Gensokyo > Omat teokset

Vähän lyhyempi cosplay-suunnittelusäie

<< < (18/19) > >>

Juffu:
^Oletko miettinyt peruukin värjäystä? Ostat valkoisen peruukin pohjaksi ja värjäisit. Se on kyllä aika kinkkinen toimenpide. Toisilla onnistuu heti, itselläni ei ole onnistunut yhden peruukin kanssa ollenkaan. Kokeilin 3 erillaista väriä ja tekniikkaa. Onneksi värin voi aina pestä pois. 

Okami-chan:
Olen miettinyt sitä, mutta huomasin siinä aika monta ongelmaa. Väri on sen verran kinkkinen että on edes vaikea hahmottaa mikä se väri oikeasti on. Ja toinen ongelma on että tukkaa pitäisi värjätä ihan järetön määrä. Kaksi peruukkia ja se saattaisi mennä turhan hankalaksi. Olen nyt pidättäytynyt siinä että Arda wigsin Titanium blonde on lähimpänä vaikka kaukana sekin :P Sieltähän saa tilattua myös sen näytehommeliinin jonka ajattelin hankkia ihan myös jatkoa varten. Olisi kyllä ihan kiva oikeasti tietää minkä väriset Jeannen hiukset ovat niin kaikki helpottuisi heti.

Hieda no Mukyuu:

--- Lainaus käyttäjältä: Okami-chan - Elokuu 28, 2016, 22:05:37 ---Olisi kyllä ihan kiva oikeasti tietää minkä väriset Jeannen hiukset ovat niin kaikki helpottuisi heti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuumasin, että ei kai se kauhean vaikeaa voi olla. Etsin virallisen kuvituksen, poimin siitä kuvankäsittelyohjelmalla yhden varjostusten kannalta neutraalilta vaikuttavan kuvapisteen ja vertaan sitä johonkin värikarttaan.

Virallisten kuvitusten löytäminen ei ollut mitenkään ylivoimaista, vaikka olikin tavallista useamman mutkan takana.

Mutta kun.

Kaikissa löytämissäni kuvissa on outo valaistus: tulenlieskoja, kuunvaloa tai jotakin.

Suunnitelmani ei tainnutkaan olla kovin hyvä.

Okami-chan:
Sekin tekee tästä turhan hankalaa. En tajua miten se yksikin cossaaja sai peruukistaan täydellisen värisen kun joka kuvassa Jeannen tukka on eri värinen.
http://vignette1.wikia.nocookie.net/fategrandorder/images/7/77/Jeannealtersprite3.png/revision/latest/scale-to-width-down/270?cb=20160420215249 Tuossa kuvassa hiukset näyttävät melkein valkoisilta
http://vignette1.wikia.nocookie.net/fategrandorder/images/6/6b/JeanneAlter3.png/revision/latest?cb=20160411111200 Tuossa taas valo hämää mutta musta ne on tossa blondit.
Toisessa virallisessa kuvassa ne ovat myös enemmän valkoiseen päin.
Voisin melkein sanoa, että hiusten väri on lähellä Alter Saberia, mutta en ole varma.
http://vignette3.wikia.nocookie.net/typemoon/images/c/ce/Jeanne_Alter.png/revision/latest?cb=20160411145447 tuossa kuvassa väri on ehkä selkein mutta en silti saa selvää...
Joskus ajattelen että miksi valitsen näin epäselviä hahmoja kun helpompiakin olisi tarjolla.
Anteeksi muuten kun nuo linkit tuli tuollaisina, tietokoneellani on joku ongelma

Huopatossu:
Seuraavaksi cossikseni olen päättänyt tehdä Hisoutensoku-Reisenin. Ropparin Reisen-cossia kokeiltuania todettiin että se hahmo näyttää minulla todella hyvältä, joten siitä se ajatus sitten lähti. Erittäin yksinkertainen tehdäkin, koska tarvitsee vain polviin asti ylettyvän sinisen vekkihameen, ja loput osista voi ostaa. Pääsen minäkin olemaan puputyttö.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta