Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!  (Luettu 369663 kertaa)

Omen

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #60 : Elokuu 04, 2011, 03:15:42 »


Sieltä kivuliaammasta päästä.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #61 : Elokuu 04, 2011, 04:17:42 »


Sieltä kivuliaammasta päästä.
Paljos oli Scarlet Gensokyota jäljellä?

Nomuthei, kattoen "Bombs used", sä pääset ton hyvin nopeasti läpitte. Eipä tartte montaa kertaa sun enää koittaa :P Jaksaa vaan jynssätä ni kyl se menee vielä, täällä ollaan peukut pystyssä.
Marked for deletion (old).

Selleri

  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #62 : Elokuu 11, 2011, 00:54:50 »
Ohoh, minäkin.

lol paskat pisteet

Peliä innostuin pitkästä aikaa yrittämään kun joku ylilaudan Touhoulangassa tilasi kuvan Scarlet Gensokyosta Lunaticilla, enkä nähnyt kenenkään muun vielä toimittaneen... Hämmästelen suuresti että sinnekin asti pääsin, ja ihmeen lähellä on tuo himoitsemani 1CC tällä kertaa vaikka treenaamisen luovutin yli puolisen vuotta sitten.

Enemmän detaljeja:
1.taso - Täällä ei tietenkään kuolla tai pommiteta kertaakaan, ja yhtä Rumian viimeisen spekan läheltä-piti-tilannetta lukuunottamatta kaikki meni suunnitellusti.

2.taso - Vielä kun olisin muistanut että tässä alkuryöpyssä ei saa liikkua kuin mikroskooppisesti. Tuhlaan kaksi pommia ennen Dain kohtaamista ja nauran avuttomuudelleni. Tämä pelikerta ei voi päättyä hyvin. Ja Cirno riistää yhden elämän ensimmäisellä spekallaan huolimattomuuttani ja huonoa muistiani.

3.taso - Taas pommitetaan ahkerasti, kiitos niiden muutaman lievästi satunnaisuutta lähtemissuunnassaan omaavien sinisten veitsien/puukkojen/mitälienevät. Kiinan ensikohtaamisesta ei mitään mainittavaa, menetyksittä meni, itse bossitaistossa taas taisin saada turpaani jonkin verran. No erään ilkeän spekan onnistuin käytännössä skippaamaan, sopivasti ajoitetun Full Powerin avulla.

4.taso - Pidän tosiaan tästä pommitusrefleksistäni luodin hipaistessa tässä pelissä, kuka mitään autobombingia tähän muka kaipaisi. Patchouli kaatuu pelin vituttavimmista spekoista huolimatta suorastaan yllättävän hyvin, mutta ei ilmaiseksi.

5.taso - Tällaisina hetkinä sitä rupeaa miettimään niitä maailmankaikkeuden saloja ja suurimpia mysteerejä... esim. tarkoittaako vihreiden palikoiden B tosiaan Bombia vai Bakuhatsua? Sitten kenttä lähenee finaaliaan ja *Iip* Sakuyan bossiteema kuvastaa hyvin paniikinomaista fiilistäni puukkojen levitessä ja elämien käydessä vähiin. Henkisesti alan jo alistua kohtalooni, mutta kuin ihmeen kaupalla pääsenkin läpi, ja jopa elämä jää jäljelle.

Finale - Vaikea uskoa että pääsin tänne, eikä jatkoyrityksiäkään vielä tuhlattu. Noh, eiköhän Sakuya meikäläisen nyt viimeistään teurast- ohoh, selvisin jopa Eternal Meekistä heittämättä pommia. Enpä muista moista ennen käyneen. Sitten Remilian kimppuun... melko pian menetän vihoviimeisen elämäni ja pommini, ja pitkästä aikaa herään eloon. Tähän runiin olen panostanut, kaikki on hiuskarvan varassa, ja olen pidemmällä kuin koskaan ennen. Tämän pulssin, hikinorojen ja saavuttamisen riemun vuoksihan tähän sarjaan alunperin ihastuinkin! Scarlet Gensokyon ilmestyessä muistan äkkiä tehtäväni, ja käsi hakeutuu Print Screenille kun en kuitenkaan jaksaisi enää tänään replayta katsoa. Saan otettua screenshotin kuolematta, mutta sitten kalloon kalahtaa taas yksi punertava pallukka johon oli kirjattu juuri meikäläisen nimi. Nyt voisin valita はい ja vetää tämän pelin loppuun, muttei se sen arvoista olisi. 1CC tai ei mitään~

No joskus toiste sitten, pakko sen on jossain välissä onnistua.

Beardmaster

  • Vieras
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #63 : Elokuu 14, 2011, 01:30:00 »
10 tuntia kun mokouta yritin hakata ilman tulosta. mielipiteeni oli että vittusaatanaperkelekyrpäbanaani

Kougyoku

  • joku nolo
  • Puoli-Yōkai
  • *
  • Viestejä: 527
  • (´・ω・`)
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #64 : Elokuu 18, 2011, 18:40:47 »
Jee, pelasinpa IN:iä ja pääsin taas pidemmälle kuin viime kerralla :----D Vitoseen asti pääsin. Reimussa tuli käytettyä niin paljon paniikkipommeja, että Reisen sitten päihitti.

No kyllä mä sen vielä läpi pääsen!

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #65 : Syyskuu 02, 2011, 00:55:32 »
Pelasin kans IN.

Viel ku oppisin käyttää focusia saisin easy 1CC

http://replays.gensokyo.org/download.php?id=15706
Marked for deletion (old).

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #66 : Syyskuu 13, 2011, 22:44:21 »
Otan kunnian tuplapostata sen takia, että vetelin 444-getin Rising Worldista. 0/444, Yukarisoolo ja nofocus & novertical. Kyl se vie menee, helppo ku o!
JA MINÄHÄN TEIN SEN!

Rising World, no focus & no vertical.
Tämän lisäksi.
Booonus! <--- This one is epic.

Ja koska haasteaihe kuolee yksinään,  yhdistän sen tähän aiheeseen esittämällä haasteen:
PCB nofocus, vaikeustaso vapaa, samoin skillcard. Tulokset eritellään vaikeustasottain, pisimmälle päässyt ja eniten GRAZEA Kerännyt voittaa ainakin hyvän mielen. Replay ja kertomus kokemuksesta mukaan!
Marked for deletion (old).

Omen

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #67 : Syyskuu 14, 2011, 17:53:26 »
Ja koska haasteaihe kuolee yksinään,  yhdistän sen tähän aiheeseen esittämällä haasteen:
PCB nofocus, vaikeustaso vapaa, samoin skillcard. Tulokset eritellään vaikeustasottain, pisimmälle päässyt ja eniten GRAZEA Kerännyt voittaa ainakin hyvän mielen. Replay ja kertomus kokemuksesta mukaan!
Kuinka paljoin aloitusresursseja sallitaan? Kansainvälisillä foorumeilla näissä käytetään oletusasetuksia eli 3 elämää.

Kummalla on prioriteetti, selviytymisellä vai grazella, vai kilpaillaanko molemmista erikseen, vai ratkaiseeko graze clearien paremmuusjärjestyksen? Patu clearaa 5000 grazella ja Kristiinalla on 10k grazea mutta stage 5 gameover, kumpi voittaa?

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #68 : Syyskuu 14, 2011, 19:25:12 »
Kuinka paljoin aloitusresursseja sallitaan? Kansainvälisillä foorumeilla näissä käytetään oletusasetuksia eli 3 elämää.

Kummalla on prioriteetti, selviytymisellä vai grazella, vai kilpaillaanko molemmista erikseen, vai ratkaiseeko graze clearien paremmuusjärjestyksen? Patu clearaa 5000 grazella ja Kristiinalla on 10k grazea mutta stage 5 gameover, kumpi voittaa?
Olettaen, että tähän haluaa osallistua enemmän kuin yksi ihminen, pidetään ne "kilpailukykyiset" tulokset oletusasetuksien resursseilla, mitkä ovat PCB:n kohdalla 3 elämää.

Unohdin tosiaan sanoa, eniten vaikuttaa selviytyminen. Mutta jos jotkut pääsevät yhtä pitkälle/läpi, enemmän grazea kerännyt voittaa.

Ja saanko minäkin osallistua? :>
Marked for deletion (old).

Mia

  • Kohtalo-Touhou
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 850
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #69 : Syyskuu 14, 2011, 20:34:30 »
Ja koska haasteaihe kuolee yksinään,  yhdistän sen tähän aiheeseen esittämällä haasteen:
PCB nofocus, vaikeustaso vapaa, samoin skillcard. Tulokset eritellään vaikeustasottain, pisimmälle päässyt ja eniten GRAZEA Kerännyt voittaa ainakin hyvän mielen. Replay ja kertomus kokemuksesta mukaan!
http://replays.gensokyo.org/download.php?id=15917
Normal, Reimu B. Non-clear; pääsin viimeiseen spekaan asti. Score 475 miljoonaa. Grazet vähän alle 4000? Älkää välittäkö slowdownista; dualcore se siinä tekee tepposensa fps-mittarin kanssa.
Kommentit:
Ihan mukavasti meni. Odotin että olisin kuollut gameover jossain stage neljän ja viiden välillä. Loppua kohti rupes jo jännittämään :< ja eiköhän tämä sitten johdakin typerään kuolemaan ennen kuin viimeinenkin elämä menee. Eeppinen kuolema stage ykkössä ja 2 (?) kuolemaa stage kakkossessa jotka olisi todellakin voinut välttää. Stage 5 meni yllättävän helposti; vältin siististi kaikki kuolemat Youmun ensimmäiseen panokseen ja muutama kerta tuli tehtyä ihan jumalallisia väistöjä (ei mitenkään puoleks tuurilla :<). Kaksi kertaa jäin jännäämään kun extendi oli yhden point itemin päässä (erityisesti kun se kävi viimeisellä stagella ja ilman lisäelämiä).
Pusi pusi ja cosplay

Skwrl

  • Time Lady
  • Keltainen Keiju
  • ****
  • Viestejä: 215
  • Ti-ti-tyy~
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #70 : Syyskuu 14, 2011, 22:57:02 »
Haaaaa! Tuli jälleen hetken mielijohteesta pelattua vähän Touhouta ja tehtyä oma ennätys ^^ Pelinä oli MoF, hahmona MarisaB ja vaikeustasona tietysti iisi moodo. (Olin kyllä jo menossa nukkumaan, mutta koska peli meni niin hyvin, niin piti tulla tänne vielä hehkuttamaan.) :3

Ensimmäinen kenttä menee ihan rutiinilla, mutta idiootti kun olen, lennän sivuttain Hinan ampumaan luotiin ja menetän ensimmäisen elämän heti kakkoskentän välibossissa >_< Tässä vaiheessa olin jo lyödä hanskat tiskiin. Onneksi päätin jatkaa! Saan menettämäni elämän pisteiden keräyksellä kohtapuolin takaisin ja matkaan kolmoskenttään kohti Nitoria. Kolmoskenttääkin olen kohtalaisen useasti pelannut, joten tiedän mitä on tulossa ja pääsen nelostasoon kuolematta. Pommittelin kyllä ihan liian paljon, mutta MoF:in oudon pommisysteemin takia siitä ei onneksi ole sen kummempaa haittaa.

Momijiin asti en ole muistaakseni Marisalla pelatessani päässyt (enkä Reimulla pelatessanikaan varmaan viittä kertaa enempää), joten alan panikoida kun en tiedä mitä odottaa. Välibossi menee ilman sen suurempia ongelmia, ja varisparvessa lentelyn jälkeen vastaan tupsahtaa Ayayayaa~ Pomotappelu olikin yllättävän helppo, vaikka menetinkin yhden elämän typerään virheeseen. Kannattaisi yrittää lentää niiden luotien ohi eikä läpi..!

Viitoskenttään olen muistaakseni päässyt vain kerran ja siitäkin on aikaa. Jännittyneenä väistelen keijujen luotisadetta ja pommitan tieni läpi Sanaen välibossiosuuden. Jossain välissä menetän elämänkin, mutta loppujen lopulta selviydyn pomotaistelusta voittajana! :3

Kuutoskenttä on minulle aina jotain hyvin legendaarista, ja sen olen saavuttanut aiemmin noin viisi kertaa IN:ssä ja vain kerran PCB:ssä. Itse kenttä tuottaa aika lailla haastetta, varsinkin kun minulla ei ole juuri voimaa pommittamiseen ja elämiä on jäljellä nolla. Ihmeen kaupalla saan itseni kuitenkin hinattua Kanakoon asti, uhottua uhoamiseni... ja kuolen heti ensimmäiseen luotisateeseen.

Tällaiset odottamattomat osaamisen ja tuurin yhdistelmät, joiden ansiosta onnistuu ylittämään itsensä ja tekemään omia ennätyksiä, ovat minun mielestäni yksi parhaimmista asioista Touhoun pelaamisessa! Jos ensi kerralla pääsisin vieläkin pidemmälle..!
befriend (v.): to use mecha-class beam weaponry to inflict grievous bodily harm on a target in the process of proving the validity of your belief system.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #71 : Syyskuu 14, 2011, 23:08:32 »
Onnea onnea, Skwrl ja Janra!

Oletan, ettet käyttänyt hyödyksesi Marisa B:n eeppistä illusion-laser-bugia, jolla jopa Kanako laitetaan maahan sekunneissa.

Suosittelisin tosin aloittelijalle MoF:n kanssa Reimu A:n käyttöä, koska sillä stage-osuudet on huomattavasti helpompi vetää kuin illusion lasereilla. Mun on itseasiassa pitkään pitänyt testata, voiko MoF easy/normalmodea ihan vaan pommittaa läpi naurettavasta pommisysteemistä johtuen, joten voisin samalla postata sinulle esimerkkirunin pelistä, jos halajat replaytä katsella pelivinkkien toivossa.

Eli, Mountain of BOMB on nyt pommitettu läpi. Jeejee.
Marked for deletion (old).

Omen

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 23
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #72 : Syyskuu 15, 2011, 18:04:32 »


Grazeja en kerännyt oikeastaan missään vaiheessa, kunhan koitin jotenkin selvitä päätyyn pommi- ja border-spammilla. Lahjoitin nelosstagelle reilusti enemmän elämiä kuin pitäisi. Replay
Lainaus
Ja saanko minäkin osallistua? :>
Tietysti haasteen esittäjä saa ottaa osaa 8)

Dodgeball

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 45
  • Mima Sama
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #73 : Syyskuu 15, 2011, 23:42:48 »
Onnea onnea, Skwrl ja Janra!

Oletan, ettet käyttänyt hyödyksesi Marisa B:n eeppistä illusion-laser-bugia, jolla jopa Kanako laitetaan maahan sekunneissa.

Suosittelisin tosin aloittelijalle MoF:n kanssa Reimu A:n käyttöä, koska sillä stage-osuudet on huomattavasti helpompi vetää kuin illusion lasereilla. Mun on itseasiassa pitkään pitänyt testata, voiko MoF easy/normalmodea ihan vaan pommittaa läpi naurettavasta pommisysteemistä johtuen, joten voisin samalla postata sinulle esimerkkirunin pelistä, jos halajat replaytä katsella pelivinkkien toivossa.

Eli, Mountain of BOMB on nyt pommitettu läpi. Jeejee.

Et sitten pommittanut noita tavallisia kuvioita tai eka tason Shizuha Akia.

Tässä olis MoF Normaali moodi ReimuB::llä Pari kuukautta vanha replay. Pommitin Shizuha Akin 2 kertaa, jokaisen tavallisen hyökkäyskuvion ja kaikki spellcardit.

Vee

  • Finnish TV persona and musician
  • *******
  • Viestejä: 460
  • I'm no fun
    • Profiili
Vs: Kokemuksia, niitä kivuliaita ja niitä ihania!
« Vastaus #74 : Syyskuu 16, 2011, 10:58:11 »
Et sitten pommittanut noita tavallisia kuvioita tai eka tason Shizuha Akia.

Tässä olis MoF Normaali moodi ReimuB::llä Pari kuukautta vanha replay. Pommitin Shizuha Akin 2 kertaa, jokaisen tavallisen hyökkäyskuvion ja kaikki spellcardit.
Mmmh. Pitäisi sit kait kokeilla joskus ihan täyttä pommitusta :P

En ollut tosiaan pelannut hetkeen PCB:tä, enkä ainakaan ilman focusia, joten ajattelin normaalimoodon olevan mukava aloitusporras.

Replay

Onnistuin pelaamaan niin päin persettä kuin osasin. Peli hajosi täysin prismrivereiden kohdalla, kuolin täysin idioottimaisiin kohtiin, paniikkipommittelin ja sekoilin siitä eteenpäin. Ja kaiken lisäksi kuolin vikaan aaltoon refloweringissa. Ei hitto. Koitan seuraavaksi hardilla, jos menisi paremmin. :|
Marked for deletion (old).