Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

Mahō no morin aiheellinen jaarittelu

<< < (44/48) > >>

Hieda no Mukyuu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vee - Elokuu 07, 2017, 09:47:19 ---En vain ihan tajunnut, että missä mielessä hait palautetta peleistä, ihan läpipääsyn vaikeudesta vaiko pisteistä pelaamisessa?
--- Lainaus päättyy ---

Jos nyt ajatellaan, että Tsalop on arvostellut sarjassaan vaikka minkälaisia fanipelejä, ja sitten Lagerspetz yleisön pitkään vaiettua herätti keskustelua esittämällä vasta-arvostelun...

Minä haen lähinnä sitä, että pari pelaamisesta eniten kiinnostunutta ihmistä, tai muutamakin, kirjoittaisi esimerkinomaisesti jonkin arvostelun omasta näkökulmastaan: »Näitä asioita painottaen ja huomioon ottaen Tōhō-peli (tai fanipeli) minun mielestäni pitäisi arvostella.»

Samalla tulisi pitää mielessä lukijakunnan kirjavuus eli sanallisesti avata asioita hieman enemmän kuin kirjoittaessaan vain itsensä tasoisille pelaajille sekä käyttää sen verran värikästä kieltä, että lukemisessa on jotakin koukuttavaa. Itse olen lukenut tietokonepeliarvosteluja aika vähän, mutta voin tunnustautua Niko Nirvin ihailijaksi – jos nimi sattuu täällä muille mitään sanomaan.

Larre:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Elokuu 07, 2017, 19:14:04 ---Itse olen lukenut tietokonepeliarvosteluja aika vähän, mutta voin tunnustautua Niko Nirvin ihailijaksi – jos nimi sattuu täällä muille mitään sanomaan.

--- Lainaus päättyy ---
Vilkaisee vinoa pinoa Pelit-lehtiä huoneen nurkassa
"Ei sano mitään."

tsalop:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Elokuu 07, 2017, 19:14:04 ---Samalla tulisi pitää mielessä lukijakunnan kirjavuus eli sanallisesti avata asioita hieman enemmän kuin kirjoittaessaan vain itsensä tasoisille pelaajille sekä käyttää sen verran värikästä kieltä, että lukemisessa on jotakin koukuttavaa. Itse olen lukenut tietokonepeliarvosteluja aika vähän, mutta voin tunnustautua Niko Nirvin ihailijaksi – jos nimi sattuu täällä muille mitään sanomaan.

--- Lainaus päättyy ---

Itsekin pidän Niko Nirvin arvosteluista ja varsinkin tuo vanhempi tuotanto oli varsin värikästä luettavaa (taisi hänellä olla esimerkiksi Duumipeikko ja Tuusannuuska Muikkunen).

Valitettavasti itselläni ei kirjallinen osaaminen ja mielikuvitus riitä kehittelemään sanallisesti yhtä kekseliäitä arvosteluja joten pyrin pysymään tiukasti asialinjalla, mikä vaikuttanee aika puisevalta.

Hieda no Mukyuu:
Kun saavuin tänään foorumille käväisemään, oli täällä useita uusia viestejä, tosin vain kahdessa eri säikeessä. Kirjoittajia oli enemmän kuin kaksi. Joka ainoa uusi viesti käsitteli Tōhōta. Joka ainoa uusi viesti käsitteli 東方 Project -pelejä.

Jos imaginääriluvun jakaminen nollalla on mahdollista, mitä saadaan lopputulokseksi? Ristiinpukeutuvia kolmiulotteisia Kancolle-fanipalvelumeemumusiikkivideoita?

Larre:
Stuntti seis ja koneet seisokkiin, eihän tällainen meno käy päinsä. Nyt kaikki äkkiä hiekkalaatikon hunttauslankaan postaamaan forkan perinteitä kunnioittavia viestejä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta