Touhou.fi

Todellisuus => Off-topic keskustelu => Aiheen aloitti: Speedcorelover404 - Kesäkuu 24, 2026, 17:38:38

Otsikko: söiskö marisa teidän mielestä pikanuudeleita käsin ilman aterimia?
Kirjoitti: Speedcorelover404 - Kesäkuu 24, 2026, 17:38:38
vhä goofy kysymys mut juu :P