Gensokyo > Kensokyrön yleinen keskustelu

Touhou-musiikki (alkuperäiset & arrange/remix/cover)

<< < (5/47) > >>

Juhozki:
Kaverin NEStaurointi-operaatiota katsellessa tuli mieleen että lähtiskö tämä pyörimään alkuperäisellä raudalla..?

http://www.geocities.jp/littlimi/bad_apple_2_5.htm

Hieda no Mukyuu:
Kun nyt kerran olen liittynyt ruotsalaistenkin Töhö-foorumille, niin on aika tehdä sieltä löytöjä.

O-Life Japan: 急がばマイホーム (albumilta 気象無原則; sovitus kahdesta Tōhō 7,5:n teemasta)

Lisätietoa englanninkielisessä Touhou Wikissä.

Raidan linkitti Touhou.nu:hun Poplopsipo tämän vuoden heinäkuussa.

Kilari:
Olen käynyt jo suurimman osan C86 matskusta läpi, mutta mitään mainitsemisen arvoista on vaikea löytää. Onneksi Jerico kokkailee aina hyvät setit.
Jerico's Law - Judgement

Hieda no Mukyuu:
Tutti Sound: Itämainen sinfoninen valikoima: Eientei-sarja (東方交響音楽選 – 永遠亭組曲, Tōhō kōkyō ongakusen – Eientei kumikyoku)

1. 前奏曲 (alkusoitto)

2. 闇夜

3. 主人公チーム

4. 誘いの月輪

5. 永遠亭組曲 (sikermä)

Mia:
Onpas typerää. Nemesis's Strongholdista ei ole olemassa mitään hyviä remiksejä. CROW'SCLAW on tehnyt hyvän rokkisovituksen ja higuma hyvän orkesterisovituksen mutta kaipaan myös jotain enemmän luovaa, esimerkkinä jälleen kerran IOSYSin tuotokset. Tämä on ärsyttävää koska kyseessä on hyvä kappale joka sopii erinomaisesti peliin (Double Spoiler).

Jakakaa siis toki jos tiedätte hyviä sovituksia Double Spoilerin Nemesis's Strongholdista.


Mutta asiasta toiseen, tässä pidemmältä ajalta kuuntelemiani Touhou-sovituksia ja -remiksejä eri genreistä:

Nu-disco: Hatsunetsumikos - ON FIRE

Funkot: typeMARS - Randomly True Administrator

Breakbeats: Jerico - Broken moon beats

Breakbeats: LiLA'c Records - Ephemeral Illumination

UK hardcore: Rolling Contact - Skywalker

Happy hardcore: Rolling Contact - Check Out One

Hardcore techno: Rolling Contact - Window Shadow

Drum 'n' bass: pastyle x Izmizm - a null set (izna Remix)

Eipähän nuista kaikista tunnista mitä kappaletta ollaan remiksaamassa mutta ainakin kuulostaa minun korvaani hyvältä.

Ja ehkä käyttäisin loppuillan siihen että käyn tämän langan läpi...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta