Touhou.fi
Gensokyo => Kensokyrön yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Datafox - Marraskuu 06, 2010, 00:54:56
-
Tämä aihe on omistettu yhdelle suosikkipeleistäni, Mountain of Faithille. Pääsen todistettavasti Normal 1CC läpi, ja todistamattomasti myös Extran. Jakakaa mielipiteenne MoFista!
-
Hmm Fata sana kuulostaa hyvätä, mutta muu tässä on vähän unholassa.
-
1. Momiji Inubashiri on ihana hahmo.
2. Pelissä on buginen Marisa, joka helpottaa pelaamista.
3. Syksy on vuodenaikana hienoa aikaa.
Pelatahan minä en edelleenkään osaa easya mahtavammalla vaikeusasteella, mutta muissa seikoissa mitattuna tämä on mukava peli.
-
1. Momiji Inubashiri on ihana hahmo.
2. Pelissä on buginen Marisa, joka helpottaa pelaamista.
3. Syksy on vuodenaikana hienoa aikaa.
4. Pelissä on Spell Card "jumalten riisipuuro"
5. Momiji on yhä ihana hahmo.
Pelatahan minä en edelleenkään osaa normalia mahtavammalla vaikeusasteella, mutta muissa seikoissa mitattuna tämä on mukava peli.
Tiivistelmä toimii
-
Sarjan peleistä tämä on inhokkini... anteeksi. En vain pidä oikein yhdestäkään uudistuksesta edellisiin osiin nähden, harvojen tästä pelistä löytyvien luotiryöppyjen väistämisestä osaan nauttia samalla tavalla kuin muissa osissa, enkä tunnelmastakaan oikein tykkää. Sanae tosin osasi olla hauska vastus.
-
Jostain syystä tämä yksi omista suosikeista tarinan ja hahmojen takia. Ja kyllä omasta mielestä tunnelma on tässä kohdillaan.
-
ja hahmojen takia.
Momiji, anyone? Sattuu olemaan yksi suosikkihahmoistani.
-
Jostain syystä ei MoF ihan kuulu omakohtaisiin suosikkeihin niin mekaniikkansa kohdalta.... Silti sitä pelaa ihan mielellää.
- EI GRAZEA D8
- Pommit kusee
- Good Girl
- Kanakon vika speka
-
Se mountain of faith tosiaan tuppaa olemaan hankala, tähän mennessä en ole vieläkään päässyt sitä perfectinä, captureen oon kyllä onnistunu.
EDIT: Normalilla siis, ofc.
-
Normalilla Kanako tappaa mut jumalten riipipuurolla.
Easy läpi päästy on.
-
Mitäs se riipipuuro oikein on? *insert a LAME trollface here*
-
RIISIPUURO
Osaan nyt minäkin taas vaihteeks kirjoittaa oikke hyvve suoamen kiält
-
Ja, jag tycker om bra finska.
-
Ja, jag tycker om bra finska.
何でスウェーデン語?
-
Ja, jag tycker om bra finska.
何でスウェーデン語?
O.o Käännnös?
Jag tycker inte svenska D8
Aber ich kann Deutsch sprechen >8D
-
Ja, jag tycker om bra finska.
何でスウェーデン語?
O.o Käännnös?
Jag tycker inte svenska D8
Aber ich kann Deutsch sprechen >8D
Toi eka on Kyllä, minä tykkään hyvästä Suomen kielestä.
Toi toka on Miksi kirjoitit ruotsiksi/Miksi ruotsin kielellä tms.
-
pelissä on tasan kaksi hyvää asiaa: Nitorin teema ja Suwakon vika spellcard.
-
pelissä on tasan kaksi hyvää asiaa: Nitorin teema ja Suwakon vika spellcard.
Suwakon vika spellcard on ilkee, kuolin sen ihan lopussa just kun olin pääsemässä läpi... Ei ole kivaa...
-
pelissä on tasan kaksi hyvää asiaa: Nitorin teema ja Suwakon vika spellcard.
Suwakon vika spellcard on ilkee, kuolin sen ihan lopussa just kun olin pääsemässä läpi... Ei ole kivaa...
mä kuolen siinä vain jos pelaan smallscreenillä. muutenkin cappasin sen ensi yrittämällä...
-
pelissä on tasan kaksi hyvää asiaa: Nitorin teema ja Suwakon vika spellcard.
Suwakon vika spellcard on ilkee, kuolin sen ihan lopussa just kun olin pääsemässä läpi... Ei ole kivaa...
mä kuolen siinä vain jos pelaan smallscreenillä. muutenkin cappasin sen ensi yrittämällä...
Mäkin cappasin sen ensi yrittämällä... mutta se oli läppärillä enkä oo päässy sitä pöytäkoneella läpi...
-
MoF on pelinä varsin kelpo Touhou-sarjaan. Hienoja kappaleita ja joitain kohtuullisen näyttäviä spellcardeja. Hahmo-tarjonta on varsin monipuolinen ja on onnistunut sulautumaan sceneen varsin hyvin.
Mutta pommit eivät toimi. Ainoa oikea tapa on omistaa niitä tietty määrä (ks.mm. IN.). Sen lisäksi Kanakon spellcardit eivät ilahduta silmää.
-
Pommijärjestelmä on tosiaan vähän niin ja näin, mutta muuten peli on todella hyvä lisäys. Ja kuka ei voisi tykätä jumalten riisipuurosta?
-
Ja kuka ei voisi tykätä jumalten riisipuurosta?
Saako siihen kanelia ja maitoa sekaan?
-
Kysy Kanakolta, itse en ole täysin varma.
-
Pommijärjestelmä on tosiaan vähän niin ja näin, mutta muuten peli on todella hyvä lisäys. Ja kuka ei voisi tykätä jumalten riisipuurosta?
Entäs jos pommijärjestelmä olisikin näin? (http://www.youtube.com/watch?v=dX-tbtOkdFI)
-
Möffi ei ole ihan mun kuppini teetä, syy johtuu suurelta osin laiskasta artista(anteeksi D8 mutta PoFV:iin verrattuna aika surkea esitys ZUNilta), jumalaisen Grazen puuttumisesta (kolme neljäsosaa meikäläisen pelimotivaatiosta lennähti vehreämmille danmakumaille) ja Sanaesta. Designissä ei ole oikeastaan mitään vikaa, mutta luonnetta hahmossa ei ole melkein lainkaan ja vielä ultra-Mary-Suemainen "Hei, olen ihmisten maailmasta tullut papitar! Hupsistalallaa, olen myös jumalattaren kaukainen jälkeläinen"-konsepti saa vereni kiehumaan suonissaan.
Mutta niin kauan kuin pelissä on Hina, Nitori, Momiji ja Kanako, en voi kokonaan vihata tätä peliä. Myös musiikit ovat pelissä ihanat, varsinkin Apotropaic God ~ Dark Road, God That Loves People, Candid Friend ja Suwa Foughten Field ovat suosikkejani. Ja MoFin biiseistä on syntynyt monia ihania IOSYS- ja COOL&CREATE-remixejä. Ja sanoisin että MoFissa hahmot ovat hienoja, niissä en näe mitään vikaa tai laiskuutta suunnittelussa.
-
Ja sanoisin että MoFissa hahmot ovat hienoja, niissä en näe mitään vikaa tai laiskuutta suunnittelussa.
Tämä. ZUN hallitsee suunnittelun kyllä, vaikka visioidensa paperille toteuttaminen ei aina onnistuisi aivan niin kuin piti (esim. Komachin asu ilman paidan valkoisia yksityiskohtia johtaisi epätasaiseen kokonaisuuteen alaosan rinnalla).
-
Ja sanoisin että MoFissa hahmot ovat hienoja, niissä en näe mitään vikaa tai laiskuutta suunnittelussa.
Tämä. ZUN hallitsee suunnittelun kyllä, vaikka visioidensa paperille toteuttaminen ei aina onnistuisi aivan niin kuin piti (esim. Komachin asu ilman paidan valkoisia yksityiskohtia johtaisi epätasaiseen kokonaisuuteen alaosan rinnalla).
Puhumattakaan ZUNin paikoin mahtavasta värisilmästä, erityisesti Nazrinin värikokonaisuus on niin ihana, kaikki värit korostaa toisiaan hienosti ja sille ne punaiset silmät sopii aivan loistavasti 8D (ZUNilla on usein paha tapa lisäillä aika monelle yookai-hahmolle punaiset silmät...)
-
(ZUNilla on usein paha tapa lisäillä aika monelle yookai-hahmolle punaiset silmät...)
Häpeä, sinä ja sinun kommenttisi! Punaiset silmät on mahtavia! ZUNkkeli meni vielä poistamaan sellaiset parilta tyypiltä.
-
Eikös Kogasa ole juuri silmien takia mahtava hahmo, vaikka hän ei MoFissa esiinnykään.
-
MoF:in musiikit on kyllä hyvä puoli, jopa Sanaen teema menee ihan kivasti (ei tasoteema joskaan niin hyvi) The Song of a Broken Youkai that Loves People *sad sight* se on niin.... kaunis ;A;
Kogasan desing suunnitelma on kyl jännä. Kismittää kun eräät kaverit morkkaa sitä seteei ne hahmot näytä siltä mitä ne on (Kyllä, Nitoria ei uskoisi kapas ei Kogasaa pakosti Karakasaks mutta who cares!) Ihania ja hyvin luotuja hahmoja silti
-
(ZUNilla on usein paha tapa lisäillä aika monelle yookai-hahmolle punaiset silmät...)
Häpeä, sinä ja sinun kommenttisi! Punaiset silmät on mahtavia! ZUNkkeli meni vielä poistamaan sellaiset parilta tyypiltä.
Kyllä! Void on oikealla asialla!
Mountain of Faith on erinomainen peli, vaikka muutoksia riittääkin. Grafiikat ja pelattavuus ovat jo aikas nannaa (kun sanon grafiikka, emme välttämättä puhu ZUNin piirroksista |'D), ja musiikit loistavia (mm. Candid Friend, omnomnom). Hahmosuunnittelut ovat nekin varsin erinomaisia (Sanaesta ei puhuta sitten mitään -.- ), tosin jotenkin juoni ei aivan vakuuttanut meikäläistä. No, antaa olla, on niitä huonompiakin nähty.
Mutta silti kerrassaan hyvä peli kokonaisuudessaan, jota palaa pelaamaan aina hahmojen, musiikkien ja pelattavuuden takia (opetti aika hyvin pelaamaan jossain vaiheessa).
-
Koen suurena loukkauksena, ettei kukaan rakasta naapurintyttömäistä Sanaeta ja kostan sen tuottamalla syvällistä proosaa pelkästään Sanaen ympärille. Hah!
-
Koen suurena loukkauksena, ettei kukaan rakasta naapurintyttömäistä Sanaeta ja kostan sen tuottamalla syvällistä proosaa pelkästään Sanaen ympärille. Hah!
No, kuten joku viisas joskus sanoi, haters gonna hate, mutta minun mielestäni hahmosta on lupa tykätä ja ihkuttaa vaikka kuinka paljon, kunhan ei ala muita käännyttämään.
-
Koen suurena loukkauksena, ettei kukaan rakasta naapurintyttömäistä Sanaeta ja kostan sen tuottamalla syvällistä proosaa pelkästään Sanaen ympärille. Hah!
No, kuten joku viisas joskus sanoi, haters gonna hate, mutta minun mielestäni hahmosta on lupa tykätä ja ihkuttaa vaikka kuinka paljon, kunhan ei ala muita käännyttämään.
Puhut asiaa, mutta se ei tule muuttamaan salaliittoani, jonka aloitin jo viime maaliskuussa. ^^
Sanaella kuitenkin on käsittääkseni ollut vahva fanipohja Japanin mantereella (mikä pelattava hahmo?), joten yritin vain ravistella esiin muita (valmiiksi) Sanae-faneja itseni lisäksi.
-
MoF.tistä en ole oikeen koskaan hirveesti pitänyt enkä sen enempää kyllä ufosta.
niissä on continue sydeemi vähän hankala... mutta on siinä hyvätkin puolensä esim : musiikit, kenttien ylkonäkö ja spell cardit. ja huonot: Kanako, Sanae, continue sydeemi.
-
Kyllä se on nyt kumma kun ei Suwakoa pääse potkimaan... Vaikka ei nyt söpöä lolihahmoa saa potkia mutta kun se vaan on niin prkl ilkeä. En ikinä pääse vikaan spekaan yli nollilla elämillä... : <
-
Tulipa itsekin pitkästä aikaa koetettua MoFia ja yllätyksekseni huomasin kuolevani ensimmäisen kerran vasta Nitorin viimeisessä spellcardissa.
Ja ekan Continuen Momijin ensimmäisessä spellcardissa, goddomit fronk.
-
Ja ekan Continuen Momijin ensimmäisessä spellcardissa, goddomit fronk.
Mutta eihän Momijilla ole spellcardeja.
-
Ja ekan Continuen Momijin ensimmäisessä spellcardissa, goddomit fronk.
Mutta eihän Momijilla ole spellcardeja.
ei saa unohtaa Double Spoieria
-
ei saa unohtaa Double Spoieria
Kyllä saa, kun tässä on MoF kyseessä.
-
On kyllä hyvä että Double Spoilerissa Momiji sai spell cardeja, sillä hahmo ei ole täydellinen ilman niitä... Ja siksi säälin Koakumaa [/offtopic]
-
Ja ekan Continuen Momijin ensimmäisessä spellcardissa, goddomit fronk.
Mutta eihän Momijilla ole spellcardeja.
Aijaha :D
Kuolin siis tosiaan heti siinä vaiheessa kun Momiji loikkaa ruudulle, ehtiny näkemään oliko se spellcard vai ei.
-
Olen aivan surkea pelaamaan MoF:ia, jos ollaan aivan rehellisiä. En jaksa perehtyä siihen ikinä täysillä, mutta yritän, ehkä vähän pännii myös se, että pelaan sitä japaniksi, ja yleensä musta on hauska katsoa, mitä hahmot hölöttää toisilleen, ei tarvitse aina niin stressata pelaamisesta kun voi keskittyä muuhunkin. (mutta saman dialogin katselu jo 17 kertaa putkeen onkin sitten aivan toinen juttu.)
Ja yritän jonain päivänä päästä kunnialla Kanakoon.
-
MoF on aina ollut semmonen mistä ei ole ikinä tullut yhtään mitään.
Musiikillisesti kyllä loistava, parit mukavat hahmot ja syksy teema on tottakai kaunis.
Reimun ekstraordinaarinen kellertävyys hämää myös.
-
Eihän tästä hommasta taas tule mitään, saatanan Momiji.
-
On yksi lemppari touhou peleistäni, muttei kuitenkaan lemppari. Pidän hahmoista ja varsinkin musiikista. Eniten pidän tässä pelissä Momizin themestä, mutten osaa sanoa onko Momizi lempparini Mountain of faithistä, sillä tykkään myös Kanakosta ja Sanaesta.
-
On yksi lemppari touhou peleistäni, muttei kuitenkaan lemppari. Pidän hahmoista ja varsinkin musiikista. Eniten pidän tässä pelissä Momizin themestä, mutten osaa sanoa onko Momizi lempparini Mountain of faithistä, sillä tykkään myös Kanakosta ja Sanaesta.
Right on girl, Momiji ja Sanae. Kaksi ei-niin-arvostettua hahmoa jotka kaipaavat mielestäni lisää huomiota.
-
On yksi lemppari touhou peleistäni, muttei kuitenkaan lemppari. Pidän hahmoista ja varsinkin musiikista. Eniten pidän tässä pelissä Momizin themestä, mutten osaa sanoa onko Momizi lempparini Mountain of faithistä, sillä tykkään myös Kanakosta ja Sanaesta.
Right on girl, Momiji ja Sanae. Kaksi ei-niin-arvostettua hahmoa jotka kaipaavat mielestäni lisää huomiota.
Sanae? Ei-arvostettu hahmo? Hyvä ettei neidille ole kulttia perustettu Japanissa!
-
Sanae... ei-niin-arvostettua hahmoa jotka kaipaavat mielestäni lisää huomiota.
Kyllä mun mielestä Sanae saa ihan tarpeeks huomiota.
-
Kyllä mun mielestä Sanae saa ihan tarpeeks huomiota.
sanae saa tarpeeksi huomiota
-
Tykkään pelistä, mutta en. Momiji on kovis, vihaan sitä, koskan kuolen aina eniten sen kohalla. Lempi hahmonikin se sisältää, Hina ja Nitori. Suwakon hattu +1
Sanaeta jostain tuntemattomasta syystä inhoan o-o
anteeksi huono viesti.
-
Höhöö käytin Marisa B häxiä...bugia ja päärin normalilla viimein läpi : D
Viimeinen lause lopputeksteissä (insert spoiler here). Naurahdin
-
Höhöö käytin Marisa B häxiä...bugia ja päärin normalilla viimein läpi : D
:<
Kauheeta huijausta.
-
Höhöö käytin Marisa B häxiä...bugia ja päärin normalilla viimein läpi : D
Voi että, olisipa minullakin. x(
-
Höhöö käytin Marisa B häxiä...bugia ja päärin normalilla viimein läpi : D
Voi että, olisipa minullakin. x(
Ai että mikä olisi?
-
Ai että mikä olisi?
No tuo häx/bugi, niin saisin itsekin voittajan fiiliksen, että pääsisin easya vaikeammalla läpi. x3
-
Mutta sullahan on se kokoajan.
"Keeping Marisa-B's power level between 3.00 and 3.95 will result in terribly strong unfocused shots, beating bosses in literally a matter of seconds after they appear."
-
Mutta sullahan on se kokoajan.
"Keeping Marisa-B's power level between 3.00 and 3.95 will result in terribly strong unfocused shots, beating bosses in literally a matter of seconds after they appear."
What the f... Miksi en ole muka kuullut tuosta aikaisemmin? O_O
-
What the f... Miksi en ole muka kuullut tuosta aikaisemmin? O_O
Jaa-a. Mutta tuossa vaikeuttaa se että et saa käyttää focusta.
-
Joo.....
Tulipa testattua, ja toimihan tuo, perhana Ayaan asti kuitenkin vain pääsin. :<
-
Joo.....
Tulipa testattua, ja toimihan tuo, perhana Ayaan asti kuitenkin vain pääsin. :<
Sama vika. Stage 4 alkaa jo roiskimaan hiukka liikaa.
-
Bossitappeluista ei tarttee onneks kantaa niin paljon huolta |D
Kanako on silti asia erikseen....
-
Kanako on silti asia erikseen....
Vika survival spellcard. Good times.
-
Tuo Marisan overpoweraus kyllä suo jonkinlaista kieroutunutta mielihyvää, kun bossit todellakin murjoo sekunneissa x'D Tässä siis nyt puhuu ihminen, joka on yleensä niin huijauskoodeja vastaan oleva oikeudenmukaisuudensipuli että.
-
Tuo Marisan overpoweraus kyllä suo jonkinlaista kieroutunutta mielihyvää, kun bossit todellakin murjoo sekunneissa x'D Tässä siis nyt puhuu ihminen, joka on yleensä niin huijauskoodeja vastaan oleva oikeudenmukaisuudensipuli että.
Erittäin ymmärrettävää.
En itekkää kannata huijaamista mutta tuo on jo ihan erilaista.
-
Ai että mikä olisi?
No tuo häx/bugi, niin saisin itsekin voittajan fiiliksen, että pääsisin easya vaikeammalla läpi. x3
Normaali moodi menee helpoiten läpi kun pommitat kaikki spellcardit/kuviot Draken tyyliin. Esimerkki täällä: http://replays.gensokyo.org/download.php?id=4937 (http://replays.gensokyo.org/download.php?id=4937)
-
Tuo Marisan overpoweraus kyllä suo jonkinlaista kieroutunutta mielihyvää, kun bossit todellakin murjoo sekunneissa x'D Tässä siis nyt puhuu ihminen, joka on yleensä niin huijauskoodeja vastaan oleva oikeudenmukaisuudensipuli että.
Erittäin ymmärrettävää.
En itekkää kannata huijaamista mutta tuo on jo ihan erilaista.
Kerroppas mulle mitä huijari tekee seuraavalla kerralla, kun pelaa... ?
itsekkin pelasin tuota peliä ja ihan kivaksi ilokseni pääsin easyllä jopa vikaan kenttään, eli kenttään 5. Siihen se sitten jäikin, mut hey, Don't worry be happy!
-
Tuo Marisan overpoweraus kyllä suo jonkinlaista kieroutunutta mielihyvää, kun bossit todellakin murjoo sekunneissa x'D Tässä siis nyt puhuu ihminen, joka on yleensä niin huijauskoodeja vastaan oleva oikeudenmukaisuudensipuli että.
Erittäin ymmärrettävää.
En itekkää kannata huijaamista mutta tuo on jo ihan erilaista.
Kerroppas mulle mitä huijari tekee seuraavalla kerralla, kun pelaa... ?
MarisaB, jonka Shot Power on 3.00-3.99, tekee Unfocused Shotilla vahinkoa kuin olis jääny DOUBLE BREAK päälle
-
Tuo Marisan overpoweraus kyllä suo jonkinlaista kieroutunutta mielihyvää, kun bossit todellakin murjoo sekunneissa x'D Tässä siis nyt puhuu ihminen, joka on yleensä niin huijauskoodeja vastaan oleva oikeudenmukaisuudensipuli että.
Erittäin ymmärrettävää.
En itekkää kannata huijaamista mutta tuo on jo ihan erilaista.
Kerroppas mulle mitä huijari tekee seuraavalla kerralla, kun pelaa... ?
MarisaB, jonka Shot Power on 3.00-3.99, tekee Unfocused Shotilla vahinkoa kuin olis jääny DOUBLE BREAK päälle
Mutta vain keskimmäisellä laserilla.-.
-
MoF onkin viimeisin normaalilla läpipääsemäni touhou.
Itsehän pääsin koittaan tota jäistä illusion laser bugia heti kättelyssä, koska valitsin ekalla pelikerralla Marisa B:n aikeenani mennä master sparkkaamaan paria bossia. Mutta missä minun master spark? ;_;
Johonkin nelosstageen taisin kuolla ja voimalla, enpä oneshotannut tuota peliä. Pelailin toisenkin kerran Marisan laasereilla, kuolin Kanakon vikaan ja menetin hermoni koko bugin hyötykäyttöön. Pelailin sitten pelin läpi pienen reenin jälkeen Reimu A:lla, koska homing amuleteilla sai pisteitä järjettömän helposti.
Mikäli joku meinaa tuolla bugilla läpi sen pelin mennä (itse koitin sit viimein Marisan läpimenovuoron tullessa pitää powerit siellä viidessä kun ajattelin tarvitsevani niitä pommeja vielä), niin suosittelen ainakin tuhlaamaan ne ylimääräset pommit ENNEN bossia, tai bossin normiattackkien aikana. Meinaan spell card bonuksista saa pisteitä ja pisteet antaa MoF:ssä elämiä. :>
Mut omasta mielestä ReimuA oli helpoin, jolla toi MoF:n normaali päästiin läpi, loppupäässä kun pitää jokatapauksessa capturata jotain, ettei ota ihan täysillä pataan. D:
Isoin hämyily tässä pelissä oli kyllä se grazen puuttuminen. :I Eihän se toki mikään elintärkeä ole, mutta itse olen tottunut sitä aina välillä vilkuilemaan. :/ Tosin ehkä ZUN on halunnut poistaa yhden lisäpisteitä antavan ominaisuuden tästä, jottei pisteitä tulisi aivan liikaa. Tosin mistäpä minä tiedän..
Hahmot ja juoni näiden ympärillä ovat suoraansanoen uniikkeja, tai ainakin harvinaisia, touhouhun. Ja pakko sanoa, että on kyllä onnistuttu hyvin hahmojen kanssa. Esimerkkinä vaikka Sanae, joka tuo mukavaa kontrastia Reimuun. Työkseen tekevät samoja asioita, mutta luonteet täysin erilaiset ja Sanae on mielestäni hiottu törkeän hyvin kuvaamaan juuri Kanakon papitarta. Kaikki jämptiys ja järjestelmällisyys jonkin uskon keräämisessä, kun vertaa Hakurei "jos niitä lahjoituksia nyt tulis" shrineen.
Kanako on myöskin hahmona aika hiton uniikki Touhouhun, Kaguya pääsee joissain määrin lähelle. Jos vaikka vertaa Kanakoa ja Remiliaa, jolla on vain nälkä, tai Yukaria, joka tykkää nukkumisesta, eikä jaksa tehdä hommiaan. Kanako välittyy yllättävän itsekkäänä ja oikeasti pahismaisena vastuksena ollakseen touhou-sarjan bossi.
Hahmojensa ja juonensa mahdollisten jatkumoiden, jotka saattavat asettaa pelaajallekin pohdittavaa, vuoksi MoF on todellakin pelattava touhou.
Mutta, grazen ja Master Sparkin puuttuminen samasta pelistä on virhe. :/
-
Kanako on myöskin hahmona aika hiton uniikki Touhouhun, Kaguya pääsee joissain määrin lähelle. Jos vaikka vertaa Kanakoa ja Remiliaa, jolla on vain nälkä, tai Yukaria, joka tykkää nukkumisesta, eikä jaksa tehdä hommiaan. Kanako välittyy yllättävän itsekkäänä ja oikeasti pahismaisena vastuksena ollakseen touhou-sarjan bossi.
Kanakon hahmon idea on kyllä aika hyvä. Huomioidaan vielä että hahmo yrittää uudistaa Gensokyota oman mielensä mukaiseksi, mistä koituikin jo Subterranean Animism tapahtumat (Kanako antoi Utsuholle Yatagarasun voimat)
-
2. Pelissä on buginen Marisa, joka helpottaa pelaamista.
samaa mieltä että se marisa on aika rakkauspakkaus :3
-
Mä tykkään tän pelin pelaamisesta. Tietenkin Sanaessa ja Kanakossa oli ja on ne pienet FUUUUUUUUU- hetkensä, mutta kivoja on kaikki tasot kumminkin. Sanae on mun suosikki vitostason bosseja pelata.
-
Joo.....
Tulipa testattua, ja toimihan tuo, perhana Ayaan asti kuitenkin vain pääsin. :<
Sama vika. Stage 4 alkaa jo roiskimaan hiukka liikaa.
sama :3 onkohan se joku kieroutunut vastabugi... D:
-
Noussu aikalailla suosikiks tässä lähiaikoina koska näin kaverilta lainatusti terminaattori-Marisa XD Easylla päästy läpi monet kerrat, normalilla Kanakon vikaan ja poks, paniikki iskee ja pommit menee heti sen sileän tien. D:
-
Noussu aikalailla suosikiks tässä lähiaikoina koska näin kaverilta lainatusti terminaattori-Marisa XD Easylla päästy läpi monet kerrat, normalilla Kanakon vikaan ja poks, paniikki iskee ja pommit menee heti sen sileän tien. D:
Terminaattorimarisalla Lunatic 1CC, muuten normilla sillon tällön.
-
Oma paras MoF-suoritus on normalilla ReimuA:lla Kanakon vikaan korttiin. Kuolin kun sillä oli joku milli vikaa elämää jäljellä -- hitto että sapettaa tähän päivään saakka! LaserbugiMarisalla en oo pelannu.
-
Innostuin pitkästä aikaa taas pelaamaan Touhouta ja MoF:ia on tullut hakattua jo monena päivänä. Aseinani ReimuA, iisi moodo ja suurimpana ärsyyntymisen aiheena Kanako ja hänen viimeinen spell cardinsa.
Tämä peli oli ennen yksi inhokeistani, sillä onnistuin aina kuolemaan huolimattomuuttani johonkin ihan helppoon paikkaan, tyyliin lentämään sivuttain johonkin Hinan luodeista tai muuten vain olemaan älyttömän tyhmä. Mountain of Fail muuttui jonkin aikaa kestäneen Touhounpeluutauon aikana ihan mukavaksi peliksi, ja viimeisimmillä pelikerroilla olen lähes aina päässyt Sanaeen (tai jopa Kanakoon!) asti kuolematta ^^
+ Momiji!
+ Autumnal Waterfall ~ Fall of Fall, The Gensokyo the gods loved, Suwa Foughten Field <3 Tässä pelissä on aivan mahtavat musiikit! Kokonaisuutena parhaat heti IN:n jälkeen
+ Aya <3
+ Taustat, vaikkei niitä ehdikään ihailemaan silloin kun itse pelaa. Ihania syksyn lehtiä~
+ Pelin värimaailma miellyttää silmää
- Reimu on tässä pelissä järkyttävän ruma. Yäk.
- Kanakon viimeinen spell card on tuskaisa
...miksei kaikille peleille ole tällaisia viestiketjuja? :3
-
- Kanakon viimeinen spell card on tuskaisa
Virtue of Wind Godhan on suhteellisen hauska spelli, vaikkakin muu taistelu Kanakoa vastaan on paikoin tylsä, eikä MoF jaksa hirveästi itseä kiinnostaa.
Myönnetään, ks. spelli ei ole oma lempparini viimeisten hyökkäysten joukosta (monen muun se on), eivätkä easyn ja normalin versiot mitään kauhean loistavan näköisiä ole. Mutta ei se tuon pelin hirvein asia ole, löytyyhän ks. pelistä paljon turhempiakin asioita. Esim.
Aya
Momiji!
Momiji!
Momiji!
Momiji!
Momiji!
Momiji!
Momiji!
Momiji!
Momiji!
Ja sanotaan vielä kerran.
Momiji!
-
Momiji!
Momiji!
Momiji!
No sitä voi alkaa kinastella minkään missään pelissä nähtävän "tarpeellisuudesta", mutta mikäpä minä olen muiden makuja tuomit-
Aya
(https://touhou.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg64.imageshack.us%2Fimg64%2F4082%2Fwaifuvader3.jpg&hash=91da09a6eacb47607f980f249cb6775b0c0cb2fe)
-
En yhtään arvosta Kanakon vikaa, vaikka sen olenkin tuurilla capturaamaan onnistunukki
-
MoF kyllä näyttää spell cardeiltaan ja näin hienolta, mutta olenko ainoa jonka mielestä on ärsyttävää, että jos käyttää continueta niin täytyy palata stagen alkuun >___> vai oonko ainut joka tarvii continueta.. *shot*
-
MoF kyllä näyttää spell cardeiltaan ja näin hienolta, mutta olenko ainoa jonka mielestä on ärsyttävää, että jos käyttää continueta niin täytyy palata stagen alkuun >___> vai oonko ainut joka tarvii continueta.. *shot*
Et ole yksin. Ja vielä enemmän ärsyttää, että se on käytössä myös SA:ssa ja UFO:ssa. En satu muistamaan onko Ten Desiresissä tätä.
-
MoF kyllä näyttää spell cardeiltaan ja näin hienolta, mutta olenko ainoa jonka mielestä on ärsyttävää, että jos käyttää continueta niin täytyy palata stagen alkuun >___> vai oonko ainut joka tarvii continueta.. *shot*
Et ole yksin. Ja vielä enemmän ärsyttää, että se on käytössä myös SA:ssa ja UFO:ssa. En satu muistamaan onko Ten Desiresissä tätä.
Jep. Itsellä meni kuusi tuntia vain UFO stage 6 unlockaamiseen practice modeen lunaticilla, kun oli niin vaikeata clearata se vain kahdella elämällä.
-
MoF kyllä näyttää spell cardeiltaan ja näin hienolta, mutta olenko ainoa jonka mielestä on ärsyttävää, että jos käyttää continueta niin täytyy palata stagen alkuun >___> vai oonko ainut joka tarvii continueta.. *shot*
itelle se on vaan jees koska se on tavallaan endless.. :3
-
MoF kyllä näyttää spell cardeiltaan ja näin hienolta, mutta olenko ainoa jonka mielestä on ärsyttävää, että jos käyttää continueta niin täytyy palata stagen alkuun >___> vai oonko ainut joka tarvii continueta.. *shot*
Continue alottaa tason uudestaan ei ole kiva juttu D:
TD:ssä tietääkseni se jopa alottaa siitä mihi jäi
itelle se on vaan jees koska se on tavallaan endless.. :3
-
Jep. Itsellä meni kuusi tuntia vain UFO stage 6 unlockaamiseen practice modeen lunaticilla, kun oli niin vaikeata clearata se vain kahdella elämällä.
Itse päätin suorilta käsiltä luovuttaa tuon practiceen unlockkaamisen ilman 1CC-runia, kun neljä elämää ja neljä pommia eivät riittäneet siinä ekalla Byakureniin asti päässeellä yrityksellä. Itellä taktiikkana olisi Shoun harjottelu ja Stage 4 (ja 3) resurssifarmauksen reenaus.
Voisin toki joskus koittaa avata Byakurenia practiceen, ei se varmaan pahaakaan tekisi, mutta... ehh, kun olisi niin paljon muutakin tekemistä kuin hinkata jotain UFO Final stagea practicessa puoli päivää. :/
-
tästä on muodostunut lempipeli hahmojen ja musiikkien suhteen... ite en ole päässyt läpi kuin easyllä, mutta kanakoon olen aina päässyt ilman terminaattorimarisaakin normalilla... siihen se sitten jää, vaikka on koko pelin ajan kerännyt pommeja talteen