Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 671928 kertaa)

Lattianpesuaine

  • Oni
  • ***
  • Viestejä: 1 769
  • Myaaah!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #555 : Syyskuu 29, 2011, 20:47:11 »
Anteeksi modet, en saanut tätä ladattua Photobucketiini, koska se ei toiminut jostain syystä lainkaan
*arvuuttaja*
TÄMÄÄÄÄ. Vaikken kovin usein ole ajatellut länkkärisarjiksesta cossaamista paria poikkeusta lukuunottamatta, tämä on nyt virallisesti pakkocossien listalla. Arvuuttaja on ollut Batman-universumissa yksi suosikkihahmoistani Poison Ivyn, Kissanaisen ja Harley Quinnin lisäksi ja tuo versio on naminami. (Eläköön Arkham Asylum!)
tee todellakin tee tämä

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #556 : Lokakuu 01, 2011, 13:19:51 »
Piilotettu! Mutta.. olkaa hyvä =)
Kaverin kaa vähä sekoiltii keskellä yötä X'D

【東方】Yukari Yakumo and Tenshi Hinanai Cosplay Costume

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #557 : Lokakuu 02, 2011, 17:04:48 »
Se tunne kun mikään ei mene cossin teossa oikein.

Se on niin hiksen hieno ero mikä on sopivan läpinäkyvä Yuugin hameeksi ja mistä ei näe tarpeeksi läpi tai näkee liikaa läpi.
Ja ZUN on sanonut että Yuugilla on jotain hameensa alla. JAKSAISITKO SELVENTÄÄ HIEMAN PAREMMIN TAI JOTAIN? Toinen hame? Fundoshi? Kummatkin?

Muutenkin kärsii Yuugin teko energiat siitä että Medi vaan pyörii mielessä.

LENK

  • Vieras

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #559 : Lokakuu 12, 2011, 00:25:05 »

Koska oon hehkeimmilläni vuorokauden vaihteessa :-----D lol mikä mun housuja vaivaa ja Datan avustuksella tämäkin kaunokainen hankittu, höhö.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #560 : Lokakuu 15, 2011, 18:50:36 »
Hmmm.... Olen jo kauan miettinyt tätä ja tein päätökseni. Jätän cossimatta Toyosatomimi no mikon.... Syynä ovat ne että en löydä sopivaa peruukkia siihen mistään, en tiedä miten teen ne kuulokkeet sen päähän, koen itseni liian läskiksi cossia sitä (erityisesti käsivarteni...Hyi että häpeän niitä) ja muutenkin cossi on liian kylmä talvelle...
 Ehkä joskus sitten...
Mutta sitten pitkän harkinnan jälkeen ja yhden ehdotuksen päätin että teenb Yuuka cossin talvidesuun. Huomasin nimittäin että en ole cossannut yhtäkään vihreähiuksista hahmoa, ja sen takia tekee hirveästi mieli cossia Yuukaa.

LENK

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #561 : Lokakuu 15, 2011, 20:53:23 »

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #562 : Lokakuu 16, 2011, 17:35:56 »
Tekisi mieli ommella talvi desun cossia. Kankaat pitäisi mennä hommaamaan ja pitäisi ainakin häntä ja korvat tehdä tässä piakkoin ettei tule kiire. Pitäisi vaan jaksaa aloittaa. Se aloitus on ainakin itselleni aina se vaikein vaihe, kun tuntuu ettei koskaan ole tarpeeksi aikaa.

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #563 : Lokakuu 16, 2011, 17:40:16 »
Kuvatkaa joku siisti cossishootti halloweenina~ Vaikka Marisa karkkia keräämässä tai sitten Yoshika hautausmaalla *o*

Erie

  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 366
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #564 : Lokakuu 16, 2011, 17:55:11 »
Kuvatkaa joku siisti cossishootti halloweenina~ Vaikka Marisa karkkia keräämässä tai sitten Yoshika hautausmaalla *o*
Tuo Yoshika hautausmaalla cossishootti olisi kyllä tosi upea. Itse olen suunnitellut mm. Remiliaa joskus cossivani, voisi joku halloween pitää cossishootin se asu päällä ja taivutella joku kaveri cossaamaan Sakuyaa ja sitten vaan verta imemään ja kuvailemaan. En tosin varmaankaan täksi halloweeniksi ehdi... No joku kerta sitten.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #565 : Lokakuu 16, 2011, 17:58:55 »
Kuvatkaa joku siisti cossishootti halloweenina~ Vaikka Marisa karkkia keräämässä tai sitten Yoshika hautausmaalla *o*
Tuo Yoshika hautausmaalla cossishootti olisi kyllä tosi upea. Itse olen suunnitellut mm. Remiliaa joskus cossivani, voisi joku halloween pitää cossishootin se asu päällä ja taivutella joku kaveri cossaamaan Sakuyaa ja sitten vaan verta imemään ja kuvailemaan. En tosin varmaankaan täksi halloweeniksi ehdi... No joku kerta sitten.

Sopiiko Yuyuko vielä halloweeniin? (aattelin halloweeninä siksi pukeutua)

nukkesyndrooma

  • röyhelöperse
  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 473
  • Alisuoireyhtymä
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #566 : Lokakuu 16, 2011, 18:53:14 »
Kuvatkaa joku siisti cossishootti halloweenina~ Vaikka Marisa karkkia keräämässä tai sitten Yoshika hautausmaalla *o*
Öhöh, enköhän jotai kuvia saa ku oon suunnitellu trollaavani koulussa Marisana halloweenina :-----D

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #567 : Lokakuu 16, 2011, 19:30:53 »

Jaakui Pirinen

  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 263
    • Profiili
    • Yakui.net
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #568 : Lokakuu 16, 2011, 19:33:55 »
Ensi vuoden Desuconiin voisin ehkä Jun Suzuki cossin väsätä. Hiukset tällä hetkellä juuri sopivan pituisia siihen~
Olen lähinnä twitterissä: https://twitter.com/UwU_Nanachi
Discord: Nanachi#5920