Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Peliä?

<< < (2/16) > >>

Tiedustelija:
Seuraavaa löytyy koneelta:
L4D
World of Tanks
Supreme Commander + Forged Alliance
Civilization V
Magicka
Worms Armageddon

Yhteyttä vaan ihan rohkeesti jos jotakuta kiinnostaa jotain pelata. PC on siis alustana.

Suiggari-Tou:
Aika köyhästi löytyy nettipelejä minun osaltani koska XBOX360 ei ole kiinni verkossa koska langattomaan adapteriin ei ole rahaa ja en jaksaisi säätää puhelinjohtojen kanssa, eli ne harvat nettipelit ovat sitten tietokoneella.

Ougon Musou Kyoku
Call of Duty: Modern Warfare 2
Touhou 12.3 ~ Hisoutensoku
Touhou 10.5 ~ Scarlet Weather Rhapsody
Team Fortress 2
Ja tietenkin jos netin syövereistä löytyy ilmaisia, ryhmissä pelattavia pelejä niin niitä olen (pelistä riippuen) aika valmis pelaamaan. Ropet menee varsinkin oikein muikeasti, jos tiedätte jotain hyviä joissa kykenee mieluiten muokkaamaan hahmon ulkoasuakin (lololol, joskus se oli ainoa perusteeni mitä ropeja hankin). Eli teknisesti ottaen löydätte minut Gaia Onlinestakin, jos sitä hengailupaikkaa voi edes peliksi laskea. No, onhan siellä pelejä(kin).

//Durr herp, TF2 unohtui mainita.

Juhozki:
Suurin osa näistä peleistä löytyy, mutta ei ole välttämättä asennettuna koneelle.

Battlefield 2 & 2142
Battlezone 2 ..i'd still hit it, mutta voi vaatia vähän säätämistä nykyään..
C&C 3 + lisäri
C&C: Generals + lisäri
C&C: Red Alert 3
Civ 5 ..en tiedä jaksanko..
Dawn of War 2: Chaos Rising
Diablo 2 + lisäri
Freelancer
Granado Espada (MMORPG)
Halo 1 & 2
Minecraft Classic & Beta
Mount & Blade: Warband
Neverwinter Nights
Unreal Tournament 99, 2004 ja 3
Starcraft 2
Supreme Commander + lisäri
Supreme Commander 2
Titan Quest + lisäri
Warcraft 3

Konsolipelejä olisi vaikka kuinka paljon, mutta en omista yhtään pelikonetta tällä hetkellä. Niistä lisää sitten myöhemmin..

Millenium:
Tässä on suurinpiirtein ainoat pelit joita voin pelata moninpelinä..... PC:lle kaikenlisäksi. Suurin osa on jossakin mistä en ole löytänyt niitä.... Päivitän tätä listaa kun pääsen kotiin. (Mihin helvettiin minun C&C Generals ja Zero Hour ovat kadonneet?)

Command & Conquer: Red Alert 2
Command & Conquer: Red Alert
Sword of the Stars
Starcraft

Kyubi:
MapleStory
Team Fortress 2
Mario kart wii

ei tuon kummosenpaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta