Aika yleisiä käyttäjänimiä on väännökset omasta nimestä, jotka on usein pidempiä ku oikee nimi, niin ite olin vielä joskus Karstu.
Jossakin vaiheessa muutuin Kalakukoksi, josta kehitty Fishchicken jollain englanninkielisellä foorumilla. (Fishrooster kuulostaa aika pässiltä, ja mikään Fishcock en ainakaan voi olla, siksi kukosta tuli kana.) Hankala enää sanoa mistä toi Kalakukko ihan alunperin tuli, mutta Kalakukko oli joskus yläasteella mulla joku meemi parin kaverin kanssa ja vähän niinku lempinimiki hetken aikaa. Jollain suomalaisella foorumilla tuli sitten joskus vastaan joku toinen Kalakukko, niin siitä lähtien olin ihan Fishchicken niilläki mestoilla.
Muutuin Bocknoiksi, kun jossakin vaiheessa Fishchicken ei enää mahtunu hahmon nimeksi melkeen missään peleissä, enkä enää halunnu olla Karstu. Bocknoi-nimen takana ei ole mitään tarinaa, piti vaan keksiä joku, joka ei todennäköisesti ole kenelläkään muulla ja joka ei tarkota mitään, mutta kuulostaa kuitenkin lempinimeltä eikä ole rivi randomeita merkkejä. Viimiset pari vuotta oon netissäki ollu vaan Bocknoi. Jos pelissä nimen pitää olla vieläki lyhyempi, mitä tulee koko ajan vaan useammin vastaan, niin sillon oon vaan Lex. Lex tulee The Triben (Klaani) Lexistä, joka oli sarjassa mun lempihahmo. Jos joskus synkässä, dystopisessa tulevaisuudessa edes Lex ei enää mahu pelihahmon nimeksi, niin en tuu antamaan hahmoille nimiä enää ikinä.