Todellisuus > Off-topic keskustelu

Hauskoja tilanteita

<< < (2/32) > >>

Hilselinko:

--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 15, 2010, 17:47:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: -Tuhwi - Joulukuu 15, 2010, 17:25:42 ---Ja tänään. Menin Reyion pöytään ja sen kaveri oli laittanu vesilasiinsa kurkkuja. Sitte ne vedet kaadettiin Reyion piimälasiin, ja Reyio kaato piimät takaisin sen kaverinsa lasiin. Sitten sen kaveri alko repiä servetin palasia ja tiputti ne siihe lasiin. Ilosen näkönen lasi oli. Sitten vitsailtii et kummiski joku ope tulee koht valittaa ja eipä aikaakaan kun joku ope tuli valittaa siitä lasista ja valitti ohimennen yhelle mun kaverille ku se oli laittanu perunan palasen tarjottimelle.

--- Lainaus päättyy ---
tää on jotenkin niin tuttua... ite olen tosin laittanit kaverini maito lasiin muummoassa: Banaanin kuoret, päärynän, servettäjä,näkkärin yms yms....

--- Lainaus päättyy ---

Tässähän herää ihan kysymys. Milloin te tytöt kasvatte aikuisiksi?


hauska tilanne, hauska tilanne? Mulle tuu mieleen mitään hauskaa tilannetta.

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Joulukuu 15, 2010, 18:01:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 15, 2010, 17:47:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: -Tuhwi - Joulukuu 15, 2010, 17:25:42 ---Ja tänään. Menin Reyion pöytään ja sen kaveri oli laittanu vesilasiinsa kurkkuja. Sitte ne vedet kaadettiin Reyion piimälasiin, ja Reyio kaato piimät takaisin sen kaverinsa lasiin. Sitten sen kaveri alko repiä servetin palasia ja tiputti ne siihe lasiin. Ilosen näkönen lasi oli. Sitten vitsailtii et kummiski joku ope tulee koht valittaa ja eipä aikaakaan kun joku ope tuli valittaa siitä lasista ja valitti ohimennen yhelle mun kaverille ku se oli laittanu perunan palasen tarjottimelle.

--- Lainaus päättyy ---
tää on jotenkin niin tuttua... ite olen tosin laittanit kaverini maito lasiin muummoassa: Banaanin kuoret, päärynän, servettäjä,näkkärin yms yms....

--- Lainaus päättyy ---

Tässähän herää ihan kysymys. Milloin te tytöt kasvatte aikuisiksi?

--- Lainaus päättyy ---
samaa vois kysyy myös teiltä miehet J:

Hilselinko:

--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 15, 2010, 18:07:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Joulukuu 15, 2010, 18:01:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 15, 2010, 17:47:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: -Tuhwi - Joulukuu 15, 2010, 17:25:42 ---Ja tänään. Menin Reyion pöytään ja sen kaveri oli laittanu vesilasiinsa kurkkuja. Sitte ne vedet kaadettiin Reyion piimälasiin, ja Reyio kaato piimät takaisin sen kaverinsa lasiin. Sitten sen kaveri alko repiä servetin palasia ja tiputti ne siihe lasiin. Ilosen näkönen lasi oli. Sitten vitsailtii et kummiski joku ope tulee koht valittaa ja eipä aikaakaan kun joku ope tuli valittaa siitä lasista ja valitti ohimennen yhelle mun kaverille ku se oli laittanu perunan palasen tarjottimelle.

--- Lainaus päättyy ---
tää on jotenkin niin tuttua... ite olen tosin laittanit kaverini maito lasiin muummoassa: Banaanin kuoret, päärynän, servettäjä,näkkärin yms yms....

--- Lainaus päättyy ---

Tässähän herää ihan kysymys. Milloin te tytöt kasvatte aikuisiksi?

--- Lainaus päättyy ---
samaa vois kysyy myös teiltä miehet J:

--- Lainaus päättyy ---

No tässä on hauska tilanne. ^^

Selleri:

--- Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Joulukuu 15, 2010, 18:01:20 ---Tässähän herää ihan kysymys. Milloin te tytöt kasvatte aikuisiksi?


--- Lainaus päättyy ---
Mikseivät lapset saa olla lapsia? Vai missä se lapsuuden ja aikuisuuden raja nykyään kulkee...?

Suiggari-Tou:

--- Lainaus käyttäjältä: Selleri - Joulukuu 15, 2010, 18:17:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hilselinko - Joulukuu 15, 2010, 18:01:20 ---Tässähän herää ihan kysymys. Milloin te tytöt kasvatte aikuisiksi?


--- Lainaus päättyy ---
Mikseivät lapset saa olla lapsia? Vai missä se lapsuuden ja aikuisuuden raja nykyään kulkee...?

--- Lainaus päättyy ---

Meidän luokalla alettiin jo kolmosluokalla ryhtyä "aikuisiksi", ja Digimonin katseleminen oli jo silloin jo lapsellista, plus muotivaatteita piti käyttää tietenkin jo silloin. Ja totta kai piti käyttäytyä kuin ehdat teinit. Että minä RAKASTIN luokkaani lapsena. |'D [/sarcasm]

Tosin oli siinä hyviäkin puolia, ainakin poikien osalta. Oli kutosluokan kevätjuhla, ope surullisissa tunnelmissa kun pienet kutoset lähtee suurille yläluokille, ja eräs meidänluokkalainen poika katseli ulos melankolisen näköisenä, kunnes ilme kirkastui ja hän hihkaisi: "Haikoselta (koulun vieressä oleva pieni lähikauppa) saa nuudeleita 30 sentillä!" Arvatkaa vain repesikö koko luokka paikalla olleita vanhempia myöten nauramaan, kun vakava tunnelma saatiin murrettua xD

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta