Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Nostalgiatrippi

<< < (2/5) > >>

Lattianpesuaine:

--- Lainaus käyttäjältä: HeviVitunMosher - Marraskuu 08, 2010, 23:09:12 ---Kaikki retro pelit jota hyllyltä löytyy olen pelannut lähiaikoina joten tuskin voin osallistua mukaan jos vaikka sanoisin tässä "kas niin pelataanpas tästä vaikka Rockman 5 tai Castlevania 3"

--- Lainaus päättyy ---

Yay! castlevaniaa!!
itselläni ei mitenkään kauheasti retropelejä ole.. paitsi toi heart of darkness ja mitä nyt hyllystä löytyy.... suuri muumi juhla! tätä tuli pelattua kun olin pieni :3

Datafox:
Minulta löytyy Commodore kuusnepa ja viis kiloo diskettejä. Vois sitä jo kutsuu ihan retroks. Valitettavasti multa ei löydy klassikkoa nimeltä Great Gianna Sisters, mutta kyllä mä pärjään.

Hilselinko:
Mistä sitä alottais? Varmaankin legendasta, NES:sin duck hunt. Loistava peli jota jaksaa vielä vanhoilla päivilläänkin. Huugoja tuli pelattua aikas kivasti, Colin Mac Ray rallien ekoja tuotoksia, Need for speed Porche. Siinäpä on muutama loisto peli joita tuli pelattua polvenkorkuisena.

punakone:
Pelaan Colin Mcrae Rally 2.0:aa edelleen PSX:llä B)

Hilselinko:

--- Lainaus käyttäjältä: punakone - Marraskuu 09, 2010, 19:04:52 ---Pelaan Colin Mcrae Rally 2.0:aa edelleen PSX:llä B)

--- Lainaus päättyy ---

Meil on jokin tosi aikanen CMc rally, mut en muista et mikä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta