Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

PC-98 ~ Mistä kaikki alkoi

<< < (2/3) > >>

Void:
PC-98-kaudella ZUN oli todennäköisesti itsekin vielä niin haltioissaan ideastaan, että teki näitä ihan taitelijapohjalta.

Mia:
Ihan hauskoja pelejä, vaikka pelimekaniikat eivät ehkä ole yhtä kiinnostavia kuin Windows-peleissä. En kyllä edelleenkään pystyisi nimeämään kaikkia hahmoja PC-98-peleistä (mutta olen varma että en ole yksin :-P).

Onhan ne luodit joskus vaikea erottaa, mutta ei se mitenkään mahdottoman vaikeata ole. No, paitsi se stage 4 josta Itchiko jo laittoikin kuvan asdfgh.

Story of Eastern Wonderland taitaa olla ainut virallinen danmaku-genreen kuuluva Touhou-peli jota en ole päässyt läpi 1CC (One-Coin Clear = no continues) normalilla.

Olen samaa mieltä endelinan kanssa että PC-98-peleistä löytyy sekä ZUN:in parhainta musiikkituotantoa että hänen heikoimpaa tuotantoa.

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: Janra - Elokuu 17, 2011, 10:43:45 ---Ihan hauskoja pelejä, vaikka pelimekaniikat eivät ehkä ole yhtä kiinnostavia kuin Windows-peleissä. En kyllä edelleenkään pystyisi nimeämään kaikkia hahmoja PC-98-peleistä (mutta olen varma että en ole yksin :-P).

Onhan ne luodit joskus vaikea erottaa, mutta ei se mitenkään mahdottoman vaikeata ole. No, paitsi se stage 4 josta Itchiko jo laittoikin kuvan asdfgh.

Story of Eastern Wonderland taitaa olla ainut virallinen danmaku-genreen kuuluva Touhou-peli jota en ole päässyt läpi 1CC (One-Coin Clear = no continues) normalilla.

Olen samaa mieltä endelinan kanssa että PC-98-peleistä löytyy sekä ZUN:in parhainta musiikkituotantoa että hänen heikoimpaa tuotantoa.

--- Lainaus päättyy ---
olen aika paljon samaa mieltä janran kanssa. mutta pc-98:peleissä on mielestäni hyvin mielenkiitoisia hahmoja. minusta se on harmi kun niitä ei oikeen näy enää missään...

Erie:
Itsekin olen noita pelannut. En yhtä ahkerasti kuin Windows-pelejä, mutta pelannut kuitenkin. Ihan hauskahan noita on vetää kun ei ole muutakaan tekemistä. Ja mielipiteissä olen aika samalla linjalla Janran kanssa.

Pitchin:

--- Lainaus käyttäjältä: Janra - Elokuu 17, 2011, 10:43:45 ---Story of Eastern Wonderland taitaa olla ainut virallinen danmaku-genreen kuuluva Touhou-peli jota en ole päässyt läpi 1CC

--- Lainaus päättyy ---
Samapa täällä o.o
SoEW on perseestä, kestää ikuisuus tappaa vihut (etenkin Mima fightti on FFuuuuuu-)
Kun MS meni kertalaakista ilman continuita läpi niin SoEW ei mene

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta