Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Ao No Exorcist

<< < (2/6) > >>

Lattianpesuaine:
Ihan hyvä sarja.. animea katsoin muutaman jakson. sitten siiryin mangaan..
ja testi:

Selleri:
Jahah, testi antoi tulokseksi Fujimoto Shiron.

Mielipiteitä itse sarjasta: Melko keskinkertaisen oloisena fillerinä tuo anime polki vähän liian pitkään omaan makuuni, mutta nyt loppupuolen jaksoissa asiat menivät yllättäen mielenkiintoisiksi, ja juoneenkin saatiin jotain punaista lankaa. Ja jokainen sekunti kun Mephisto on ruudulla, on nautintoa.

Mangaa en ole lukenut, mutta olen kummastellut sen korkeita arvosanoja MALissa. Kaipa tuon voisi joskus tarkastaa.

Erie:
Rin olen testin mukaan, toisena taisi olla Yukio.

Sarjaa en ole vielä katsonut/lukenut, voisi hyvinkin harkita kun kerran ihmiset kehuvat. Katsotaan saanko aikaiseksi joskus.

Miss Alice:

--- Lainaus käyttäjältä: Selleri - Syyskuu 20, 2011, 23:11:53 ---Jahah, testi antoi tulokseksi Fujimoto Shiron.

Mielipiteitä itse sarjasta: Melko keskinkertaisen oloisena fillerinä tuo anime polki vähän liian pitkään omaan makuuni, mutta nyt loppupuolen jaksoissa asiat menivät yllättäen mielenkiintoisiksi, ja juoneenkin saatiin jotain punaista lankaa. Ja jokainen sekunti kun Mephisto on ruudulla, on nautintoa.

--- Lainaus päättyy ---

Allekirjoitan.
Olen vain pari hajanaista jaksoa katsonut. Ihan semi anime, vähän kulunut juoniasetelma, mutta Mephisto on virkistävä hahmo~

Jagdpanther:
Testistä tuli sitten Shura Kirigakure. Legendaarista...

Itsehän kyseistä sarjaa rupesin muuten vain seuraamaan, ja alkupuolella tämä osoittautui yllättävän hyväksi. Ei se huonoksikaan ole mennyt, mutta hieman innostukseni laski loppupuolelta. Voin suositella, jos ei joku ole vielä sattunut katsomaan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta