Todellisuus > Off-topic keskustelu

Hauskoja tilanteita

<< < (32/32)

NanomaShiina:
Käväsin tässä äsken kaupoasta hakemassa kaiken näköistä mässyä kaupasta. Myyjillä on kauhea kiire ja sit minua tulee palvelemaan pikaisesti yksi myyjä. Sitten kun oon maksanu ja alan pakkaan tavaroita niin KAKSI myyjistä tulee siinä kysymään minulta että onko nämä minun ostamat pirkan yrttin ja kerman makuiset sipsit hyviä. Vähän ensiksi sille "wtf?" ja vastaan että joo ja alettiin sitten juttelemaan eri sipseistä ja nuo myyjät päätyy siihen et ne testaa näitä ja ostavat pussin kahdestaan. No joskus voi kai käydä näinkin.

MKtsudo:
Juho, sun profiilisivu indikoi, että tuhannella viestillä saavutit näköjään eliittitason.

Juhozki:
^ Viisi karvapistettä Tsudolle :3

Nanu:
Etsi kännykkää. Huomaa, että puhut siihen.

Korven_soturi:
Tarkotus oli koota hitsaamalla jonkinsortin putkihäkkyrä, ja vedellä/paineilmalla testata sen pitävyys.
Laitettiin sit ilmat kiertoon ja rupeen merkkailemaan tussilla näitä vuotokohtia...

Aluksi tussihan pysyy nesteenä ja kovettuu vasta hetken kuluttua, tuli mieleen vasta siinä vaiheessa kun tämä paineilma sprayaa ne tussit käsille näistä vuotavista rei'istä.
Nooh, eiku vessaan pesemään värit poikkeen. Ei ollu kuitenkaan kerinny jämähtää käsiin viel liian tiukasti kiinni.
''Heh, onneks tää ei sentään ollu mitään permanenttia, ei ois lähteny ei millään..........eikus hetkonen.....''

Kynän kyljessä tilannetta kannustava teksti: [INDUSTRIAL SUPER PERMANENT INK - RESISTANT AGAINST ALL MOST USED LIQUIDS AND HEAT RESISTANT TILL 500*F - MADE IN USA]

''Elä ny helevetis....'' ._.
Ja armoton hinkkaus ja peseminen päälle.

Nooh, kylhä toi lopulta ihan tarpeeks hyvin irtos. Teollisuusvahvunen super-permanettikaan joka vastustaa kaikkia käytetyimpiä nesteitä ja lämpöä 500*F/260*C saakka....
....ei sekään voi vastustaa suomalaista nestesaippuaa. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta