Gensokyo > Omat teokset

Amateur piano playing by Korpi

<< < (23/28) > >>

Korven_soturi:
Hutasten tehty mut saipahan tänki ilmoille. Vassari improttu. Ja on muuten pirun täynnä virheitä ku hetken mielijohteesta teki taas mieli kuvata jotain.  ;D

Fullmetal Alchemist - Brothers/Bratja - Piano Cover (Short version)

Mitä sitä ny muutenkaan turhaa kiirettä näitten uppauksien kans pitämään. *köh* vaivaset 5 kuuta taas pidetty taukoa *köh*

Hieda no Mukyuu:

--- Lainaus käyttäjältä: Korven_soturi - Joulukuu 20, 2016, 18:17:05 ---''Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista. ''

--- Lainaus päättyy ---

Kukaan milloinkaan missään ei ole kyennyt antamaan minulle tyhjentävää vastausta siihen, miksi vanhoja säikeitä ei saisi, voisi tai kannattaisi nostaa, kun on aiheeseen liittyvää asiaa.

Tapakulttuurinsa yhteisö voi määritellä itse, joten netiketti voi painua kuuseen, sillä se on tämän asian osalta väärässä.

Jos taas vanhojen nostaminen yhä vielä aiheuttaa palvelimelle huomattavaa ylimääräistä kuormitusta (kuten yhden löytämäni lähteen mukaan asia olisi joskus uutisryhmien aikaan ollut), niin sen voisi jossakin selkeästi ja taustatietojakin tarjoten kertoa.

bitofhope:
Spoiler: Spoiler koska offtopic (click to show/hide)
--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Toukokuu 14, 2017, 23:30:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Korven_soturi - Joulukuu 20, 2016, 18:17:05 ---''Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 120 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista. ''

--- Lainaus päättyy ---

Kukaan milloinkaan missään ei ole kyennyt antamaan minulle tyhjentävää vastausta siihen, miksi vanhoja säikeitä ei saisi, voisi tai kannattaisi nostaa, kun on aiheeseen liittyvää asiaa.

Tapakulttuurinsa yhteisö voi määritellä itse, joten netiketti voi painua kuuseen, sillä se on tämän asian osalta väärässä.

Jos taas vanhojen nostaminen yhä vielä aiheuttaa palvelimelle huomattavaa ylimääräistä kuormitusta (kuten yhden löytämäni lähteen mukaan asia olisi joskus uutisryhmien aikaan ollut), niin sen voisi jossakin selkeästi ja taustatietojakin tarjoten kertoa.

--- Lainaus päättyy ---

Erityisen turhauttavaa on, kun säännöt kieltävät sekä ns. nekrobumppauksen että uusien lankojen aloittamisen aiheesta, joka on jo olemassa.

Olen kuullut perusteluna ainakin apu- ja tukikeskeisiltä teknisiltä foorumeilta, että vanhojen lankojen nosto tuo usein esiin vanhentuneita ratkaisuja, joita ei tule välttämättä enää käyttää. Itse pidän tätäkin perustelua hevonkukkuna, sillä yleensä moisiin lankoihin päätyy Googlen kautta, joka pihkat välittää langan iästä.

Arvelisin, että yleensä ko. sääntö on tarkoitettu estämään, että aiheet, jotka eivät enää kiinnosta ketään, nostetaan tuoreisiin lisäyksiin nollasisältöisillä "mä kans, lol" -tyylisillä postauksilla. Kaipa tämä on joskus jollain foorumilla muodostunut ongelmaksi.


Kaunis biisi. Pidän fraseerauksesta.

Korven_soturi:
Tulikin vaihteeks töhöä Lullaby of Deserted Hell.

Valssitahti oli alkuun helevetin hankala oppia mut nyt tohon kolmen-sormen-taktiikkaan tykästy niin et uuet biisit ennen tunnelman lisäystä tulee jatkos harjoteltuu varmaan suoraan sillä.

Setuppi tuli kyhättyy vähän kiireessä ja vaati kolme nauhotuskertaa ennenku tästä sai ees tälläsen kyhäelmän.
Vaikka se toistaa samaa kuviota sen kolme kertaa nii noi pienet väliäänierot heittää ilkeesti stressatessa kapuloita rattaisiin.

Korven_soturi:
Tuli aika pirun pimee video mut ääni ehkä kerranki ihan jees.
Solo-osuus osottautu liian haasteelliseks tai ei ehkä ollu motia opetella sitä ollenkaan joten räpelsin jotain täytettä siihen.

Pekka Ruuska - Rafaelin Enkeli - Piano Cover

Kyl se kolme videota per vuos on ihan tarpeeks kova tahti nykyään vrt. ''uran'' alkupäähän ku oli hirvee kiire opetella uutta ja olla uppailemassa 3 viikon välein. :'D
Ei sitä vanha jaksa enää sellasta tahtia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta