaku valkone leijuva liina on valmis C; nyt siirytään mekon tekoon >8)

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #546 : Syyskuu 16, 2011, 18:05:38 »
Itseäni alkoi arveluttamaan tuo Futon cossaaminen. Intoa olisi, mutta rahaa ja taitoa aikamoisen vähän. Voi olla aika hankala ekaksi itse tehdyksi cosplayksi. Olen nyt vähän kahden vaiheilla, yritänkö tuota Futoa vääntää, vaiko enkö. Varsinkin kun aikaa on aika vähän (koska vasta joululahjarahat saatuani pystyn alkaa tekemään sitä) näin kokemattomalle ompelijalle.

Edit: Tein päätökseni, Futo on aivan liian hankala ensimmäiseksi itse tehdyksi cosplayksi, joten ette näekään minua Futona talvidesussa. Aloitan jostain helpommasta hahmosta.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #547 : Syyskuu 16, 2011, 23:31:53 »
Itseäni alkoi arveluttamaan tuo Futon cossaaminen. Intoa olisi, mutta rahaa ja taitoa aikamoisen vähän. Voi olla aika hankala ekaksi itse tehdyksi cosplayksi. Olen nyt vähän kahden vaiheilla, yritänkö tuota Futoa vääntää, vaiko enkö. Varsinkin kun aikaa on aika vähän (koska vasta joululahjarahat saatuani pystyn alkaa tekemään sitä) näin kokemattomalle ompelijalle.

Edit: Tein päätökseni, Futo on aivan liian hankala ensimmäiseksi itse tehdyksi cosplayksi, joten ette näekään minua Futona talvidesussa. Aloitan jostain helpommasta hahmosta.
Harmi :( mutta täytyy kyllä sanoa että noissa olosuhteissa tekisin saman päätkösen, ellei nyt todella halua tehdä sitä cossia juuri silloin ja siinä tapauksessa vain hankkisin ne rahat jostain xD. [insert oma cosplay-saarna] Itsellä tein ekana cossina Tenshin ja oli kyllä vaikea ja vaativa, erityisesti kun en ollut ompelukoneeseen koskenut sitten ala-asteen enkä tiennyt cossimisesta tai vaatteidenteosta yhtään mitään. Minulla oli tosin huomattavasti vähemmän aika- ja rahaongelmia. Tästä huolimatta en kuitenkaan saanut sitä ihan valmiiksi vaikka nyt Traconissa sitä käytinkin... sitä se aloittelijamaisuus teettää; meni niin paljon aikaa hukkaan... No, opinpahan ainakin paljon.[/saarna]

Voisi vaikka ruveta suunnittelemaan Momiji- ja Mamizou-cosseja. Ainiin ja oppia käyttämään meikkejä.
Pusi pusi ja cosplay

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #548 : Syyskuu 16, 2011, 23:41:29 »
Itseäni alkoi arveluttamaan tuo Futon cossaaminen. Intoa olisi, mutta rahaa ja taitoa aikamoisen vähän. Voi olla aika hankala ekaksi itse tehdyksi cosplayksi. Olen nyt vähän kahden vaiheilla, yritänkö tuota Futoa vääntää, vaiko enkö. Varsinkin kun aikaa on aika vähän (koska vasta joululahjarahat saatuani pystyn alkaa tekemään sitä) näin kokemattomalle ompelijalle.

Edit: Tein päätökseni, Futo on aivan liian hankala ensimmäiseksi itse tehdyksi cosplayksi, joten ette näekään minua Futona talvidesussa. Aloitan jostain helpommasta hahmosta.
Harmi :( mutta täytyy kyllä sanoa että noissa olosuhteissa tekisin saman päätkösen, ellei nyt todella halua tehdä sitä cossia juuri silloin ja siinä tapauksessa vain hankkisin ne rahat jostain xD. [insert oma cosplay-saarna] Itsellä tein ekana cossina Tenshin ja oli kyllä vaikea ja vaativa, erityisesti kun en ollut ompelukoneeseen koskenut sitten ala-asteen enkä tiennyt cossimisesta tai vaatteidenteosta yhtään mitään. Minulla oli tosin huomattavasti vähemmän aika- ja rahaongelmia. Tästä huolimatta en kuitenkaan saanut sitä ihan valmiiksi vaikka nyt Traconissa sitä käytinkin... sitä se aloittelijamaisuus teettää; meni niin paljon aikaa hukkaan... No, opinpahan ainakin paljon.[/saarna]
Ja sitten se fakta, joka itseäni stressaa kovasti vielä tässäkin vaiheessa, vaikka asuja takana onkin jo kohta kymmenen tehtynä: kalliit kankaat ja niiden pilaaminen päin vattua leikkaamisella tai neulan aikaan saamilla rumilla jäljillä. Sen takia on hyvä hankkia tuntumaa tekemisen aloittamiseen hieman yksinkertaisemmilla tarveaineilla. Olen usein maininnut omat kokemukseni Reimun tekemisestä tässä yhteydessä, mutta sitä tehdessä kangasta ja yrityksiä tosiaan kului ja syntyi.

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #549 : Syyskuu 20, 2011, 23:16:23 »
Talvidesuun olen päättänyt nyt helpomman hahmon jota cossata. Ei ole Touhousta tämä kyseinen hahmo. Cossi sen verran edistynyt että hahmon kantama pehmolelu viimeistelyjä vaille valmis \o/ onneksi, ties kuinka monta sataa kertaa tuli neulalla pistettyä sormeen kun piti osa ommella käsin. Nyt tässä parin päivän aikana olisi tarkoitus saada silmälappu valmiiksi. Ensimmäinen joka arvaa oikean hahmon saa talvidesussa tikkarin jos löytää minut.vaikka ketään ei varmaan tarjous kiinnosta kun tikkarit on niin halpoja

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #550 : Syyskuu 21, 2011, 07:45:55 »
^Olisko Natsuo Lovelessista ? 8D

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #551 : Syyskuu 21, 2011, 11:44:27 »
^Olisko Natsuo Lovelessista ? 8D
Oikein arvattu. Minkä värisen muumitikkarin haluat? Heh heh. Natsuon asusta on ihanan helppoa aloittaa ja sitten siirtyä hankalampiin asuihin kun taitoa kertyy lisää. Kaverini on tulossa Youjina mikäli ei tule muutoksia suunnitelmiin en kyllä usko että tulisi

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #552 : Syyskuu 29, 2011, 16:23:35 »
Vain linkin saaneet voivat katsella minun Tenshi cosplay videotani ;3

Touhou - Tenshi Hinanai cosplay by:LENK64

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #553 : Syyskuu 29, 2011, 19:47:59 »
Vain linkin saaneet voivat katsella minun Tenshi cosplay videotani ;3

Touhou - Tenshi Hinanai cosplay by:LENK64
Katson tämän heti kun oman Tenshi-cossini ajatteleminen lakkaa ottamasta päähän (eli toivottavasti pian). :< uliuli
Pusi pusi ja cosplay

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #554 : Syyskuu 29, 2011, 20:25:15 »
Anteeksi modet, en saanut tätä ladattua Photobucketiini, koska se ei toiminut jostain syystä lainkaan


TÄMÄÄÄÄ. Vaikken kovin usein ole ajatellut länkkärisarjiksesta cossaamista paria poikkeusta lukuunottamatta, tämä on nyt virallisesti pakkocossien listalla. Arvuuttaja on ollut Batman-universumissa yksi suosikkihahmoistani Poison Ivyn, Kissanaisen ja Harley Quinnin lisäksi ja tuo versio on naminami. (Eläköön Arkham Asylum!)
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.