Todellisuus > Esittele itsesi

No moi

<< < (4/4)

Treasurance:
aahhahahahaha mä repeän tälle siis niinku 99% touhou-faneista on täysin paskoja itse peleissä aaahahah. AAHAHAH.

Oletettavana onnellisena vähemmistönä pystynet repeämään muuallakin. T. Valpas miko

MKtsudo:

--- Lainaus käyttäjältä: Treasurance - Marraskuu 06, 2010, 22:54:42 ---aahhahahahaha mä repeän tälle siis niinku 99% touhou-faneista on täysin paskoja itse peleissä aaahahah. AAHAHAH.

--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa fandomiin. Toivottavasti viihdyt. ^^

Zei:

--- Lainaus käyttäjältä: Suiggari-Tou - Marraskuu 06, 2010, 22:46:39 ---Ja en tiedä pitäisikö kysyä tätä kun kaippa tälle oma puheenaiheensa on, mutta lempihahmosi, ja miksi? Ainakin nti Shikieikistä tunnut tykkäävän ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jep, kyllähän minä Eikistä pidän. Marisa on myös kiva hahmo, samoin Yuuka ja Alice ja Mokou ja Remilia ja.. tätä listaa voisi jatkaa aika pitkälle. Mutta miksi, sitä en tiedä.


--- Lainaus käyttäjältä: Treasurance - Marraskuu 06, 2010, 22:54:42 ---aahhahahahaha mä repeän tälle siis niinku 99% touhou-faneista on täysin paskoja itse peleissä aaahahah. AAHAHAH.

Oletettavana onnellisena vähemmistönä pystynet repeämään muuallakin. T. Valpas miko

--- Lainaus päättyy ---

Ja ihan niinkuin peleistä ei voisi pitää, vaikka niissä olisikin sinun sanojesi mukaan "täysin paska" ? No, antaa olla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta