Todellisuus > Off-topic keskustelu

Vuoristojaarittelu: Kanakon kukkulat

<< < (71/72) > >>

Juhozki:

--- Lainaus käyttäjältä: Tasoittaja - Kesäkuu 22, 2023, 16:18:32 ---nyt vasta tajusin mitä kanakon kukkulat tarkottaa
--- Lainaus päättyy ---
Boba  8)

(se tee)

Millenium:
Terve taas näin kahdeksan vuoden jälkeen, Töhö.fi:n jaarittelu. Olen herännyt horroksestani ja näin ollen olemattomat huhut Kensokyrön historiankirjoihin päätymisestäni ovat liioiteltuja. Tosiasiassa se tasan 8v viime postauksesta tulee täyteen vasta joskus elokuussa mutta tää on tarpeeks lähel mun kirjoissa.

Jotenki nostalginen fiilis tänne postaamisesta mut ei kai ihme kun viime jaarittelu mihin postasin oli Loputtoman Jaarittelun Yö vuonna miekka ja pipo eli 2014. Ei täälläkään kai nykyään hirveesti elämää oo mut jospa saisin aikaiseks silloin tällöin postata jotain ja pitää omalta osalta eloa yllä.

zertap:
Se on oikein ja armollista pitää foorumikulttuuria yllä.

Hieda no Mukyuu:
Jahhans. Epäilen, että Juhozki on toiminut pyroteknikkona. Pahimmassa tapauksessa Juhozki ja Jonne yhdessä.

Katso hurja video: Ilotulite räjähti katolla ja sinkoili yleisön joukossa joulunavauksen yhteydessä

J_onn_e:

--- Lainaus käyttäjältä: Hieda no Mukyuu - Marraskuu 19, 2023, 01:42:18 ---Jahhans. Epäilen, että Juhozki on toiminut pyroteknikkona. Pahimmassa tapauksessa Juhozki ja Jonne yhdessä.

Katso hurja video: Ilotulite räjähti katolla ja sinkoili yleisön joukossa joulunavauksen yhteydessä

--- Lainaus päättyy ---
Olen tähän täysin syytön ja Juhozkikin oli vain yleisön joukossa vastaanottamassa räjähteitä. Melkonen show kuulemma, tosin vähän erilaisella tavalla kun lienee tarkoitus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta