Todellisuus > Esittele itsesi

Oon edelleen Mong Peiling ja taion sut vittuun!

(1/2) > >>

Mong Peiling:

--- Lainaus käyttäjältä: Mong Peiling edellisellä foorumilla ---22, MMMMMIEEEEEEES, Seinäjoelta, jos rakastat mua nii kutsut mua HeViksi. Lopun voi päätellä sitä mukaa ku postailen paskaa ympäri foorumia.

Kaikki on paskaa, lesbot on kivoja.

Any questions?
--- Lainaus päättyy ---

Suiggari-Tou:
Hyvin tiivistetty esittelyteksti, mutta vielä jäi kysymys jota olen pitkään halunnut kysyä!
Paljon sun mummos työntää kuulaa vai puhummeko jo MM-tasoisesta kuulantyönnöstä?

Mong Peiling:

--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 06, 2010, 23:06:55 ---Hyvin tiivistetty esittelyteksti, mutta vielä jäi kysymys jota olen pitkään halunnut kysyä!
Paljon sun mummos työntää kuulaa vai puhummeko jo MM-tasoisesta kuulantyönnöstä?

--- Lainaus päättyy ---
Tarkkoja lukemia en valitettavasti tiedä kertoa, mutta jos otetaan huomioon että mummoni äidin puolelta, joka on ainoa yhä elossa oleva isovanhempi joka itseltäni vielä löytyy, on ollut vuosikymmeniä pyörätuolissa, vuosien saatossa on taatusti tullut senverran voimaa yläkropan raajoihin että kuula lentäisi varmaan melko kilpailukykyisesti näin mummomittakaavassa.

Suiggari-Tou:

--- Lainaus käyttäjältä: Mong Peiling - Marraskuu 06, 2010, 23:10:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 06, 2010, 23:06:55 ---Hyvin tiivistetty esittelyteksti, mutta vielä jäi kysymys jota olen pitkään halunnut kysyä!
Paljon sun mummos työntää kuulaa vai puhummeko jo MM-tasoisesta kuulantyönnöstä?

--- Lainaus päättyy ---
Tarkkoja lukemia en valitettavasti tiedä kertoa, mutta jos otetaan huomioon että mummoni äidin puolelta, joka on ainoa yhä elossa oleva isovanhempi joka itseltäni vielä löytyy, on ollut vuosikymmeniä pyörätuolissa, vuosien saatossa on taatusti tullut senverran voimaa yläkropan raajoihin että kuula lentäisi varmaan melko kilpailukykyisesti näin mummomittakaavassa.

--- Lainaus päättyy ---
Kaunista! Pääsisipä näkemään tuon urheilun taidonnäytteen.

Datafox:
Hei Peiling. Myykkö mulle niitä mintturuohonsiemeniä mistä puhuin lapen kanssa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta