Gensokyo > Omat teokset

Ja niin hän näytti koko maailmalle dA:nsa...

<< < (2/2)

nukkesyndrooma:

--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 21, 2010, 23:32:21 ---Tosin ne harvat Touhou-painotteiset työt on kössinyt eräs luonteeltaan erittäin paljon Alicea muistuttava henkilö tältä foorumilta... *osoittaa nukkesyndroomaa* Ja mie kun luulin että mie oon se kotiros- LAINAILIJA.

--- Lainaus päättyy ---
Hähä vituttaako >FD

Suiggari-Tou:

--- Lainaus käyttäjältä: nukkesyndrooma - Marraskuu 21, 2010, 23:49:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 21, 2010, 23:32:21 ---Tosin ne harvat Touhou-painotteiset työt on kössinyt eräs luonteeltaan erittäin paljon Alicea muistuttava henkilö tältä foorumilta... *osoittaa nukkesyndroomaa* Ja mie kun luulin että mie oon se kotiros- LAINAILIJA.

--- Lainaus päättyy ---
Hähä vituttaako >FD

--- Lainaus päättyy ---

No ei oikeastaan. Kunhan annat edes skannata sen panchira-Alicen nii kaikki on hyvin. Onko teidän talossa lainkaan toimivaa tulostinskanneria? 8'D

nukkesyndrooma:

--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 21, 2010, 23:52:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nukkesyndrooma - Marraskuu 21, 2010, 23:49:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 21, 2010, 23:32:21 ---Tosin ne harvat Touhou-painotteiset työt on kössinyt eräs luonteeltaan erittäin paljon Alicea muistuttava henkilö tältä foorumilta... *osoittaa nukkesyndroomaa* Ja mie kun luulin että mie oon se kotiros- LAINAILIJA.

--- Lainaus päättyy ---
Hähä vituttaako >FD

--- Lainaus päättyy ---

No ei oikeastaan. Kunhan annat edes skannata sen panchira-Alicen nii kaikki on hyvin. Onko teidän talossa lainkaan toimivaa tulostinskanneria? 8'D

--- Lainaus päättyy ---
Oke, tuon sen sit joskus, JOS muistan tai sitku tuut hakee |'D ja valitettavasti ei oo, jos oliski ni arvaa olisko mulla devissä jotai käsinpiirrettyjä.

Numbbi:
Ihan jees kuvia. Lisää vaan. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta