Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Ao No Exorcist

<< < (6/6)

NanomaShiina:
^ Feilasit koodissas

MITÄS HELVETTIÄ TÄMÄ ON? (heh eheh tajusitteko vitsin?)

EpikFeil:
Kappas, oonkohan mä yhdellekään foorumille onnistunut kirjoittamaan feilaamatta koodeja. Asd.


--- Lainaus käyttäjältä: Nooba-san - Lokakuu 06, 2011, 12:19:52 ---MITÄS HELVETTIÄ TÄMÄ ON?

--- Lainaus päättyy ---
Se on juuri sitä miksi sitä luulet. Toivon mukaan leffalla olisi hyvä juoni, ja sitten tehtäisiin kakkoskausi, joka seuraisi enemmän mangaa (ja jonka nimeks varmana tulee joku "Ao no Exorcist: Brotherhood").

Pitchin:

--- Lainaus käyttäjältä: EpikFeil - Lokakuu 08, 2011, 21:58:18 ---Kappas, oonkohan mä yhdellekään foorumille onnistunut kirjoittamaan feilaamatta koodeja. Asd.


--- Lainaus käyttäjältä: Nooba-san - Lokakuu 06, 2011, 12:19:52 ---MITÄS HELVETTIÄ TÄMÄ ON?

--- Lainaus päättyy ---
Se on juuri sitä miksi sitä luulet. Toivon mukaan leffalla olisi hyvä juoni, ja sitten tehtäisiin kakkoskausi, joka seuraisi enemmän mangaa (ja jonka nimeks varmana tulee joku "Ao no Exorcist: Brotherhood").

--- Lainaus päättyy ---

En kyllä itse osaa aavistella yhtikäs mitään siitä mitä siihen leffaan oikeen mahdettais tunkea...
Kauhulla/jännityksellä odotellessa... Haittaako jos repesin totaalisesti tolle Brotherhoodille? 8"D

Suiggari-Tou:
Heti kun joku puhuu AnE:n musiikkien ylivertaisuudesta, ensimmäinen ajatukseni on: "AI OLIKO TÄSSÄ MUSATKIN". Aka perushyvää animemusiikkia, ja mitä olen kuunnellut kokonaisia biisejä niin olisihan ainesta vaikka mihin mutta jotenkin tuntuu että vain niitä tylsempiä kohtia hienoista biiseistä soitetaan, höh.

Ja leffa? Toivotaan parasta, veikkaan kuitenkin jotain Naruto-leffojen tyylistä kimaraa, eli päähenkilöt joutuvat tehtävään X ja siinä paljastuukin jotain suurempaa takana, leffaa-varten-keksitty-naishahmo Y rakastuu Riniin mutta jää lopussa taakse. Jos tulee jotain erilaista, yllätyn erittäinkin iloisesti jos päästään siitä "Naruton ja Bleachin cross-over"-muotista ulos.

Ja lisäksi:


MEPHISTO
Y U NO CARE ABOUT ME

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta