11
Off-topic keskustelu / Vs: Alkoholilanka
« Uusin viesti kirjoittanut bitofhope Toukokuu 12, 2026, 17:00:12 »Italiassa oli kivaa. Alkoholi oli edullista.
Onnistuuko kirjeellä? kaukana oulussa asustan

Tein silleen villisti, et mä vaihdoin talviteemaan eikä Juhozki.Omagah!
