Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Trauma Center

<< < (2/4) > >>

Suiggari-Tou:
Aaaaa, ei ei, en kysellyt latauslinkkiä, mietiskelin vain kun eniten olen tutustunut tämän pelin Wii-muotoon ja mietiskelin että mites Itchikolla sellainen peli voi olla joka Wiille olisi jos en ole mokomaa heillä nähnyt 8'D Mutta sarjan DS-peli olikin kyseessä. Tunnen itseni nyt viisaammaksi.

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Helmikuu 24, 2011, 12:36:19 ---Aaaaa, ei ei, en kysellyt latauslinkkiä, mietiskelin vain kun eniten olen tutustunut tämän pelin Wii-muotoon ja mietiskelin että mites Itchikolla sellainen peli voi olla joka Wiille olisi jos en ole mokomaa heillä nähnyt 8'D Mutta sarjan DS-peli olikin kyseessä. Tunnen itseni nyt viisaammaksi.

--- Lainaus päättyy ---
ei kun datafox laitto lataus linkin.. mutta viesti poistettiin

Suiggari-Tou:
Aaaaaaaaa, sí sí. Foorumi on minua nopeampi (mutta se tuskin tuli kenellekään yllätyksenä näin hitaalla ajatustenjuoksulla...)

Lattianpesuaine:

isocirno ylläpitö valvoo

joo takaisin asiaan... vois kyl emulle ton hommata.. jos pidän siintä vois jopa ostaa hyllyyni kiilumaan :D olen kerran harkinnu sen hommausta.. Trauma Center vs Castlevania OoE.. otin vanian kun kukaan ei ollu suositellut tätä.

NanomaShiina:
kirjoittaen täten uudestaan viestini, jossa oli näköjään yksi lainaus ja lause liikaa ^^

Eli joo tuon second Opinionistas olen nähnyt joskus muinoin arvostelun  ja näytti ihan hienolta... ja aloitan pelaan  jossain välissä eli sitten , kun SD-adapterini DS:lle tulee postista (tämä hakkaa emun 9-0)...

--- Lainaus käyttäjältä: Lattianpesuaine - Helmikuu 24, 2011, 12:50:10 ---jos pidän siintä vois jopa ostaa hyllyyni kiilumaan :D

--- Lainaus päättyy ---
ja sitten juuri näin  ^^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta