Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Visuaaliset novellit

<< < (2/6) > >>

Hilselinko:
Ite lueskelen fate/Stay nighten VN:a sa siihen päs se on sitten tainnut jäädäkkiin, lukuun ottamatta muutamie hyvin  kyseenalaisia VN:ta

Inamaru:
Clannad
Fate/Stay Night
Katawa Shoujo demo
Shuffle!
One ~To The Radiant Season~
Yume Miru Kusuri

Siinä meikäläisen pelikokemukset näiden osalta. =3=
Ajanpuutteen takia suurin osa vielä kesken, mutta silloin tällöin rauhoittelen stressiä katselemalla Sunoharan kärsimyksiä Clannadissa. Kyseinen onkin eniten vienyt meikäläisen aikaa.

Miss Alice:
Hurrrr, VN:ät, ihana asia <3

Tällä hetkellä en kovin aktiivinen ole niiden suhteen (ja kaikkinainen lukeminen tapahtuu Suiggarin kannettavalta), mutta mainitsenpa tähän hätään ainakin Umineko no naku koro Ni:n (luettu 6/8), Higurashin (tähän mennessä valitettavasti vain ykkösepisodi) ja Fate/Stay Night. Formaatti on melkoisen kutkuttava, joten tähän palataan vielä!

Jaakui Pirinen:
Huomasin ettei täällä ole kukaan Narcissua maininnut. Mielestäni parhaimpia visual noveleita mitä olen pelannut sekä soveltuu kaikenikäisille, ja tuota pystyy pelaamaan vaikka vanhemmat olisikin samassa huoneessa yms. (ei sisällä hentaita).
Novelli kertoo syövän vuoksi terminaalihoitoon saapuvasta pojasta joka tapaa siellä samassa jamassa olevan tytön ja he yhdessä päättävät aloittaa matkan Japanin läpi tekemään itsemurhan.
Mielestäni hyvin liikuttava kertomus.

This is the story
of a girl whose heart was standing still
and a boy whose breath was being stolen away,
both of whom die.

Kaikenlisäksi tuo on vielä ilmainen.
http://narcissu.insani.org/

Millenium:
Necromancy, lol. Mutta joo, tähän aiheeseen pitää postata.

Itse olen ollut kiinnostunut visual novelleista jo jonkin aikaa, josta syytän peliä nimeltä Battle Moon Wars. Jos ette tiedä kyseistä peliä niin googlettakaa. Olen tässä miettinyt että aloittaisin jonkin visual novellin lukemisen ja se päivä koitti tänään. Tsukihimen lukemisen aloitin Battle Moon Warsin inspiroimana ja täytyykin kysyä itseltäni että miksi en ole lukenut tätä aikaisemmin?

No, pitkällähän minä en vielä ole, koska olen ehkä 20min ehtinyt lukemaan, mutta melko kiinnostava se siltikin on. Tämän jälkeen olen ajatellut että lukisin Fate/Stay Nightin, mutta siihen asti pääsemisessä kestää jonkin erran. (Varsinkin kun se täytyy asentaa ulkoiselle kovalevylle koska koneellani ei oikein ole tilaa enää.) Mitä mieltä te, ketkä olette lukeneet Tsukihimen olette siitä? Jos mahdollista yrittäkää olla spoilaamatta mitään.

EDIT: Edelleenkin ensimmäinen päivä menossa. Mukavaa luettavaa. Itse asiassa mukavampaa luettavaa kuin mikään kirja mitä olen koskaan lukenut. (Ciel-senpai~ <3)

EDIT2: Neljäs päivä menossa... melko jännää luettavaa. Yhden Dead Endikin olen jo saanut aikaiseksi. Tämän parissa meneekin sitten koko loppu-ilta. Saa nähdä että mihin asti ehdin päästä.

EDIT3: Tuli sitten luettua Tsukihime loppuun asti eilen illalla. Arcueidin True Endingin sain. Seuraavaksi Cielin True Ending, jos onnistun saamaan sen. Melko jännää luettavaa oli, ja kiinnostavia kohtia oli monta. Harmi tosin että sain Arcueidin True Endingin, koska en oikein pitänyt hänestä, mutta mitäs pienistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta