Todellisuus > Esittele itsesi

Elipä kerran

<< < (6/6)

Hieda no Mukyuu:
Äh. Muistiinpanojen lisääminen yllä olevaan viestiin on jo niin työlästä, että turvaudun nostoon. Harmi, ettei täällä tietääkseni voi »sagettaa».

Tänään palautin allekirjoitukseeni Patchoulin »Gloomy Hip-hopin» (vrt. 8. helmik. 2015), kuten olin alkanut piirrosta kutsua, sillä jaksoin hyvin pitkästä aikaa vaihtaa hoppisuositusta. Lisäsinpä vielä tämänkertaiseen suositukseen liittyvän tekstinkin: »All in Together in Kuortane.» Kiitokset vielä kerran Zertapille muokkausavusta. Merkitsen muistiin tähän myös kuvan lähteen: Pagerattan Tōhō-seikkailu.


LISÄYS torstaina, seitsemäntenätoista elokuuta 2017: Vaihdoin allekirjoitukseni suosituskappaleeksi Mr. B the Gentleman Rhymerin kappaleen »Nicknackatory». »Gloomy Hip-hopin» alle poimin sanoituksesta katkelman Biscuits, cake and sherry. Tältä erää lakkasin mainostamasta Kuortanetta.


LISÄYS torstaina, kahdeksantena maaliskuuta 2018: Vaihdoin arvonimi- eli tittelikenttän tekstin. Aiempi: Un senpai à temps partiel. Uusi: Elle parle d’amour comme elle parle des vieux livres. Vaihdoin allekirjoitukseni suosituskappaleeksi Jestofunkin kappaleen »Fluid». »Gloomy Hip-hop» -kuvan alta poistin tekstin Biscuits, cake and sherry.

Hieda no Mukyuu:
Tajusin juuri, että tänä kiireisnä vuonna 2019 olen unohtanut juhlistaa merkkipäivää.

On nimittäin tullut kuluneeksi pyöreät kymmenen vuotta siitä, kun minä myöhäisherännäinen tulin Tōhō Projectin fanikunnan faniksi.

Vuosipäivän voisi sijoittaa maaliskuulle, toukokuulle tai syyskuulle. Ohitse se joka tapauksessa on.

Alussa Tōhō-harrastukseni oli perin yksinäistä. Äärimmilleen tiivistäen: »Alice → Dere» ja »Patchouli – 20 Good Reasons» sen lykkäsivät varsinaiseen liikkeeseen, »Gensōkyōn tarinoita» ja »Mukyū runoilee» siitä ovat matkan varrella syntyneet.

Uskomattoman paljon muutakin on tapahtunut, varsinkin touhukkaina vuosina 2010–2016. Tänä iltana kuitenkin tyydyn juhlan kunniaksi vain kuuntelemaan ja katselemaan nuo kaksi videota kaikessa rauhassa sekä lukemaan yhden omista tarinoistani.

But life is life, and things will change like scenes upon an actor’s stage; tomorrow comes today for all we know.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta