Todellisuus > Esittele itsesi

Hellooou : 3

<< < (6/6)

Kijato:
No Heipsan kette >:3

Baka94:

--- Lainaus käyttäjältä: Shiringo - Maaliskuu 29, 2016, 16:40:12 ---Kuinka furri pitää olla että on turri?
Onko MGQ paras peli? vai pip-peli?
Kuka on paras Monmusu?
Oletko jo kuollut ja tämä on vain osa helvettiä?
Kuinka pitkät ovat kätesi karvat?
Kuka on paskin touhou? Spoiler (click to show/hide)Vastaus ei ole chenJos olisit ääni millainen olisit?

--- Lainaus päättyy ---

-Se että pitää anthro hahmosta/hahmoista riittää. Mitään sen kummempaa ei tarvitse olla.
-Enpä oo pelannu koskaan
-Ei ole tuttu
-En ^^'
-Eipä oo koskaa tullu mitattua ^^;;
-Seija Kijin (control reverse on yksi niistä halpamaisista videopeli mekaaniikoista etenkin pelissä, joka muutenkin vaatii tarkkuutta ja keskittymistä)
-"Kon Kon" on hyvä : 3


--- Lainaus käyttäjältä: Kijato - Maaliskuu 29, 2016, 20:54:55 ---No Heipsan kette >:3

--- Lainaus päättyy ---

No hei vaan Kisse >:3

mirusuperstar:
Oon hidas keksimään kysymyksiä joten mun setti tulee vasta nyt ><

Tytöt vai pojat?
Paras peli ikinä?
Onko mustetta iholla?
Mikä on suurin luku, jonka voit ilmaista kolmella numerolla?

Ja vielä, pakko kysyä koska kukaan muukaan täältä ei ole tähän  mennessä suostunut '>>
Onko sinusta lyömään mua töhö-cossissa päähän esineellä X mun cosplay esityksen loppuun?

Baka94:

--- Lainaus käyttäjältä: mirusuperstar - Maaliskuu 30, 2016, 19:51:52 ---Tytöt vai pojat?
Paras peli ikinä?
Onko mustetta iholla?
Mikä on suurin luku, jonka voit ilmaista kolmella numerolla?

--- Lainaus päättyy ---

-Tytöt
-Summer Carnival '92 - RECCA
-Ei
-999 (Dec), FFF (Hex) tai 111 (Bin)
^valitse mieleisesi vaihtoehto :)


--- Lainaus käyttäjältä: mirusuperstar - Maaliskuu 30, 2016, 19:51:52 ---Ja vielä, pakko kysyä koska kukaan muukaan täältä ei ole tähän  mennessä suostunut '>>
Onko sinusta lyömään mua töhö-cossissa päähän esineellä X mun cosplay esityksen loppuun?

--- Lainaus päättyy ---

Jos Rinnosuke cossi löytyy niin mikäs siinä. Itsellä valitettavasti ei ole cossia vielä, ja saattaa mennä pitkäkin aika ennen kuin saan sellaisen... :/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta