Kirjoittaja Aihe: TouhouDS  (Luettu 11050 kertaa)

Oni

  • Keiju
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
TouhouDS
« : Tammikuu 13, 2011, 09:12:52 »
TouhouDS on DS käsikonsolilla toimiva Touhou.

Linkki projektin kotisivulle
http://www.weeaboo.nl/projects.php?project=2

Itse pelin saa täältä
Touhou DS v0.9,Readme,Manual

Onko kukaan löytänyt peliin tehtyä lisätavaraa (Stageja, Hahmoja, etc.)?

Ainut mikä itse olen löytänyt on Gbatemp foorumilta:
Lainaus käyttäjältä: jurassicplayer
So I made a "Hard" difficulty of the first level...by hard I mean I put bigger random values to see what would happen...and it is just peculiar xD...
If you want to try it:
http://www.mediafire.com/?0k9kb4o09cuwiws

...I would suggest playing through with all 10 lives...It's not exactly the easiest thing to beat if you aren't ready for it xD.
Oh btw, Cirno's battle was extended...and she does some strange stuff that I don't know how to explain...suffice to say the first time playing will be slightly amusing...

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: TouhoDS
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2011, 17:42:31 »
Kokeilin tuota DS:lläni.
Ihan kiva kyllä, mutta omasta mielestäni vihollisten ammukset tulevat aikas liian lujaa ollakkeen taso normaali ja hahmon liikuttaminen tarkasti on hankalaa hitaimmallakin hahmolla. Kaikki mahdollinen perus-vihollisia lukuun ottamatta on aika pientä .

pääsin kakkoskenttään tänään ekan kerran : "välipomo" oli kyl pahempi, pomona oli jotain niin legendaarista, että menee muutama sekuntti ja se on siinä. Plussana näyttäisi olevan tuo WiFI , mutta en ole vielä kokeillut toimiikos....

Vois kai katsoa tuota  ohjetta, miten tuohon peliin voi tehä kenttiä ym. , sillä korjattavaa on paljon.
Muokkaisin ainakin noi poweri ja sun muut laatikot hiaman isommiksi ja laittaa 100 pienen punaisen neliön tilalle mielummin isompia, joista saisi sitten myöskin enemmän poweria.

Kuitenkin mielenkiintoinen ja eihän tämä ole vielä edes valmis versiokaan, joten odotan innolla tämän pelin kehittämistä parempaan suuntaan ^^
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

Datafox

  • Stage Boss
  • *****
  • Viestejä: 914
  • Just a fox
    • Profiili
    • Melodïcore
Vs: TouhoDS
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2011, 23:14:59 »
R4 toimii. Tämä on ihan kiva projekti, ja joskus sain siihen jopa koodattua oman kentän. Tosin aika yksinkertaisen mutta mitäs pienistä kun en ollut tottunut siihen.
Minäkö aktiivinen? Älä nyt hulluja puhu!

NanomaShiina

  • Jonnet ei voi muistaa
  • Midboss
  • ****
  • Viestejä: 862
  • Kermaperseiden Aatelia pikkutytön puolikas
    • Profiili
    • mun Ytube <3
Vs: TouhoDS
« Vastaus #3 : Huhtikuu 24, 2011, 12:33:35 »
Tän aiheen otsikossa on muuten kirjoitusvirhe.

MUTTA ASIAAN!
 Nyt tuohon tokavikaan kenttään asti olen onnistunut pääsemään. Nyt on Reimun liikehdintä hallussa ja pääsee helposti kuolematta jo pari kenttää tuurilla.
Tämä on ihan kiva projekti, ja joskus sain siihen jopa koodattua oman kentän.


Josd kentässäs on jotain järkeä, voisko latauslinkki olla mitenkään mahdollinen, kun noita kenttiä peliin ei oikeen löydy...
Odotit mukavaa postia
Mutta sen olikin minä, Nooba!

MrSake

  • だめ人間
  • Kami
  • *****
  • Viestejä: 116
    • Profiili
Vs: TouhouDS
« Vastaus #4 : Huhtikuu 24, 2011, 13:32:20 »
Tän aiheen otsikossa on muuten kirjoitusvirhe.
Korjattu'd

Itsekin olen testaillut TouhouDS:ää, kun siitä joskus ensimmäisiä bugisia versioita julkaistiin nettiin. Harmi että oma DS on nyt rikki, niin en pysty katsomaan kuinka paljon ovat saaneet kehitettyä peliä niistä ajoista.
無理に理解するな。頭痛にならァ。
Ushiai.net | Youtube

Tundra

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 58
  • Oikeuden puolustaja ja laiskuri
    • Profiili
Vs: TouhouDS
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2011, 21:34:52 »
Siis, peli tallennetaan SD-kortille, joka sitten laitetaan DS:ään? Mutta eikös SD-korttituki ole vain DSi:ssä, ei muissa DS:n versioissa? Vai miten tämä nyt menee...

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: TouhouDS
« Vastaus #6 : Marraskuu 26, 2011, 13:24:24 »
Siis, peli tallennetaan SD-kortille, joka sitten laitetaan DS:ään? Mutta eikös SD-korttituki ole vain DSi:ssä, ei muissa DS:n versioissa? Vai miten tämä nyt menee...
vanhempaankin deeässään saa lisälaitteena sd-korttipaikan, joka työnnetään siihen ds-pelin slottiin

Tundra

  • Sininen Keiju
  • **
  • Viestejä: 58
  • Oikeuden puolustaja ja laiskuri
    • Profiili
Vs: TouhouDS
« Vastaus #7 : Marraskuu 26, 2011, 21:19:53 »
vanhempaankin deeässään saa lisälaitteena sd-korttipaikan, joka työnnetään siihen ds-pelin slottiin
Jassoo, jaaha! En ollut tuollaisesta kuullutkaan.

Anakichi

  • Vieras
Vs: TouhouDS
« Vastaus #8 : Marraskuu 27, 2011, 13:52:53 »
jännä, pitää pyytää kaveria hommaamaan tuo, kun itsellä ei ole ds:ää tai mitään vastaavaakaan D: tulee siis töhötä pelailtua vain koneelta D:

J_onn_e

  • Tokyo Metropolitan Police Special Vehicle Section 2, Division 2.
  • Miko
  • ***
  • Viestejä: 1 003
  • Shinohara Heavy Industries AV-98 Ingram
    • Profiili
    • Get money
Vs: TouhouDS
« Vastaus #9 : Marraskuu 29, 2011, 20:04:24 »
ihan tossa tuli mieleen että jos ostaa omaan deeässään sd-korttipaikan niin ei missään nimessä kannata ostaa action replayn tuotetta
siinä ei pelit toimi ja videot on pakattava sen omaan formaattiin (työkalu tosin tulee mukana), mutta se vehje on muutenkin äärimmäisen epävakaa ja nirso muistikorteille nimim. kokemusta on