Kirjoittaja Aihe: Nimimerkkinne  (Luettu 66443 kertaa)

Jonkku

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #15 : Joulukuu 22, 2010, 12:49:26 »
Etunimestäni väänsin joskus ala-asteikäisenä tämän.. Ellen jopa nuorempana jo.

Monta vuotta jo ärsyttänyt jokin koko nimimerkissä, ja vasta vähän aikaa sitten älysin, että se on tuo toinen k tuossa.

Suiggari-Tou

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 502
  • Could we introduce you with some... Medic?
    • Profiili
    • Suiggarin kootut söherrykset
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #16 : Joulukuu 22, 2010, 15:58:18 »
Joskus pikkuernuaikoinani fanitin Rozen Maidenia, ja etenkin Suigin-Touta, ja esiinnyin useimmiten foorumeilla ja netissä muutenkin nimimerkillä Suigintou/Suigin-chan tai joku vastaava weabootitteli siihen perään. Sitten joku KH-foorumilla lyhensi nimen jostain syystä Suiggari-Touksi ja tajusin, että sehän onkin iskevä nimi eikä sitä todennäköisesti ole kenelläkään muulla. En kuitenkaan nimeä käyttänyt ennen kuin vasta Naruto.fi-sivulle eksyttyäni (kyllä, olen perinpohjaisesti käynyt läpi kaikki mahdolliset pikkuernujen/otakujen sarjat silloin aikoinani, mutta eipä puhuta siitä, nolostun muuten), ja sitten se jäi kun se tuntui omimmalta. Mitään muuta nimeä en oikein osaisi käyttääkään, ja kyseistä nimeä ei ole koskaan varattu eri sivustoilla :D
That was so kawaii my doki doki almost committed sudoku.


EpikFeil

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #17 : Joulukuu 23, 2010, 01:14:03 »
Olen jo esittelysälässä kertonut kun kysyttiin, mutta koska spämmäys on kivaa ja kertaus on opintojen äiti, kerron toisen kerran (ja koska mulla on vietävän tylsää). Se tuli siis siitä kun joskus kävi ilmi että failaan kaiken ja siitä vääntyi ensin Epic FaiL (älkää kysykö miksi ällä on isolla, miettikää vain death notea). Sitten kun devassa ja vähän muuallakin tuo oli jo käytössä, keksin että hei, lausuttaessahan se on Epik Feil, ja koska feilaan kaiken, feilaan myös kirjoittamisen. Että siitä vääntyi ja voin muuten lesottaa että onpa ainakin sen verran uniikki että juutuupissa eikä missään muuallakaan tähän mennessä ole mokomaa ollut.

yuki_tears

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #18 : Joulukuu 26, 2010, 21:16:41 »
En oikein tiedä... Piti kerran keksiä nopeasti itselle nicci johonkin, ja päähän pilkahti kyyneleet ja lumi... Sitten tuli väänneltyä tälläinen nimi.

Kyubi

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #19 : Joulukuu 26, 2010, 21:22:06 »
Taitaa mennä japanilaisen mytologian ja kettufetissinfanituksen piikkiin

oskari14

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 153
    • Profiili
    • YouTube-kanava
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #20 : Tammikuu 20, 2011, 09:46:27 »
Yläasteella ATK-tunti. Tarvittiin tunnukset. Etunimi ja sen hetkinen ikä. Siinä pähkinänkuoressa

Miss Alice

  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 553
  • Ghostly Gardener
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #21 : Tammikuu 20, 2011, 13:19:27 »
Tämän nimimerkin taustoja olen tainnut aikaisemmin selitelläkin, mutta here goes:

Kupoliin tarvitsin nimimerkkiä, Kanon Wakeshiman Still Doll soi. Jossain kohdassa biisiä tuo maaginen nimi vilahti ja naputin sen käyttäjänimikenttään. Se ei ole niin älyttömän weeaboo kuin esimerkiksi Naruto.fissä käyttämäni Viinirypäle-chan *facepalm*, ja kuulostaa kivalta. Ja sopii tähän Touhou-fandomiin vallan mainiosti 8D
Dead bodies having a nice flower-viewing! How elegant.

Juhozki

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 1 650
  • No Life King
    • Profiili
    • Vadislav
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2011, 14:48:54 »
Olin yllättynyt kun nimimerkkiä Juhozki ei tainnut näkyä ollenkaan googlessa vuosia sitten. Nykyään saattaapi olla 'galtsussa' joku wannabe.. ja en käytä kyseistä sivua itse.

Ennen Juhozkia oli Hellsing ja Jehuty, mutta noita nimiä käyttää kaikki.

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2011, 21:30:45 »
Mielenkiintoinen ketju :3

Nettielämäni aikana minut on tunnettu mm. seuraavilla nimillä: Kuunvarjo (eräs roolipelihahmoni), Khessandra (eräs toinen roolipelihahmo), FourteenTwelve (viittaus Kaito Kid-hahmoon Salapoliisi Conanista) ja Huilisti, joka on nykyäänkin käytössä ja jolla joku on ehkä minuun saattanutkin törmätä esimerkiksi Anikin puolella.

Nimen Skwrl keksin joskus tänä syksynä istuessani tylsällä luennolla ja piirustellessani paperinkulmaan. Piirsin oravan (lempieläimeni <3), jonka viereen kirjoitin tyylitellysti 'squirrel'. Se kuitenkin näytti vähän tylsältä eikä sopinut kuvaan muutenkaan, joten väänsin siitä 'Skwrl'. Juuri ennen rekisteröitymistäni olin selaillut noita muistiinpanoja, ja kun tuli aika keksiä nimimerkki, päätin antaa vaihtelun virkistää ja länttäsin sitten Skwrl:in.
Muistakaa siis, rakkaat lapset, että luennoilla kannattaa istua. Siellä keksii hyviä nimimerkkejä :D
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Waa-Chan

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #24 : Helmikuu 18, 2011, 22:16:26 »
Noh, puhuttiin jotai jänniä juttuja koulussa, sitten joku mainitsi Vaasan muhkeat (olen itsekin ''hieman'' muhkea  ;D), ja sitten siitä väännettiin Waa-chan, eli omasta nimestäni alku Wa (onse oikeesti tuplaveel :P) ja lisättiin a ja chan loppuun. Eli lyhyesti selitettynä Vaasan muhkeat ---> Waa-chan muhkea :D Sitten olen aina käyttänyt sitä netissä

Suodeth

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #25 : Helmikuu 18, 2011, 22:27:56 »
Laitetaan tämän epäoriginaalin nimimerkin selitys tännekin.
Ärinämurina melodeath metallia. Kalmah - Suodeth
Oma lemppari kyseiseltä yhtyeeltä.

Impopentti

  • Vihreä Keiju
  • ***
  • Viestejä: 165
  • Kutsu mua rehtoriks
    • Profiili
    • Joku tömblörrr örr
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #26 : Maaliskuu 21, 2011, 12:44:34 »
Höm höm.... No galtsuunhan mun piti keksii joku nimi... no pelasin sit kerran Guitar Hero ta ja siin oli se biisi "i wanna make it with chu" queens of stone agelta :D
Ja ku siin sanotaan nii jännästi se "chu" ni se oli hassun hauskaa ja päätin laittaa nimekseni Chu-boy, ja ny se on mun lempi nicki, laitan se melkein kaikkialle :DD

hwllu

  • Double Baka
  • **
  • Viestejä: 99
  • kuollut saatana
    • Profiili
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #27 : Maaliskuu 21, 2011, 23:21:54 »
no hömhöm, nimimerkkei on ollu aika paljon tän pienen elämän varrella muttamutta...
hwllu siksi koska en osaa kirjottaa lempinimeäni oikein een kanssa :(

Jerzu

  • Vieras
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #28 : Maaliskuu 29, 2011, 02:20:52 »
Sitä kun kuulee paljon jertsua nih ei sitä paljoo tarvi väännellä.

Hazu

  • Suurkeiju
  • ******
  • Viestejä: 445
  • muguu
    • Profiili
    • Tumblr
Vs: Nimimerkkinne
« Vastaus #29 : Toukokuu 06, 2011, 23:34:59 »
Päätin silloin olla Orange-kun koska Orange oli juuri silloin lempihahmoni.
Kadun päätöstäni, ei koska Orange ei olisi enää kiva hahmo, vaan siksi kun keksin jälkeenpäin satoja parempia nimiä.