Todellisuus > Palautelaatikko

Ehdotuksia etusivulle ja muuta pientä

<< < (3/22) > >>

EpikFeil:
Vaihtuva kuvajainen voisi olla kiva, jos tosiaan olisi myös ihan asiaa. Mutta tulee ikävä käsimerkkiä. >:
Ja juu, irkki ja galleria/naamakirja saavat kannatuksensa täältä.

pawwo:
IRC-galleria ja Facebook kumpikin käyvät minulle oikein hyvin

MKtsudo:
Koska kaikesta on kiva nillittää, olisi kosmeettisesti mukavamman näköistä nykyisellä etusivun layoutilla, jos "Tai foorumille"-painikkeen teksti olisi keskellä nappulaa, ja kummatkin namiskat voisivat olla yhtä leveätkin. Syntyisi symmetria ja minä pidän symmetriasta. [/nillitys]

Sitä kanssa pohdiskelin, pitäisikö etusivulle perustaa myös joku Top-listan tapainen, jonne saisi lähettää pelien piste-ennätyksensä, vaikka vielä replayn kanssa? Hajuakaan ei kyllä ole, miten senkin sitten toteuttaisi, mutta tuollainen palvelisi varmasti ainakin tiettyä osaa fandomista, tarjoten samalla keskitetyn ja suomalaisen katsauksen pelaajien keskinäiseen taidokkuuteen. Mielipiteitä?

Numbbi:
Tsudon kanssa olen samaamieltä symmetriän suhteen koska symmetrisyys on mulle myös tärkeää.

Aikasemmin ehdotettu vaihtuva taustakuva etusivulla ois kiva, mutta sehän tuottaa kai omat ongelmansa.

Nyt kun on taas kone kuosis niin voi yrittää photoshoppailla.

punakone:
Tällä hetkellä ko. kuva ei sisälly etusivun uuteen kuosiin mitä olen suunnitellut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta