Todellisuus > Moderni audiovisuaalinen kulttuuri

Visuaaliset novellit

(1/6) > >>

EpikFeil:
Täällä näköjään on ketju Uminekollekin (ja Higurashille, tosin aloitusviestissä puhuttiin jotain tappelupeleistä), niin miksei tehtäisi yleistä ketjua kaikille saman ryhmän peleille.

Että niin, onkos muita aiheesta kiinnostuneita ja jos on, mahtavatkos mitkä pelit olla tuttuja?

Sanae on teidän.

NanomaShiina:

--- Lainaus käyttäjältä: EpikFeil - Joulukuu 09, 2010, 02:00:14 ---Täällä näköjään on ketju Uminekollekin (ja Higurashille, tosin aloitusviestissä puhuttiin jotain tappelupeleistä), niin miksei tehtäisi yleistä ketjua kaikille saman ryhmän peleille.


--- Lainaus päättyy ---

When They Cry- ketjuako tarkoitat?
Lisäksi tuo on Higurashi DayBreak-ketju, eli vain tuolle Higurashi-tappelupelille tarkoitettu ketju.... eli Higulla ei sinäänsä ole vielä ketjua...

punakone:
Itse olen yhden ainoan VN:n lukenut läpi ja se oli Downhill Nights, oli kyllä sen verran armotonta kuraa että päätin jättää VN:t muutenkin väliin, kun ei ole mitään minua kiinnostavaa matskua tullut.

MrSake:

--- Lainaus käyttäjältä: punakone - Joulukuu 09, 2010, 09:54:04 ---Itse olen yhden ainoan VN:n lukenut läpi ja se oli Downhill Nights, oli kyllä sen verran armotonta kuraa että päätin jättää VN:t muutenkin väliin, kun ei ole mitään minua kiinnostavaa matskua tullut.

--- Lainaus päättyy ---
Kesällähän julkaistiin kyseiseen VN:ään jatko-osakin, mutta jotenkin minusta tuntuu, ettei laatu ole kovinkaan paljon parempaan suuntaan mennyt.

Itse tulee jonkin verran pelattua visual noveleja, vaikka ajanpuute hieman rajoittaakin niiden lukemista. Yhteen VN:ään kun saa helposti uppoamaan kymmeniäkin tunteja aikaa.

Tässä hieman listaa: (nimen perässä on vndb.org:ssa pelille antamani arvosana)
Fate/stay night             9
Gimai - Hitomi               5
Hanahira!                     7
Kazoku Keikaku             8
Neko Kawaigari!             7
Onichichi 2                   4
Saya no Uta                 9
Subarashiki Hibi             9
Summer Radish Vacation 6
Swan Song                  9
Tsukihime                    9
Umineko                      9
Umineko Chiru               9
Utawarerumono             8
Wanko to Kurasou         8

Tulevista peleistä odotan eniten Umineko EP8:a, Type-Moonin Mahoutsukai no Yorua ja Keyn Rewriteä  8)

Jonkku:
Ace Attourneyja olen pelannut. Enkä niitäkään yhtäkään läpi asti.

Siinä ne VN kokemukset omalta osalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta