Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

TOUHOU PUPPET PLAY eli Touhoumon

<< < (15/16) > >>

Void:
Another World lisätty listaan. Käykää kimppuun!

Itse pelaan enää vain sitä.

Numbbi:
Ite kokeilin vähän Another Worldia joku pari viikkoa sitten ja olin aikalailla että meh kun se on vielä sen verran buginen.

Ja se perkeleen Shiny Remilia alussa vain vituttaa.

//EDIT: Juuuri tämä.



//EDIT2: Syntiä tein, mutta mikäpäs siinä.



Seinien läpi hakemaan centeristä PC:ltä Heaven Orb ja nappaamaan.
Pari mielenkiintoista bugia käy jos tekee noin.

Pyydystyksen jälkeen se Remi jää siihen ja jos sille yrittää puhua niin peli crashaa.
Myös pyydystyksen jälkeen kun yrittää kävellä takas Hakurei Shrinelle niin hahmo lähtee kävelemään takasinpäin ja joutuu uudestaan olemaan Remiä vastaa.
Ja jos siitä tappelusta yrittää lähteä karkuun ja onnistuu niin joutuu taas heti perään uusiks.

Void:
Jos tekee syntiä bugisessa pelissä aiheuttaen lisää bugeja, turha lähteä peliä syyttämään.

Numbbi:
Noh ei sen Shiny Remin pyydystäminen aiheuttanut pysyviä vaan hetkellisiä bugisuuksia.

Nyt tässä kun pari tuntia pelannut tätä niin eniten häiritsee kun overworld spirtet sekoilee omiaan ja musiikit saattaa kadota välillä mutta ei sen ihmeellisempää.

//EDIT: Niin ja muutenkin siirsin sen Shiny Remin saveen missä ihan normaalisti oon mennyt sen kohdan.

//EDIT2: Hmm. Miksiköhän muuten Another Worldin Chibi formien spirtet on 1.8 mutta sitten Normal formit onki 1.5 spritet. Aika hölmöä.

//EDIT3: Huhhuh. Nyt kun oon pelannut Touhoumon 1.8.12 eli uusinta japsi versiota tässä lähiaikoina niin jotain hienoa kävi.
Lavender Townin toweri, Floor 7. Ettiskelin Yuyukoa ja Youmua oikeilla natureilla ja sitten tämmönen ilmestyy.

Shiny Merlin

Eka shiny ikinä. (Red Gyarados Pokemonista ja toi aikasempi Shiny Remi ei lasketa)
Ties kuinka paljon pelannut Pokemoneita ja Touhoumonia ja nyt vasta eka aito shiny tullut.

Pitchin:
Alotimpas itekkin tuon Another Worldin (Nuzlockena ftw) ja lenkin iha tyytyväinen bugeista ja kmuista vioista huolimatta : D
Tiimu:
lv 18 Marisa Marisa(Lue: Beatrice, mokomaa ei saanu nimettyä mutta nimitän sitä silti :F)
lv 17 CLilyWhite Spring(Biätch ei mahtunu mukaa >: )
lv 18 CMerlin Merupo
lv 16 CKoakuma Akuma-tan
lv 20 CRumia Sonanoka (Ez dat so~?)
lv 18 CSunnymilk Sunnymilk (En tajunnut nimetä ku oli mahollisuus, mutta hän olkoon Flacia)

Usuresu Apudeito
Grindisession jälkee Flacia, Akuma-tan ja Spring päätti kehittyä : D

EDITTO:
FFFFUUUUUU MÄÄ VIHAAN MARISAN ZMARISAA >8U
Hyvällä tuurilla jää edes vähän elkkua jos mulla on joku 10 levua korkampi ku se...... *ärrin murrin en jaksa grindataaaaa*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta