Todellisuus > Esittele itsesi

Hei lapsukaiset ja lapsukaisenmieliset (henkinen ala- ja yläikäraja 18v)

<< < (6/7) > >>

anounyym1:

--- Lainaus käyttäjältä: bitofhope - Elokuu 06, 2016, 21:39:21 ---Verynezumin piirtelyistä tykkään, mutta valitettavasti henkilökohtainen vakaumukseni olla käyttämättä flash-soitinta (mpv ei vaikuta tukevan nicoa tai ainakaan tätä videota oikein) estää minua arvioimasta hänen videotuotantoaan. Toivottavasti Niconico ottaa lähitulevaisuudessa käyttöön natiivin HTML5-videotuen  :'(

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä MPV:n pitäisi toistaa sen youtube-dl:n kanssa, tosin:
"This video is by allegations of Sony Music label's, it has been deleted as infringement of the record producer.
Object: "Midnight Shuffle" audio file"

Hieda no Mukyuu:

--- Lainaus käyttäjältä: anounyym1 - Elokuu 06, 2016, 22:36:35 ---"This video is by allegations of Sony Music label's, it has been deleted as infringement of the record producer.
Object: "Midnight Shuffle" audio file"

--- Lainaus päättyy ---

Äh. Sama Flash-video on toistaiseksi saatavilla Danboorussa ja Youtubessa. Periaatteen tasolla kannatan itsekin enemmän HTML5:tä [hōtēämälvīttä] (jos olen ymmärtänyt oikein, mikä se on). Kuulemma osalla Youtube-videoista on HTML5-tuki, mutta mahtaakohan tuolla olla?

(Youtuben Suika Ibukin kommentista huolimatta kyseessä ei ole sarjan ensimmäinen vaan tietääkseni toinen osa.)




--- Lainaus käyttäjältä: bitofhope - Elokuu 06, 2016, 21:39:21 ---Syvällisemmin en ole kumpaankaan tyyppiin ehtinyt valitettavasti vielä tutustua cosplay-yhteyksissäni. Tietääkseni.

--- Lainaus päättyy ---

Plevnaan sitten vain keskustelemaan syvällisiä myös porukan sen osan kanssa ja maistelemaan oluita...

Suomessa fandom jakaantuu pääasiassa niin, että »tavalliset ansat» ovat kossaajia ja futat kirjallisten tai kuvallisten teosten henkilöitä. Futanarin määritelmästä riippuen maailmalla voi törmätä myös päinvastaisiin esimerkkeihin.

bitofhope:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Elokuu 06, 2016, 23:48:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: anounyym1 - Elokuu 06, 2016, 22:36:35 ---"This video is by allegations of Sony Music label's, it has been deleted as infringement of the record producer.
Object: "Midnight Shuffle" audio file"

--- Lainaus päättyy ---

Äh. Sama Flash-video on toistaiseksi saatavilla Danboorussa ja Youtubessa. Periaatteen tasolla kannatan itsekin enemmän HTML5:tä [hōtēämälvīttä] (jos olen ymmärtänyt oikein, mikä se on). Kuulemma osalla Youtube-videoista on HTML5-tuki, mutta mahtaakohan tuolla olla?

(Youtuben Suika Ibukin kommentista huolimatta kyseessä ei ole sarjan ensimmäinen vaan tietääkseni toinen osa.)



--- Lainaus päättyy ---
Ahh, hyvä. Youtube-linkki toimii kyllä. 'tuupi käyttää HTML5 (IPA: /htmlˈʋiːs/) nykyään joka videossa mikä tosi hyvä. Muistelen jonkun tämän tyypin videon aiemmin nähneeni, kivoja ovat.


--- Lainaus ---Plevnaan sitten vain keskustelemaan syvällisiä myös porukan sen osan kanssa ja maistelemaan oluita...

Suomessa fandom jakaantuu pääasiassa niin, että »tavalliset ansat» ovat kossaajia ja futat kirjallisten tai kuvallisten teosten henkilöitä. Futanarin määritelmästä riippuen maailmalla voi törmätä myös päinvastaisiin esimerkkeihin.

--- Lainaus päättyy ---
Siperiaa voittanutta olutta en juuri ole vielä päässyt maistelemaan, Plevnassa on siis mukava saada aina tekosyy käydä. Varsinkin kun niille seuduille olen tulevan vuoden sisällä luultavasti muuttamassa.

Roppari:
Tere!

- Paneeko hyvin?
- Uskaltaisitko tulla kyytiini?
- Onko tämä hyvä asento syödä pockyja?
- Jos Jeesus ja Joulupukki tappelee, niin kumpi voittaa.. vai kampi?
- Haluaisitko joskus lähteä Plevnaan neuvomaan minua oluiden kanssa?
- Pidätkö viskistä?
- "Inhottaako" sinua älyttömyyspuhelimien hiplaajat ravintolassa kun koitat keskustella?
- Punaviini vai valkoviini?
- Oletko nikotiinin ystävä?
- Onko Jonne tän mestan paras mode?
- Ihan liikaa vai liian vähän?
- Oonko ollu ärsyttävä ircissä?
- Tuukko joskus miitteihin juttelemaan henkeviä?

Nauti olostasi, viihdy seurassamme äläkä hajoa! Aina voit lohduttautua sillä ettei sinulla ole minun työtä! :3

Huopatossu:
Heipä hei ja tere tulemast.

- Saksofoni vai peukkubasso?
- Death vai black?
- Pelkäätkö enemmän rölliä vai mörköä?
- Kasseilla vai ilman?
- Jos metsästäisit talon kokoisia hirviöitä, mikä olisi lähitaisteluasevalintasi? Entä kauko?
- Pelottavin töhö?
- Voiko Tom of Finland-postimerkin takapuolta nuolla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta