Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

Touhou 16: Hidden Star in Four Seasons

<< < (2/3) > >>

tsalop:
Triaalin testailua: https://youtu.be/EqsfEluJNpk

Hieda no Mukyuu:
Pitipä sitten päästä wikistä tarkastamaan, mikä on uusimman pelin koko nimi.

»東方天空璋 ~ Hidden Star in Four Seasons» (Tōhō tenkūshō – Hidden Star in Four Seasons).


--- Lainaus käyttäjältä: bitofhope - Toukokuu 05, 2017, 10:29:39 ---Nopeaa on taiteilu.

--- Lainaus päättyy ---

Muistathan seurata myös Ysilautaa?

tsalop:
Tulin juuri töistä ja tarkistin shrinemaidenin... Nyt on jänniä bosseja vaikka pääpahis kuulostaa tutulta.

Kinoko:
Itse taas otin aiemmin tänään kuvien näytön selaimesta pois, sukelsin siten spoilerittomaan Internettiin, kroolasin siellä vietnamialaisen mafian lataussivustolle ja valmistauduin tutustumaan uusiin yookaituttavuuksiin aitoon & alkuperäiseen kensokyröläistapaan.
...
Oliko peli vain iisi vai onko Larre opettanut minut pommittamaan? Vai olisiko Sirkun vankilapakotekniikalla osuutta asiaan?
Eniwei, 1cc ensiyrityksellä nyyppätasolla. Pari hasun näköistä hahmoa. Nauroin ääneen. Pari jepan näköistä hahmoa.
Spoiler (click to show/hide)Luulin ulkonäöstä viimeisen bossin olevan se Junkon perivihollinen, eipä sitten kummiskaan ollu. Astraalihännät, juustonvärinen hius- ja silmäpaketti (uuh) ja dem symboolidetailjit. Katotsie, Chang'e?!? Musiikki oli lähes kokonaan mitäänsanomatonta.
Olen ihan iloinen siitä että hahmokirjolla on taas muunkinvärisiä silmiä kuin kirkkaanpunaisia.
Hirveet peeteeäsdeet liian kirjavista taustoista ja niihin sekoittuvista luodeista.

tsalop:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinoko - Elokuu 11, 2017, 19:59:17 ---Itse taas otin aiemmin tänään kuvien näytön selaimesta pois, sukelsin siten spoilerittomaan Internettiin, kroolasin siellä vietnamialaisen mafian lataussivustolle ja valmistauduin tutustumaan uusiin yookaituttavuuksiin aitoon & alkuperäiseen kensokyröläistapaan.
...
Oliko peli vain iisi vai onko Larre opettanut minut pommittamaan? Vai olisiko Sirkun vankilapakotekniikalla osuutta asiaan?
Eniwei, 1cc ensiyrityksellä nyyppätasolla. Pari hasun näköistä hahmoa. Nauroin ääneen. Pari jepan näköistä hahmoa.
Spoiler (click to show/hide)Luulin ulkonäöstä viimeisen bossin olevan se Junkon perivihollinen, eipä sitten kummiskaan ollu. Astraalihännät, juustonvärinen hius- ja silmäpaketti (uuh) ja dem symboolidetailjit. Katotsie, Chang'e?!? Musiikki oli lähes kokonaan mitäänsanomatonta.
Olen ihan iloinen siitä että hahmokirjolla on taas muunkinvärisiä silmiä kuin kirkkaanpunaisia.
Hirveet peeteeäsdeet liian kirjavista taustoista ja niihin sekoittuvista luodeista.

--- Lainaus päättyy ---

Suosikkihahmoni on buddhismiin kääntynyt Rika; lisäksi saanen kysyä miksi meillä on taas vastuksena musikaalisia sisaruksia...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta