Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 671973 kertaa)

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #660 : Marraskuu 04, 2011, 11:01:47 »
...mutta Mystyä ei ole koko Pahassa Omenassa, että ei sillä sitten niin väliä. *nyyh* Kukaan ei välitä Mystytä... Unohdettu ja aliarvostettu hahmo!
Älä huoli, ei ne Medistäkään välitä.

Millenium

  • Not-so-Sagacious Spirit
  • Extra Boss
  • ******
  • Viestejä: 1 016
  • Chang'e, are you watching?!
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #661 : Marraskuu 04, 2011, 11:26:35 »
...mutta Mystyä ei ole koko Pahassa Omenassa, että ei sillä sitten niin väliä. *nyyh* Kukaan ei välitä Mystytä... Unohdettu ja aliarvostettu hahmo!
Älä huoli, ei ne Medistäkään välitä.

Eikä Lettystä. Itse olen ajatellut että kun saan joskus tuon Mikhail-cossini valmiiksi niin cossaan Lettyä, mutta katsotaan nyt että mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #662 : Marraskuu 04, 2011, 11:49:05 »
Itse olen ajatellut että kun saan joskus tuon Mikhail-cossini valmiiksi niin cossaan Lettyä, mutta katsotaan nyt että mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Tuon tahdon nähdä :D
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #663 : Marraskuu 04, 2011, 11:51:30 »
Eikä Lettystä. Itse olen ajatellut että kun saan joskus tuon Mikhail-cossini valmiiksi niin cossaan Lettyä, mutta katsotaan nyt että mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Minun ja Miss Alisun piti joskus cossia Cirnoa ja Lettyä talvella, mutta sitten ne cossit priorisoitiinkin Sanyaksi ja Eilaksi. Mutta joku talvi kyllä!

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #664 : Marraskuu 04, 2011, 18:16:33 »
Bad Apple -keskustelu tänne. Saadaan pyhitettyä tämä lanka taas sitten alkuperäiselle yleisemmälle pohdinnalle cosplaysta. =3

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #665 : Marraskuu 04, 2011, 21:29:57 »
Olisi kiva joskus cossata jotain Touhou-hahmoa, mutta mietin mikä olisi sopiva, koska olen n. 173cm pitkä, eli ei mitään lyhyttä hahmoa, eikä sellaista joka tarvitsisi erikoisväriset piilarit. :3 Ja mahd. helppo~

Kaguyaa mietin, mutta olisinko liian pitkä .__. Tai sitten Eirin.. ääh hankalaksi menee XD

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #666 : Marraskuu 04, 2011, 21:38:48 »
No Touhoussa pituudet on kaikki vain fanien luomaa ja on sääli jos sä annat sen rajoittaa cossaamistasi yleensä.
Helppoja asuja... Noh, helpon määritteleminen on vaikeaa.
PC98-pelien hahmojen asut on aika helppoja, mutta sitten EoSDista eteenpäin ne vaan monimutkastuu ilman mitään syytä. :'D

Anakichi

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #667 : Marraskuu 04, 2011, 22:01:05 »
cossin täydellisyyttä tavoitellessa itsekin haluan olla about hahmoni pituinen

MKtsudo

  • Retro
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 557
  • Pokémon
    • Profiili
    • Touhoun lyhyt oppimäärä
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #668 : Marraskuu 04, 2011, 22:07:43 »
Pyh pah, itse olen pelin perusajatuksen vastaisesti mies. Pituudella on väliä oikeastaan vasta silloin, jos aikoo olla osa ryhmää, jonka kohdalla fandom tosiaan on luonut ne omat ennakkokäsityksensä hahmojen pituuseroista, esim. Marisa ja Alice on melko samanpituiset, koska muuten parituksen näkökulmasta lemmiskelykuvat muuttuisivat merkittävästi.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #669 : Marraskuu 04, 2011, 22:08:14 »
Itse en kauheasti välitä pituudesta... Tai no kyllä oikeastaan... Valitsen hahmoni kropan perusteella... Lapsihahmoja en pysty oikein cossimaan... Harmittaa kun haluaisin cossia esimerkiksi Soul eaterin Cronaa... Mutta olen liian muodokas siihen vaikka laihduttaisinkin...  :'(

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #670 : Marraskuu 04, 2011, 22:12:05 »
Haluaisin kyllä oikeastaan cossia Youmua, mutta mietin että olenko ihan liian pitkä.. D: Muuten kyllä kroppakin sopisi ja silmienkin väri täsmäisi. Esim. Eirin yms sopisivat varmaan paremmin pituudeltaan, mutta en todellakaan ole niin aikuisen naisellinen xD

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #671 : Marraskuu 04, 2011, 22:27:38 »
Cossaan kropanmuodoistani välittämättä. Tai no, saatan tehdä pieniä sovellutuksia: jos hahmo on loli, bindaan edes vähän. Pituuteni on mukavan keskiarvollinen 167 senttiä, siitä on hyvä joko pidentää tai kutistaa(vaikeaa) itseään. Ja keskipituinen ei pistä pahasti silmään. Mutta ihan oikeasti, ei sillä pituudella ole kauheasti väliä, varsinkaan Touhoussa, jossa miehet pikkutyttöjä. Tähän mennessä Marisalla on ollut mittaa ennätykselliset 2m ja Cirnolla 190 senttiä, hei!
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #672 : Marraskuu 04, 2011, 22:36:00 »
Cosplayssa on tietenkin aina mahtava tunne jos saavutta jotain täydellisyyttä lähentelevää, mutta se harventaa cossattavia hahmoja niin karseasti että en itse pidä täydellisyyttä cosplayn ehtona.

Aaahhh, miettii tekisikö tässä jonkun pikasen Nichijoi-cossin, vaikka Nanan. Ja ois puol päivää desu frostissa se tai jotaan... Mutta yksinäinen olisi olo.

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #673 : Marraskuu 04, 2011, 22:45:05 »
Pyh pah, itse olen pelin perusajatuksen vastaisesti mies. Pituudella on väliä oikeastaan vasta silloin, jos aikoo olla osa ryhmää, jonka kohdalla fandom tosiaan on luonut ne omat ennakkokäsityksensä hahmojen pituuseroista, esim. Marisa ja Alice on melko samanpituiset, koska muuten parituksen näkökulmasta lemmiskelykuvat muuttuisivat merkittävästi.
Täysin samaa mieltä.

Cossaan Touhou-hahmoja vaikka en ole naispuolinen, et sillee. Jos oikeasti haluan jotain hahmoa cossata niin viis veisaan pituudesta jne. Kuitenkin haluan tehdä cossin joka toimii ja oikeesti näyttää hyvältä... ja uskon että tämä joskus onnistuu. Eli siis ihan kilpailuvoittajan tasoinen, jos nyt sille tielle mennään. Ja jos ei ulkonäkö muuten hoidu niin eiköhän sitä joskus opi soveltamaan tarpeeksi hyvinkin vaikka nykyhetkessä tästä menee varmaan helposti kilpailukelpoisuus, puhumattakaan siitä että tuomarit tykkäisivät epäsopivasta hahmosta.

Vihaajat vihaa. Tykkääjät tykkää... Toivottavasti suurin osa on jälkimmäisiä. :'D
Pusi pusi ja cosplay

Miyuki

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #674 : Marraskuu 04, 2011, 22:53:46 »
Pyh pah, itse olen pelin perusajatuksen vastaisesti mies. Pituudella on väliä oikeastaan vasta silloin, jos aikoo olla osa ryhmää, jonka kohdalla fandom tosiaan on luonut ne omat ennakkokäsityksensä hahmojen pituuseroista, esim. Marisa ja Alice on melko samanpituiset, koska muuten parituksen näkökulmasta lemmiskelykuvat muuttuisivat merkittävästi.
Jos te ihan oikeasti perustatte näkemyksenne hahmosta jonkun japanilaisen klikin ideaan, niin hävetkää.
Jos teillä on aidosti käsitys hahmosta, johon olette päätyneen, ette vain syystä "no koska muutki sanoo niin" niin silloin pituudet voi ottaa huomioon.

Mukama yhdeksi luovimmista fandomeista tää fandom on kyllä naurettavien "lakien" rajoittama.

Ja tiedättekö, sen ZUNin kuvan ei tarvitse olla TÄYDELLINEN jotta sitä voisi tulkita.