Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Snow Fairy and the White Death

<< < (2/3) > >>

Miss Alice:
^ Se on se hullu rapeface, Uminekon tavaramerkki XD

Mutta vaaaaaau, tuo juonitiivistelmä osui muhun täysillä. Tahtoisin kovasti lukea tuon. Valitettavasti kuuriimut ei multa luonnistu, joten joutuisin tukeutumaan ulkopuoliseen käännökseen...

Hieda no Mukyuu:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuukka_Almighty - Heinäkuu 13, 2012, 20:44:30 ---Satuin törmäämään 4kaanin animussa ja mangossa tälläaseen teokseen:



Tärisen innosta!  Infoa, linkkejä ja kaikkea kyseiseen teokseen liittyvää odotellaan innolla!

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: NoobaMies - Heinäkuu 14, 2012, 20:39:46 ---hyvinkin mahdollista mangan tulo, meinaan tuon luulisi myös vetävän Japanin Suomi-faneja puoleensa.
--- Lainaus päättyy ---

Minä satuin äskettäin törmäämään Riihimäen rautatieaseman R-kioskissa erittäin samannäköiseen suomennettuun teokseen.

Googlen hakukoneella löydän tänään muun muassa tämmöisiä:

Maaliskuu 2014.

Kesäkuu 2015.

NaCl:
No tämähän on mielenkiintoista. Jos käännetään enkuksi niin saatan ehkä jopa lukea, vaikken ole mikään visual noveleiden (tai muutenkaan manga/anime-kirjojen) paras ystävä.

Hart:
Minulla on etäinen muistikuva siitä, että olen lukenut tuota enkuksi jollain pikkuisella nettisivulla. Tykkäsin tosi paljon.

Larre:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Marraskuu 08, 2015, 12:34:00 ---Minä satuin äskettäin törmäämään Riihimäen rautatieaseman R-kioskissa erittäin samannäköiseen suomennettuun teokseen.

--- Lainaus päättyy ---
http://i.imgur.com/YYUnfiH.jpg
Tuli tämä Prisman mangahyllystä napattua. Olisi voinut olla isompikin järkytys, mutta olin tähän jo aikaisemmin netissä törmännyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta