Todellisuus > Off-topic keskustelu

Muut harrastukset

<< < (2/20) > >>

Hilselinko:
Karate... jaaa~... karate... Se on vaan niin kivaa ottaa mittaa itsestänsä ja henkilöstä joka on harrastanut kamppailulajeja kauemmin kuin olen ollut olemassa tai edes suunnitteilla. (?) On myös kivaa osata puolustautua tositilanteissa, (jos niitä nyt ikinä tulee) muutenkin olen vähän urheiluhullu ihmine ja pidän liikunnasta ja sen tuomista haasteista ja niiden rikkomisesta. Narsistinen luonnekkin vähän heittää kapuloita rattaisiin silloin kun itseäni vähän väsyttää, joten liikuttua tulee ihan hyvin.


Mitään muuta... no toinen harrastukseni on pelit, niiden tekeminen ja pelaaminen. Niin kuin jotkut saattavat muistaa, kyselin viikonloppuna aika ahkerasti betatestaajia nykyiseen projektiimme Betadreamsillä ja sen kimpussa on tullu painittua pitkään ja hartaasi. (perhana kun piti valvoa koko viikonloppu tuota tehdessä, niin ei osaa ajatella enää) Pitänee varmaan lisätä animen ja mangan katsominen ja lukeminen harrastuksekseni, kyllä niitä sen verran tulee harrastettua.


Varmaan muistan jossain vaiheessa enemmän itsestäni, kuin nyt satun tekemään.

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: Miss Alice - Joulukuu 06, 2010, 21:05:52 ----Kerään erilaisia hattuja. Okei, kuulostaa tosi oudolta harrastukselta, mutta etsiskelen ja ostelen kaikkialta kaikenlaisia mielenkiintoisia pipoja ja päähineitä ja sombreroja(sellaista ei minulla tosin ole ;A;) ja luoja ties mitä vielä, ja tietenkin pidän niitä päässä. Cosplay on ollut hyvä väylä hankkia hauskoja hattuja, esimerkiksi kokoelmani moppimyssy(Chen) ja merikapteenin koppalakki(no löl) ovat tulleet tätä kautta luokseni.

--- Lainaus päättyy ---

heh! itsekkin pidän hatuista ja tällä hetkellä on kasassa... 17 (en laskennu lippiksiä)

Hilselinko:

--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Joulukuu 06, 2010, 21:51:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Miss Alice - Joulukuu 06, 2010, 21:05:52 ----Kerään erilaisia hattuja. Okei, kuulostaa tosi oudolta harrastukselta, mutta etsiskelen ja ostelen kaikkialta kaikenlaisia mielenkiintoisia pipoja ja päähineitä ja sombreroja(sellaista ei minulla tosin ole ;A;) ja luoja ties mitä vielä, ja tietenkin pidän niitä päässä. Cosplay on ollut hyvä väylä hankkia hauskoja hattuja, esimerkiksi kokoelmani moppimyssy(Chen) ja merikapteenin koppalakki(no löl) ovat tulleet tätä kautta luokseni.

--- Lainaus päättyy ---

heh! itsekkin pidän hatuista ja tällä hetkellä on kasassa... 17 (en laskennu lippiksiä)

--- Lainaus päättyy ---

Mulle sovi mikään hattu. PRKL! ei voi keräillä, paitsi se Marisahattu ^^

MKtsudo:
Minä keräilen hienoja ZUN-hattuja, koska ne ovat paljon nätimpiä omaan silmääni kuin jonne-leimaa kantavat lippalakit. Mutta harrastuksena sitä minun kohdallani tuskin voi pitää.

EpikFeil:
Hatut = rakkaus ♥ Mutta enpä ole raaskinut rahoja mokomiin tuhlata, joten jää vain ihastelun tasolle. Ehkä joskus...

Mutta niitä harrastuksia. Ensimmäisenä täytyy mainita kirjoittaminen, elämäni valo ja suoli, jota ilman en säilyisi hengissä. Minulle kirjoittaminen ei merkitse vain stressinpoistoa ja itsensä toteuttamista, vaikka noitakin toki. Itse pyrin sillä lähtökohtaisesti saavuttamaan jotain. Kokea onnistumisen ja ennen kaikkea luomisen iloa ja sitä tyytyväisyyttä kun on saanut jotain oikeasti hyvää aikaan (tuon tosin saa vain positiivisista kommenteista, yleensä kun luen kirjoitetun tekstin pariin otteeseen läpi, se alkaa muistuttaa sontaläjää...). Kirjoittaminen on myös ihanaa eskapismia, pääsee hetkeksi pois todellisuuden kahleista. Ja toki on ihanaa kirjoittaa hahmoista ja asioista, joista on kiinnostunut ja joihin on syvällä tasolla kiintynyt. Fanfiction on se pimeä tie jolta en taida päästä pois vielä vähään aikaan.

Muita mainittavia ovat cosplay, piirtäminen ja elokuvat, jotka ovat myös yksi elämän peruspilareista. Elokuvien katsominen on kivaa ja ihanaa ja pääsee hetkeksi pois inhasta todellisuudesta. Piirtäminen olisi samaa mitä kirjoittaminen, mutta kun en osaa piirtää. Cosplay taas on vaan ihk.

Ja sitten on toki se perse homeessa dataus. <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta