Gensokyo > Omat teokset

Lapen projektit

<< < (2/4) > >>

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: nukkesyndrooma - Helmikuu 09, 2011, 09:11:23 ---Onkos toi laukkuunki värkätty kuva ihan tusseilla tehty vai jollain maaleilla tms? o3o

--- Lainaus päättyy ---
sekä että... alle laitoin akryylimaaleilla pohjan sitten pistin tusseilla päälle että tuli siistimpi siintä

Lattianpesuaine:
Noniin anteeksi tuplapostaus mutta toivottavasti ihmisille kelpaa tämä katottavaksi:

Se on Flandre lippis... vähän kämänen mutta se on vaikeaa tehä paksulla tussilla noin pientä kuvaa.. uskokaa pois


Ja päässä näyttää tältä

Tuffe:
olen kateellinen. Mäkin haluaisin jotain jolla vois piirrellä kaikkialle. ja oon myös kade ku sulla viel paljon mansikkateetä.

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: -Tuhwi - Helmikuu 09, 2011, 20:10:47 ---olen kateellinen. Mäkin haluaisin jotain jolla vois piirrellä kaikkialle. ja oon myös kade ku sulla viel paljon mansikkateetä.

--- Lainaus päättyy ---
hommaa valkoitsta akryylimaalia ja permanentti tusseja...
edit: ja mansikka teestä puolet on vadelmaa

Miss Alice:

--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Helmikuu 10, 2011, 08:59:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: -Tuhwi - Helmikuu 09, 2011, 20:10:47 ---olen kateellinen. Mäkin haluaisin jotain jolla vois piirrellä kaikkialle. ja oon myös kade ku sulla viel paljon mansikkateetä.

--- Lainaus päättyy ---
hommaa valkoitsta akryylimaalia ja permanentti tusseja...
edit: ja mansikka teestä puolet on vadelmaa

--- Lainaus päättyy ---

Entä sitten vaikka olisikin vadelmaa, herkullista on varmasti silti! ;A;
Mutta onpas upeita, etten sanoisi... Niin simppeleillä välineillä olet saanut tuollaista aikaan. Pitää ihan hattua nostaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta