Todellisuus > Off-topic keskustelu

Polluutiota aiheuttava poliittinen aihe

(1/25) > >>

Vee:
Jee. Tät pyydettiin.

Ja, kuten Miss Alice tuossa vieressäni äsken ihmetteli, että miksi hitossa minä teille ilkeilen cosplaystä ja poliittisista mielipiteistänne, niin ei, en minä sitä ihan huvikseni tee. Vaikka on tämä tietyllä tavalla minun mielestäni hauskaa, sitä en ole kieltämässä. Mä olen kuitenkin aina ollut suht. kiinnostunut jakamaan mielipiteitäni ja keskustelemaan ihmisten kanssa, ei maailma oikeasti ole haudanvakavaa. Eikä internet. Mutta minä tykkään keskustella, ja sitä teen, tämä väittely on oikeasti ihan mukavaa ja kaikkea sellaista.

Se myös puhdistaa ilmaa, ihmiset pääsevät sanomaan mielipiteitään.

Joops, puhutaan politiikasta.

Kougyoku:
Mulle on ihansama kenestä se pressa tulee, nykypäivänä Suomessa presidentillä kun ei ole valtaa. Arhinmäellä oli eniten samanlaiset mielipiteet, mutta kun pressalla ei ole sitä valtaa niin ei häntä siis pressaksi. Eli Haavisto vs. Niinistö, samapa tuo. Ja ainiin, vituttais olla täysikänen kun jos et äänestä niin kuvitellaan et sua ei kiinnosta asiat paskaakaan vaikka ei olis vaan sopivaa ehdokasta.

Siinä mielipiteeni.

Anakichi:
^jotakuinkin näin.

tosin on se ehkä ihan hienoa, että jos pressan pitää edustaa suomea ns "keulakuvana" niin ei ole edustavaa laittaa sinne vanhaa alkoholistin näköistä patua. Mutta ei tarja minusta mitenkään erityislaatuisen edustavan ollutkaan. Kunhan hoitaa kaiken tarvittavan hyvin ja auttaa suomea vaikeissa tilanteissa... ok, en ymmärrä kamalasti politiikasta, mutta olen kuitenkin kiinnostunut.. Harmi ettei ehdi tänävuonna nyt äänestää pressanvaaleissa..mutta seuraavissa sitten. Ja muuten voi tämän vuoden jälkeen kuitenkin vaikuttaa, niin hyvä tulee..

tai ei ehkä :3

ObD:

--- Lainaus käyttäjältä: Rika - Tammikuu 23, 2012, 14:00:44 ---Mulle on ihansama kenestä se pressa tulee, nykypäivänä Suomessa presidentillä kun ei ole valtaa. Arhinmäellä oli eniten samanlaiset mielipiteet, mutta kun pressalla ei ole sitä valtaa niin ei häntä siis pressaksi. Eli Haavisto vs. Niinistö, samapa tuo. Ja ainiin, vituttais olla täysikänen kun jos et äänestä niin kuvitellaan et sua ei kiinnosta asiat paskaakaan vaikka ei olis vaan sopivaa ehdokasta.

Siinä mielipiteeni.

--- Lainaus päättyy ---

No, presidentti päättää ulkopoliitiikasta pitkälti ja on ennen kaikkea arvojohtaja. Esim otetaan nyt asetelma Niinistö vs Haavisto. Molemmilla on ulkopolitiikkaa koskevissa samanlaiset mielipiteet mutta Haaviston liberaalius on se, minkä takia nuoriso äänestää Haavistoa. Niinistön arvot ovat pitkälti kokoomuslaisia ja hyvin konservatiivisia.

Korven_soturi:

--- Lainaus käyttäjältä: ObD - Tammikuu 23, 2012, 15:04:04 ---No, presidentti päättää ulkopoliitiikasta pitkälti ja on ennen kaikkea arvojohtaja. Esim otetaan nyt asetelma Niinistö vs Haavisto. Molemmilla on ulkopolitiikkaa koskevissa samanlaiset mielipiteet mutta Haaviston liberaalius on se, minkä takia nuoriso äänestää Haavistoa. Niinistön arvot ovat pitkälti kokoomuslaisia ja hyvin konservatiivisia.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän siinä mitään jos tuleva johtaja osaa hommansa eikä aja Suomea kuralle tai vaikeuksiin, riippumatta sen seksuaalisesta suuntautumisesta.
Toisille nää seksuaalisuusjutut on niin tärkeä asia, että he ovat varmasti valmiita asettamaan pressaksi vaikka jokaisen heteron/homon kadunkulmasta joka ajaa heidän mielipiteitään, koska nämä yksityiskohdat ovat heille todella tärkeitä.

Koska useissa asioissa enemmistö hallitsee ja antaa heidänlaisensa kuvan asioista, millaisen kuvan muulle maailmalle antaa homoseksuaali presidentti maan johdossa?
Onko maailma sitä mieltä, että tämä maa suvaitsee erilaisuuden asiayhteydestä riippumatta vai heijastaako se kaikki tämän maan asukkaat johtajansa kaltaisiksi?

En aseta kumpaakaan, Niinistöä tai Haavistoa, parempaan arvoon mutta vaikkei lopputulos haittaisi Suomea, se saattaa vaikuttaa muiden maiden ajattelutapaan suomalaisista, jotka eivät ehkä ole tulavan johtajansa kaltaisia.

Ja hieman off-topic: voisiko sanoa, että ''normaali'' on ns. kultainen keskitie ja enemmistön käsitys heistä itsestään, vaikka mikään tässä maailmassa ei ole eikä tule olemaan koskaan TÄYSIN ''normaalia''.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta