Todellisuus > Off-topic keskustelu

IRC/Discord lainaukset

<< < (2/16) > >>

Roppari:
Vähän offtopicia, mutta tuskin missään on samanlaista akateemisen tason pervo-läppää kuin tämän paikan ircissä.

Hieda no Mukyuu:
Kerro lisää.

Minä olen kai siellä aina väärään aikaan, silloin harvoin kun olen.

Hagane productio:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Helmikuu 20, 2015, 21:05:18 ---Minä olen kai siellä aina väärään aikaan

--- Lainaus päättyy ---
Tää aikalailla on kans yks syy miks en oo sen yhen kerran jälkeen uskaltautunut takasin :---D

Röögeri:
Rohkeasti vaan mukaan juubailemaan. Tuskin tuolla kukaan puree!

zertap:
Spoiler: Tapaus #1 (click to show/hide)22:41:42  BudokaAzathoth │ helpoiten ymmärtää ne jotka vaan fanittaa tai fetishisoi antropomorfisia eläimiä                   
22:41:58        Mataneko │ Vimana, kai mä oon jo suositellu Horihone Saizouta                                                 
22:42:05  BudokaAzathoth │ ne jotka oikeasti identifioituvat eläimiksi on vähän kummempia mutta internetissähän tässä ollaan 
22:42:08        Mataneko │ se ei oo hirveen guro                                                                             
22:42:21       anounyym1 │ se on mielenkiitoista miten turri artistit tulevat usein esille                                   
22:42:27  BudokaAzathoth │ Guro on ihan jees mutta en kyllä yleensä fäppäis.                                                 
22:42:28        Mataneko │ otherkinit :D                                                                                     
22:42:30          Satori │ mikä on Sun toteemieläin?                                                                         
22:42:30          Vimana │ Mataneko, en oo kuullutkaan tuosta.                                                               
22:42:35          Vimana │ Eli et varmaan oo. :p                                                                             
22:42:49          Satori │ noi tumblrjutut on kyl aika far out                                                               
22:42:55        Mataneko │ mut siis mä vielä ymmärrän jopa otherkinit, koska niin suvackmädättäjä :P                         
22:42:55          Satori │ niiku otherkin                                                                                     
22:43:04        Mataneko │ mut animekinejä mäkään en oikein tajua                                                             
22:43:16  BudokaAzathoth │ tarkista etuoikeutesi Satori nyt tunnen oloni hyökätyksi                                           
22:43:19        Mataneko │ ne on vielä enemmän mitä vittua kun jopa tumblr                                                   
22:43:39        Mataneko │ http://www.demon-sushi.com/warning/index2.html                                                     
22:43:39         Roogeri │ Mikä on animekin                                                                                   
22:43:45        Mataneko │ tosta animekineistä juttua                                                                         
22:43:46        Mataneko │ :D                                                                                                 
22:43:53  BudokaAzathoth │ Ne jotka identifioituvat animuhahmoiksi                                                           
22:44:00         Roogeri │ okei                                                                                               
22:44:12         Roogeri │ mitä vittua taas ihmiset                                                                           
22:44:15         Roogeri │ :D                                                                                                 
22:44:40          Satori │ normisettii mun interverkois :DD                                                                   
22:44:59        Mataneko │ sit sonicfanit tietty                                                                             
22:45:12       anounyym1 │ todellakin                                                                                         
22:45:13        Mataneko │ ne on pervoilussa omaa luokkaansa vaikka ei muuten ookaa nii outoja                               
22:45:28  BudokaAzathoth │ itsehän olen organkin eli identifioin olevani Tony Blairin maksa vankina biseksuaalin miehen ruumiissa.                                                                                         
22:45:29        Mataneko │ oon ihmetelly mikä siinä on että sonicfanit on aina vaippafetissejä                               
22:45:49          Vimana │ Tails on söpö elukka.                                                                             
22:45:53          Vimana │ Mutta ei muuta!                                                                                   
22:46:07        Mataneko │ pamperchu on silti ehkä paras                                                                     
22:46:09  BudokaAzathoth │ En oikeastaan ymmärrä Sonicfaneja ylipäänsä. Eivät ne peleinäkään mitään ihmeellisiä ole.         
22:46:17          Vimana │ Ekat on.                                                                                           
22:46:19        Mataneko │ mikrottaa käytettyjä vaippoja eikä pelkää mitään                                                   
22:46:20       anounyym1 │ https://www.flickr.com/photos/meidocafejp/16406970798/ melonpan taas vauhdissa                     
22:46:40  BudokaAzathoth │ Vimana: Okei. Ehkä en vaan ite niin tykkää genrestä.                                               
22:47:07          Vimana │ 2D tasphyppely.                                                                                   
22:47:12          Vimana │ Mikä hirviö oot?                                                                                   
22:47:43  BudokaAzathoth │ Kyllä mulle Mariot sunmuut menee. Eivätkä sonikitkaan nyt ihan huonoja ole.       
Spoiler: Tapaus #2 (click to show/hide)        Mataneko │ sellanen hiton mottoroitu dildo ja sonicin kuva siinä :D                                             
          Satori │ sanic on sairaan nopee                                                                               
          Satori │ myös sängyssä                                                                                       
  BudokaAzathoth │ voittaa tämänkin (NSFW!) http://danbooru.donmai.us/posts/238634                                     
  BudokaAzathoth │ tykkään muuten tosta how_to tägistä tossa.                                                           
          Satori │ kohta tulee oculusriftin eropelit                                                                   
          Satori │ "lisälaite" vaan 199€                                                                               
          Vimana │ Satori: On jo.                                                                                       
        Mataneko │ joo onhan niitä                                                                                     
          Satori │ onko lisälaitteella?                                                                                 
       anounyym1 │ dildoihin liittyen, https://www.indiegogo.com/projects/the-mod-multivibrating-open-source-dildo     
        Mataneko │ no se yksihän oli jo kauan aikaa sit                                                                 
  BudokaAzathoth │ OPEN SOURCE täytyy olla hyvä idis                                                                   
        Mataneko │ siis joku hentsupeli jossa tuli mukana oma ohjain                                                   
        Mataneko │ mikä oli semmonen onahole                                                                           
          Satori │ "ohjain"                                                                                             
       anounyym1 │ http://en-nls.com/pict1-30077                                                                       
          Vimana │ NLS :3                                                                                               
        Mataneko │ tolleki annettu yli 50k                                                                             
        Mataneko │ vois kai oikeesti sitten ruveta kickstarttaa elektronisia seksileluja             
Elikkäs juuh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta