Todellisuus > Esittele itsesi

Nimimerkkinne

<< < (2/15) > >>

Myyruna:
No, katselin joskus tengen toppa gurren lagannia , sitten 1 kamu sanoi että se "myyrä" näytti ihan perunalta ja kutsui sitä myyrunaksi :D (Jos ette tajunneet MYYrä+peRUNA)
Ja tomppelisusi tulee siitä M-1 käännetystä koska kuullosti hauskalta :D

Pitchin:
Itchikon keksin joskus nakki ja muusi, aina siitä lähtien kun keksin animesta kiinnostumisen (ei, sillä ei silloinkaan ollut tarkoitus omata yhtenäisyyksiä Miu Maun Ighigoon eikä ollut hajua että edellä mainittu nimisana tarkoittaa mansikkaa)

Hilselinko:
Selleri potkais mua päähän kerran, jos toisenkin ja sitten  Hilselinko seuraavat kaksi kuukauttaosasin sanoa vain^^. (olipas osuma, pakko myöntää)

Mong Peiling:
Tykästyin Meilingiin Hisoutensokussa ja opettelin pelailemaan sillä, parin kuukauden päästä lausahdus "Oon Mong Peiling ja taion sut vittuun!" vaan tuli jostain.

Tämä nimimerkki on samasta lähteestä.

Yleisin nimimerkeistäni, HeVi, on yksinkertaisesti etu- ja sukunimeni kaksi ensimmäistä kirjainta lätkäistynä yhteen.

NanomaShiina:
Minun nimimerkkini keksiminen alko joskus siihen aikaan , kun sain Halo 2:n , aikaisemmin käytin nimimerkkejä Akke tai Akkeza (jostakin syystä kutsuin pienenä itseäni Akke:ksi , vanhemmat rupes kutsuun sit mua kanssa ja site kaverit sano mua aina akeksi) mutta molemmat oli jo käytössä sillon... siten olin juuri alkanut katsoa animea ja tossa Lucky Starin avauksen koko versiossa kuulen ainakin aina: "Nooba-san  ii desu no?" tai jtk tonne päin , joten "Nooba-san on sopiva nimimerkki"  kokeilin ja toimi ja site se jäi mulla vaan käyttöön...

EDIT: Typ0ilua taas ja vähän korjauksia...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta