Lista komentajista ja taidoista... Listaus on muotoa:
Nimi: taito (kohde | kesto | hinta)
Kuvaus
Kohde on merkitty: p = pelaaja, e = vihollinen, a = kaikki...
Vaikka kuvauksissa puhutaan pelaajan yksiköistä ja vihollisen yksiköistä, käytännössä
pomotaisteluissa vihollisten komentaja kykenevät käyttämään samoja taitoja.
Hakurei Reimu: Spiritual heal (
p|1|0)
Parantaa kaikki pelaajan yksiköt.
Teho riippuu odotusajasta (1 vuoro = 10%, 5 vuoroa = 50%)
Kirisame Marisa: Master spark (
e|1|6)
Vahingoittaa yksittäistä kohdetta 40-50%
Cirno: Perfect Freeze (
e|1-3|3)
Tekee 20% jääpohjaista tuhoa kaikkiin vihollisen yksiköihin ja tainnuttaa
yksittäisen yksikön 10-20% todennäköisyydellä pariksi vuoroksi.
Hong Meiling: Strengthening Chi (
p|2|3)
Tuplaa valitun yksikön puolustuksen kahdeksi vuoroksi.
Koakuma: Summoning hellfire (
e|1|5)
Tekee 35% tulipohjaista tuhoa kaikkiin vihollisen yksiköihin.
Patchouli Knowledge: Philosopher's stone (
e|1|4)
Vahingoittaa kaikkia vihollisyksikkäjä satunnaisesti valitulla elementillä.
Izayoi Sakuya: Private Square (
e|2|5)
Vihollisyksiköt eivät kykene liikkumaan kahteen seuraavaan vuoroon
Remilia Scarlet: Fate cancel (
p|0|0)
Jos pelaajan joukkue häviää taistelun (pomotappeluita ei lasketa),
niin porukka selviää hengissä 1HP:lla.
Flandre Scarlet: Leavatein (
e|1|-)
Tuhoaa valitun vihollisyksikön mutta tätä taitoa voi
käyttää vain kerran taistelussa.
Alice Margatroid: Doll defence (
p|1|4)
Seuraavan vuoron ajan pelaajan yksiköt ovat immuuneja kaikille hyökkäkysille.
Chen: Fast feet (
p|2|3)
Nostaa pelaajan yksikköjen väistökykyä kahdeksi vuoroksi.
Konpaku Youmu: Ethereal shield (
p|1-3|5)
Puolittaa kaikki fyysisistä / haamupohjaisistä hyökkäyksistä saadut vauriot
parin seuraavan vuoron ajan.
Saigyouji Yuyuko: Invoking Death (
e|1|10)
Tappaa vihollisyksikön 10-20% todennäköisyydellä.
Isku osuu kaikkiin vihollisyksiköihin.
Yakumo Ran: Foxes blessing (
p|2|3)
Nostaa yksittäisen pelaajan yksikön onnea (todennäköisyys tehdä kriittinen isku)
parin seuraavan vuoron ajaksi.
Yakumo Yukari: Border break (
p|0|0)
Pelaaja kykenee aina pakenemaan taistelusta (ei koske pomotaisteluja).
Inaba Tewi: Fundraiser (
p|0|0)
Kasvattaa taistelun lopuksi saatavaa rahasummaa.
Udongein Inaba Reisen : Eyes of Confusion (
e|1-3|4)
Seuraavan parin vuoron ajan valitulla vihollisyksiköllä on 50%
todennäköisyys hyökätä toverinsa kimppuun.
Houraisan Kaguya: Hourai treasure (
e|1-3|7)
Hetkittäisesti kumoaa elementtien vaikutuksen hyökkäyksiin.
Fujiwara no Mokou: Flight of Phoenix (
p|1|6)
20-30% todennäköisyydellä heräättää kuolleen yksikön henkiin.
Yksikön MP palautuu kokonaan mutta HP:sta vain puolet.
Kazami Yuka: Anger management (
p|1|4)
Nostaa kaikkien pelaajan yksikköjen hyökkäystä puolella
seuraavan kahden vuoron ajaksi.
Medicine Melancholy: Poison Miasma (
e|0-4|3)
Onnistuessaan kaikki vihollisyksiköt menettävät 5-15% elämästään parin
seuraavan vuoron aikana.
Shameimaru Aya: Wind Gods blessing (
p|1-3|3-6)
Rajoitetun ajan pelaajan yksiköt liikkuvat maksiminopeudella.
Inubashiri Momiji: Gale slash (
e|1|5)
Tekee 30-50% tuulipohjaista tuhoa 1-3 vihollisyksikköön.
Vaikutus riippuu kohteiden määrästä.
Kochiya Sanae: Refreshing wind (
p|1|0)
Palauttaa MP:n kaikille pelaajan yksiköille.
Teho riippuu odotusajasta (1 vuoro = 10%, 5 vuoroa = 50%)
Yasaka Kanako: Flourishing Faith (
p|0|0)
Tuplaa taistelun jälkeen saatavien Power/Point-esineiden määrän.
Moriya Suwako: Mishaguji's sacrifice (
a|1|12)
Pelaaja uhraa yhden yksikkönsä. Jokainen vihollisyksikkö menettää elämää
puolet uhratun yksikön HP:stä.
Hinanawi Tenshi: Earthquake (
e|1|3)
Tekee 30% maapohjaista tuhoa kaikkiin vihollisyksiköihin.
Hoshiguma Yuugi: Knockout in three steps (
e|3|6)
Kolmivuoroinen hyökkäys. Jokaisella vuorolla tekee kasvavan määrän tuhoa
valittuun vihollisyksikköön.
Komeiji Satori: Clairvoyance (
p|1|3)
Valittu pelaajan yksikkö välttää kaikki iskut seuraavalla vuorolla
Kaenbyou Rin: Disposing souls (
e|1|7)
Jokaista kuollutta pelaajan hahmoa kohden vihollisyksiköt menettävät
30% kuolleen hahmon elämästä.
Reiuji Utsuho: Artificial Sun (
p|2|6)
Seuraavan kahden vuoron ajan pelaajan yksiköt ovat immuuneja tulelle;
lisäksi tulipohjaiset iskut tekevät tuplasti tuhoa.
Komeiji Koishi: Subconscious attacker (
a|2-4|8)
Seuraavan parin vuoron ajan Koishi tekee 5-15% tuhoa satunnaisesti
valittuun pelaajan tai vihollisen yksikköön.
Nazrin: Clever dowsing (
p|0|0)
Taistelun jälkeen saatavien esineiden todennäköisyys kasvaa.
Tatara Kogasa: Raincheck (
p|2|6)
Seuraavan kahden vuoron ajan pelaajan yksiköt ovat immuuneja vedelle;
lisäksi vesipohjaiset iskut tekevät tuplasti tuhoa.
Kumoi Ichirin: Thunderous yell (
e|1|3)
Tekee 30% sähköpohjaista tuhoa kaikkiin vihollisyksiköihin.
Toramaru Shou: Gathering treasure (
p|1|-)
Pelaaja saa esineen valitulta vihollisyksiköltä mutta taitoa voi
käyttää vain kerran taistelussa
Minamitsu Murasa: Water entombing (
e|1|3)
Tekee 30% vesipohjaista tuhoa kaikkiin vihollisyksiköihin.
Byakuren Hijiri: Power surge (
p|2|3)
Nostattaa yksittäisen pelaajan yksikön hyökkäysvoimaa parin vuoron ajaksi
Houjuu Nue: Skill shuffle (
a|0-3|4)
Satunnaisesti sekoittaa kaikkien yksiköiden hyökkäysten elementit keskenään.
Miyako Yoshika: Tough guard (
p|1|5)
Jos valittu yksikkö menettää henkensä seuraavalla vuorolla, yksikkö
herää takaisin henkiin 1HP:llä.
Soga no Tojiko: Vengeful touch (
e|1-2|9)
Seuraavat pari vuoroa vihollisyksikkö satuttaa myös itseään iskiessään.
Mononobe no Futo: Feng Shui (
a|2|6)
Kaikkien taistelussa olevien yksiköiden HP ja MP jaetaan tasan
Toyosatomimi no Miko: Inner growth (
p|1|2)
Taisteluista saatavien kokemuspisteiden määrä kasvaa.