Kirjoittaja Aihe: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun  (Luettu 671901 kertaa)

Chiruyto

  • Pörröinen
  • Punainen Keiju
  • *****
  • Viestejä: 395
  • Eläin voi olla vihainen, koska olemme sen kuopassa
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1395 : Toukokuu 20, 2015, 16:22:37 »
Mutta tuo siun ehdotus tukikangas+kangas+läpinäkyvä kynsilakka kuulosti mainiolta. Mietin vain että minkälainen lopputulos tulisi jos korvaisi tuon kynsilakan jollain liimalla. Hmmh... Täytyy kokeilla.

Tähän kai on omia aineitaan, mutta vaikuttaa siltä että ei kai ole Suomesta saatavilla? En myöskään tiedä kuinka hyvin tuo sitten toimii
nyaa saatnan homoperseet nyaa

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1396 : Toukokuu 20, 2015, 17:00:28 »
Mutta tuo siun ehdotus tukikangas+kangas+läpinäkyvä kynsilakka kuulosti mainiolta. Mietin vain että minkälainen lopputulos tulisi jos korvaisi tuon kynsilakan jollain liimalla. Hmmh... Täytyy kokeilla.

Tähän kai on omia aineitaan, mutta vaikuttaa siltä että ei kai ole Suomesta saatavilla? En myöskään tiedä kuinka hyvin tuo sitten toimii
Tikatasta Helsingissä olen tuota itse ostanut (~7€ pullo) mutta ei taida olla ihan helppoa löytää Suomesta.
Pusi pusi ja cosplay

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1397 : Toukokuu 20, 2015, 17:25:38 »
Mutta tuo siun ehdotus tukikangas+kangas+läpinäkyvä kynsilakka kuulosti mainiolta. Mietin vain että minkälainen lopputulos tulisi jos korvaisi tuon kynsilakan jollain liimalla. Hmmh... Täytyy kokeilla.

Tähän kai on omia aineitaan, mutta vaikuttaa siltä että ei kai ole Suomesta saatavilla? En myöskään tiedä kuinka hyvin tuo sitten toimii
Tikatasta Helsingissä olen tuota itse ostanut (~7€ pullo) mutta ei taida olla ihan helppoa löytää Suomesta.
Löysin tämmöisen. Pitäisi oikeasti käydä tuolla tutkimassa irl, koulumatkan varrella kun on.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1398 : Elokuu 05, 2015, 23:55:29 »
Näyttää siltä etten pysty Traconiin laittamaan ~sugoi~ Nero Saber cossiani koska kankaat loppu ja niitä ei saa mistään enää, ellei ihme tapahdu, ja muutenkin hankala laittaa itse päälle ja mitä muuta.
Joten päätin että pakko se on tehä jokin toinen töhö cossi sitten sen Remilian rinnalle, mutta ideat aika auki. Mahollista olisi tehdä mikä tahansa töhö tyty, jolla ei ole poninhäntiä/uber hiuksia, siipiä tai muita ulokkeita, tai ylipäätänsäkin raastavia piirteitä joita sitten hiotaan itkien junassa ja hotellissa toivoen et kaikki sujuu.
Spoiler (click to show/hide)
Elikks mitä mieltä olisi muut forkkalaiset? Joku kakaramainen töhötin jolla suht helppo cossi? Löytyyx?

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1399 : Elokuu 06, 2015, 00:03:35 »
Elikks mitä mieltä olisi muut forkkalaiset? Joku kakaramainen töhötin jolla suht helppo cossi? Löytyyx?
Ehdottaisin Nazrinia, Murasaa tai Seigaa. Olisi kiva nähdä jotain harvinaisempaa.

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1400 : Elokuu 06, 2015, 00:08:28 »
Elikks mitä mieltä olisi muut forkkalaiset? Joku kakaramainen töhötin jolla suht helppo cossi? Löytyyx?
Ehdottaisin Nazrinia, Murasaa tai Seigaa. Olisi kiva nähdä jotain harvinaisempaa.

Ei vitsi, hyvä ko ehotit Nazrinia. Mulla ois ihan simona yhtä harmaata kangasta joka varmaan sopis, pitää viel vaan kattoo millanen kokonaisuus se ois. Muistaakseni se kangas on vähän venyvää, mut se nyt ei varmaan ketään tapa.
Täytynee kai itekki nostaa perse ja vaivautua kattoon kaikki töhöttimet uusiks läpi, mut on silti kiva kuulla suosituksii et mikä ois hyvä.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1401 : Elokuu 06, 2015, 00:11:41 »
^
^meikä joskus aikoinaan cossi seigaa.. en oo nyt pitkää aikaa peruukin takia, joka kuoli kerran jo käytössä... *sob* toivottavasti seiga peruukkeja tulis ni vois jopa uudelleen harkita.. pitäis varmaa myydä osa töhö cosseist pois...kun vaan viittisin

ja että helppoja cosseja... ömh reisen th15 ver näyttää suht helpolt.. mutta sen kans tulis kauhee peruukki tappelu tod.näk.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1402 : Elokuu 06, 2015, 02:25:22 »
Remmi saattaisi olla aika söpö Rumiana.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1403 : Elokuu 06, 2015, 11:30:28 »
Ei vitsi, hyvä ko ehotit Nazrinia. Mulla ois ihan simona yhtä harmaata kangasta joka varmaan sopis, pitää viel vaan kattoo millanen kokonaisuus se ois. Muistaakseni se kangas on vähän venyvää, mut se nyt ei varmaan ketään tapa.
Täytynee kai itekki nostaa perse ja vaivautua kattoon kaikki töhöttimet uusiks läpi, mut on silti kiva kuulla suosituksii et mikä ois hyvä.
Jos teet Nazun saat johonkin coniin laittaa sen sillain että itsekin laittaisin Shoun niskaani ;;___;; <3 Ja Fryy ofc Byakureniksi. Jäi meidän Kupliin paricossaus vähän laimeaksi ja Nazrin on niin hnnnngh hiirutyty. Plus olisit siihen juuri oikean pituinen.

suwahgo

  • Vieras
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1404 : Elokuu 06, 2015, 11:43:39 »
^ voin olla Ichirin (HMver), eikun..

Remmi

  • Local Hime
  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1405 : Elokuu 06, 2015, 16:50:43 »
Jos teet Nazun saat johonkin coniin laittaa sen sillain että itsekin laittaisin Shoun niskaani ;;___;; <3

I-iih, sydämeni menee doki doki ajatuksesta, s-senpai~

No ei ihan kumminkaan :'D Mut tos aikasemmin itsekseni mietin et oispa Shou, sit kelasin et ei juma, Haganehan cossas Shouta vou vou nyt pakko jotenki pyytää se olemaan Shou-sama mulle, ko tosiaan päätin just et Nazurin se olla pitää, koska aikasemminkin oon suunnitellu tota ja se ois mukava oleskelucossi

Inb4 tästä tulee viel jotain sanomista

Huopatossu

  • Sympaattinen sikasuolijäbä
  • Yōkai
  • **
  • Viestejä: 689
  • #ydinjolo
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1406 : Elokuu 06, 2015, 18:23:39 »
Pitää muuten sanoa että on käynyt perhanan hyvä tuuri tuon Sekibanki-asun kanssa. Sattui löytymään netistä kohtuuhinnalla hame josta sai kivasti muokattua juuri oikeanlaisen, sitten löytyi kirpparilta pilkkahinnalla musta pitkähelmainen paita ja sinistä kangasta viitan sisäosaan, ja tädiltä löytyi kivaa kangasta tuohon rusettiin. Ainoat mitä piti ostaa kalliimmalla eurokankaasta oli punaista kangasta viittaan ja pitsireunusta paidan yksityiskohtiin. Asun suuret linjat alkavat olla valmiit, joten kyllä siitä vielä valmis saadaan Traconiin mennessä.

Hagane productio

  • Illuusiokonduktööri
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 847
  • 僕と一緒に遊ぶ?じゃあ死ぬ気で頼むよ
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1407 : Elokuu 06, 2015, 20:17:37 »
I-iih, sydämeni menee doki doki ajatuksesta, s-senpai~
Omg, onko miulla ny kouhai? Näinkö tää elämän kiertorata menee? :'O Lel. Vitsit vitsinä. Voit kyl pitää miuta senpaina jos haluat.

No ei ihan kumminkaan :'D Mut tos aikasemmin itsekseni mietin et oispa Shou, sit kelasin et ei juma, Haganehan cossas Shouta vou vou nyt pakko jotenki pyytää se olemaan Shou-sama mulle, ko tosiaan päätin just et Nazurin se olla pitää, koska aikasemminkin oon suunnitellu tota ja se ois mukava oleskelucossi
Saatana approovaan tätä niin kympillä. Traconiin en kyl Shouta saa mukaani koska en pysty moisessa työskentelemään ja tarvitsen jotakuta toimimaan ylimääräisenä käsiparina, koska keihäs ja pagoda vie molemmat kädet + selkäjuttu täytyy välillä saada pois selästä. Et myöskään hirvittävästi etelän coneissa käy hyvästä syystä ja siksi juuri mietinkin kuinka tän hienon suunnitelman käy. Kosucon periaatteessa voisi olla sellainen johon voisin ottaa Shoun toiselle päivälle, mutta en tiedä oletko miettiny tulevasi sinne. Hmmh. Vaikeaa tämä elämä kun asut niin surullisen kaukana sielä pohjoisessa ´___`

^ voin olla Ichirin (HMver), eikun..
Jonne tulee sit Unzaniks, eiksje?

Pitää muuten sanoa että on käynyt perhanan hyvä tuuri tuon Sekibanki-asun kanssa. Sattui löytymään netistä kohtuuhinnalla hame josta sai kivasti muokattua juuri oikeanlaisen, sitten löytyi kirpparilta pilkkahinnalla musta pitkähelmainen paita ja sinistä kangasta viitan sisäosaan, ja tädiltä löytyi kivaa kangasta tuohon rusettiin. Ainoat mitä piti ostaa kalliimmalla eurokankaasta oli punaista kangasta viittaan ja pitsireunusta paidan yksityiskohtiin. Asun suuret linjat alkavat olla valmiit, joten kyllä siitä vielä valmis saadaan Traconiin mennessä.
Uuuuuu. Hienoa että löytyy sopivia valmisvaatteita. Pitelen peukkuja pystyssä kyseisen cossin suhteen ja toivon että saat sen valmiiksi. Itse kauhistelen jo valmiiksi Frostin cossin puolesta joudunko vääntämään villatakin itse, jos sopivaa pohjaa ei löydy. Kangaskaupoista kun ei tunnu löytyvän sellaista kivaa kangasta moisen tekoon ja valmiit vaatteet ovat kohdallani olleet aina vääränlaisia (kävin läpi viisi eri kirpparia ennen kuin löysin sopivan kauluspaidan Mokoulle aikoinaan).

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1408 : Elokuu 06, 2015, 20:46:41 »

Jonne tulee sit Unzaniks, eiksje?


Not gon' happen.

Hieda no Mukyuu

  • Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 640
  • Tuota... Muistanet merkitä lähteet?
    • Profiili
Vs: Pitkä lanka cosplay-suunnitteluun
« Vastaus #1409 : Elokuu 06, 2015, 20:50:12 »
Not gon' happen.

Tarvitset ison T-paidan, jos haluat painattaa siihen kaiken, mistä aiot kieltäytyä.