Todellisuus > Esittele itsesi

Uusi täällä!

(1/6) > >>

Hart:
Hei! Olen 21-vuotias mies Lounais-Suomesta. Olen lueskellut täällä viestejä pari viikkoa, mutta päätin nyt liittyä mukaan ^^

Tuntuu tyhmältä myöntää, mutta Touhousta on tullut aika lailla elämäntapa. 99% musiikista, jota kuuntelen on Touhou-arrangeja. Suosikkiartistejani ovat *.izumi, Komeiji Records ja Akatsuki Records. Pelaaminen ei ole samanlainen pakkomielle, mutta olen vetänyt läpi kaikki Touhout kutosesta eteenpäin (+ kokeillut muutamaa fangamea). Eniten tykkään SA:sta ja LoLK:ista.

Olisi hauskaa crossata jotakuta Touhousta, mutta se on vielä ajatuksen tasolla. Crossaaminen tuntuu vähän pelottavalta ihmisten asenteiden vuoksi. En aio kuitenkaan antaa sen pysäyttää minua!

Lempihahmoja riittää liiaksi asti, mutta eniten tykkään Subterranean Animismin hahmoista. Jos jäi kysyttävää, kysykää pois ^^

Juce:
Tervetuloa vaan. Pitemmittä puheitta:

Pitsi, röyhelö vai pitsiröyhelö?
Kaakao, hali vai pusu?

Korven_soturi:
Tervetuloja vaan! :D

Raakana vai lantraten?
East New Sound vai Alstroemeria Records?
Kuinka eksyit tänne?
Omaatko musiikillista taustaa tai harrastuksia?

Koita viihtyä ja käy aloilles. ^^

NaCl:

--- Lainaus käyttäjältä: Hart - Lokakuu 26, 2015, 20:48:24 ---Tuntuu tyhmältä myöntää, mutta Touhousta on tullut aika lailla elämäntapa.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä hätää, sovellut oikein hyvin tänne muiden hullujen nörttien fanien seuraan.

Jos olisit jokin elementti, mikä olisit?
Lapsuuden unelma-ammatti?
Lempi-Circle?
Lempi-Töhö (hahmo)?
Ajat ralliautolla kisassa. Olet kolmannella sijalla ja ohitat toisella sijalla olevan kisaajan. Millä sijalla olet nyt?

Hagane productio:
No terveppä terve! Älä turhia ujostele vaan avaa suutasi toki enemmän tulevaisuudessa. Ja crossaamisen suhteen saat täällä vain peukkuja ja kannustusta. Se vasta jos mikä on cossaamisessa jännää jos uskaltautuu toisen sukupuolen rooliin.

Minkä värinen olisi sukellusveneesi?
Mikä eläin olisit jos saisit olla ihan mikä tahansa muu kuin ihminen?
Suosikkithemejä Tööhööstä?
Entä sovituksia?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta